Er jeg virkelig så kæmpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Lotus86

Elias<3 skriver:

Har et normalt BMI, men tog alligevel 25 kg på ...

Her er jeg 38 uger henne -

Rigtig fin mave og du ligner ikke ligefrem en der har taget 25 kg. på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

SpunkenJo

Jeg syntes du ser drøn godt ud!! Du er virkelg flot gravid!

Du er ligeså stor som jeg selv var på samme tidspunkt. Jeg havde utrolig meget foatervand og maven var kæmpestor! Alle troede konker sku poppe hvert øjeblik!

Jeg syns også du ser større ud en du er henne, men hva så? Du ser jo skidegodt ud, så hul i de lamme kommentarer.

Anmeld

7. marts 2011

Mother-love

Lotus86 skriver:

Åhh hvor er jeg bare træt af folks kommentarer efterhånden... I starten synes jeg bare det var irriterende, men nu begynder det faktisk at gøre mig ked af det.. Folk kommenterer min mave som om jeg ventede femlinger...!!! Bare i går da jeg var til fødselsdag, var der en der spurgte mig helt seriøst, om jeg nu var sikker på, at de havde scannet mig ordenligt, for jeg gjorde det da virkelig godt med den mave, den var jo ret stor... Og en anden der spurgte om det skulle være inden for den næste måned..??!! Og så min søde far der også lige ville pointere at jeg altså ER stor.. Tak tak daddy.. Åhh har bare fået nok nu, og ved godt man bare burde lade det sive igennem, for jeg elsker jo min mave, og er glad for den lige som den er, men er bare træt af at tage mig selv i, hele tiden at forsvare størrelsen på den...

Men hvad siger i? Er jeg en mutant gravid eller hvad? Og hvordan tackler i andre folks kommentarer?

Knus Nanna

kan godt forstå du synes det er rigtig træls jeg er der selv.. og jeg er kun 1.5 uge fra dig ca. og jeg er selv ligeså stor.. jeg har bare en meget større røv og fået nogle kæmpe lår.. jeg synes du er rigtig smuk. og os med de store maver må tage hinanden i hånden og sige jamen det er dejligt at have en stor mave frem for at være en af dem der går rigtig lang tid hvor der bare ikke sker en skid..

jeg får også tit den der. arrhhh er du nu sikker på at de har scannet rigtigt med der kun er en.. jeg siger bare til mig selv jamen hun er et luxusdyr som kræver meget plads..

jeg synes du er utrolig smuk..  og jeg tror nu også tit det måske er sådan at sådan nogle som os vokser hurtigt den første tid og tilsidst vokser vi ikke så meget...

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

SpunkenJo skriver:

Jeg syntes du ser drøn godt ud!! Du er virkelg flot gravid!

Du er ligeså stor som jeg selv var på samme tidspunkt. Jeg havde utrolig meget foatervand og maven var kæmpestor! Alle troede konker sku poppe hvert øjeblik!

Jeg syns også du ser større ud en du er henne, men hva så? Du ser jo skidegodt ud, så hul i de lamme kommentarer.

Ihh tusind tak

Kan mærke min selvtillid har fået sig et godt boost efter alle jeres søde kommentarer

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

michelledam skriver:

kan godt forstå du synes det er rigtig træls jeg er der selv.. og jeg er kun 1.5 uge fra dig ca. og jeg er selv ligeså stor.. jeg har bare en meget større røv og fået nogle kæmpe lår.. jeg synes du er rigtig smuk. og os med de store maver må tage hinanden i hånden og sige jamen det er dejligt at have en stor mave frem for at være en af dem der går rigtig lang tid hvor der bare ikke sker en skid..

jeg får også tit den der. arrhhh er du nu sikker på at de har scannet rigtigt med der kun er en.. jeg siger bare til mig selv jamen hun er et luxusdyr som kræver meget plads..

jeg synes du er utrolig smuk..  og jeg tror nu også tit det måske er sådan at sådan nogle som os vokser hurtigt den første tid og tilsidst vokser vi ikke så meget...

Tak

Og jeg vil gerne holde i hånd, det rart med en masse der har fuld forståelse for hvordan man føler...

Og ja, det må også være en lille pladskrævende luxusbaby jeg går og gemmer på

Håber du har ret, at vi bare vokser hurtigt nu, og så slapper mavsen lidt af til sidst, ellers bliver det da helt vildt

Anmeld

7. marts 2011

SpunkenJo

Lotus86 skriver:

Ihh tusind tak

Kan mærke min selvtillid har fået sig et godt boost efter alle jeres søde kommentarer

Nogen har store maver og nogen har små.

Du har en stooor OG den er er meget meget flot

Nyd maven, og glem de mærkelige kommentarer. Folk siger det ofte fordi de bare vil vise interesse og ikke ved hvordan de lige skal spørge ind til dig

Go fornøjelse med de sidste uger

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

SpunkenJo skriver:

Nogen har store maver og nogen har små.

Du har en stooor OG den er er meget meget flot

Nyd maven, og glem de mærkelige kommentarer. Folk siger det ofte fordi de bare vil vise interesse og ikke ved hvordan de lige skal spørge ind til dig

Go fornøjelse med de sidste uger

Jeg nyder den også, meget.. Elsker at være gravid, og elsker min mave, så nu har jeg besluttet mig for, at jeg ikke gider lade folks tankeløse kommentarer gå mig på mere, de sikkert bare misundelige

Anmeld

7. marts 2011

channie-g

Lotus86 skriver:

Åhh hvor er jeg bare træt af folks kommentarer efterhånden... I starten synes jeg bare det var irriterende, men nu begynder det faktisk at gøre mig ked af det.. Folk kommenterer min mave som om jeg ventede femlinger...!!! Bare i går da jeg var til fødselsdag, var der en der spurgte mig helt seriøst, om jeg nu var sikker på, at de havde scannet mig ordenligt, for jeg gjorde det da virkelig godt med den mave, den var jo ret stor... Og en anden der spurgte om det skulle være inden for den næste måned..??!! Og så min søde far der også lige ville pointere at jeg altså ER stor.. Tak tak daddy.. Åhh har bare fået nok nu, og ved godt man bare burde lade det sive igennem, for jeg elsker jo min mave, og er glad for den lige som den er, men er bare træt af at tage mig selv i, hele tiden at forsvare størrelsen på den...

Men hvad siger i? Er jeg en mutant gravid eller hvad? Og hvordan tackler i andre folks kommentarer?

Knus Nanna

fuck da hvad folk sige, synes du har en utrolig smuk mave ;-)

den kan du kun være stolt a, også selv om der kun er en...

Anmeld

7. marts 2011

tinasmor

Altså jeg forstår slet ikke folk kommenterer noget som helt. Og kan de overhoved huske hvordan de selv så ud. Altså jeg har da ingen hukommelse om hvordan jeg så ud ved sidste graviditet i de forskellige måneder. Så når folk kommentere sådan noget, så synes jeg bare det er SÅ mærkeligt. Og vi ser da alle sammen forskelligt ud.

Jeg har desværre ingen gode råd og heldigvis har ingen sagt noget til mig.

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

channie-g skriver:

fuck da hvad folk sige, synes du har en utrolig smuk mave ;-)

den kan du kun være stolt a, også selv om der kun er en...

Tak og ja, det er egentlig bedøvende lige meget hvad andre siger, skal også være bedre til at lade det passere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.