Er jeg virkelig så kæmpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

N&J

Lotus86 skriver:

Tak skal du have ja tvillinger er alle jo næsten overbevist om at man skal have Men er glad for du påpeger det med mit svej, det er der også en anden der har gjort, og det jo klart det også spiller ind

Ja, jeg blev også i tvivl nogle gange om der mon var mere end en derinde.. hihi, heldigvis kom der kun 1 4620 g baby ud.. men hun vejede så også det samme som mine to nevøer da de blev født til sammen - så kan måske bedre forstå folks reaktion

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

mika.F

personligt synes jeg du har en smuk mave!!!

men for at sætte tingene liiiidt i perspektiv, så vil jeg da lige vise dig det her billede af min mor da hun ventede min lillesøster i starten af 7.månede..    hun var STOR...men det var min søster nu os da hun først kom ud, 16 dage efter termin..

håber det kan få dig lidt væk fra mutant tankerne!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2011

muzen

ja du har en stor mave men den er vildt flot og sidder kun lige på maven det hele.

den kan du godt være stolt af. men kan vise dig et billede af mig tilslut jeg var lidt langsom til at starte med men efter halvvejs tog fanden da ved maven og jeg var kæmpe til sidste

Anmeld

8. marts 2011

SpunkenJo

Lotus86 skriver:

Jeg nyder den også, meget.. Elsker at være gravid, og elsker min mave, så nu har jeg besluttet mig for, at jeg ikke gider lade folks tankeløse kommentarer gå mig på mere, de sikkert bare misundelige

Lige nøjagtig

Anmeld

8. marts 2011

2babygirls

Lotus86 skriver:

Åhh hvor er jeg bare træt af folks kommentarer efterhånden... I starten synes jeg bare det var irriterende, men nu begynder det faktisk at gøre mig ked af det.. Folk kommenterer min mave som om jeg ventede femlinger...!!! Bare i går da jeg var til fødselsdag, var der en der spurgte mig helt seriøst, om jeg nu var sikker på, at de havde scannet mig ordenligt, for jeg gjorde det da virkelig godt med den mave, den var jo ret stor... Og en anden der spurgte om det skulle være inden for den næste måned..??!! Og så min søde far der også lige ville pointere at jeg altså ER stor.. Tak tak daddy.. Åhh har bare fået nok nu, og ved godt man bare burde lade det sive igennem, for jeg elsker jo min mave, og er glad for den lige som den er, men er bare træt af at tage mig selv i, hele tiden at forsvare størrelsen på den...

Men hvad siger i? Er jeg en mutant gravid eller hvad? Og hvordan tackler i andre folks kommentarer?

Knus Nanna

Tror folk glemmer lidt at alle graviditeter er forskellig, og ikke alle har lige meget fostervand eller måske et barn der ikke helt følger kurven.

Din mave er lige som den skal være, og basta!!! Ved godt det er sårende at de kommenterer det hele tiden, men bare smil til dem og vend dig om og snak med en anden.

KÆMPE  til dig

Anmeld

8. marts 2011

Aprilmor11

Lotus86 skriver:

Såå flot mave, den sidder bare rigtig flot på dig..

Men har fået en masse gode "giv-igen-fif" herinde i dag, så nu kan folk bare komme an

Mange tak

Det var dejligt at høre .. Så er det bare med at gøre det ..

Kram til dig

Anmeld

8. marts 2011

Lotus86

mika.F skriver:

personligt synes jeg du har en smuk mave!!!

men for at sætte tingene liiiidt i perspektiv, så vil jeg da lige vise dig det her billede af min mor da hun ventede min lillesøster i starten af 7.månede..   hun var STOR...men det var min søster nu os da hun først kom ud, 16 dage efter termin..

håber det kan få dig lidt væk fra mutant tankerne!

Wow for en mave, den må godt nok ha' været tung, men den er jo stadig flot, sidder lige på midten

Anmeld

8. marts 2011

Lotus86

muzen skriver:

ja du har en stor mave men den er vildt flot og sidder kun lige på maven det hele.

den kan du godt være stolt af. men kan vise dig et billede af mig tilslut jeg var lidt langsom til at starte med men efter halvvejs tog fanden da ved maven og jeg var kæmpe til sidste

Det ser godt nok vildt ud, især fordi du er så slank, men den er super flot

Anmeld

8. marts 2011

Lotus86

Tina&Martin skriver:

Tror folk glemmer lidt at alle graviditeter er forskellig, og ikke alle har lige meget fostervand eller måske et barn der ikke helt følger kurven.

Din mave er lige som den skal være, og basta!!! Ved godt det er sårende at de kommenterer det hele tiden, men bare smil til dem og vend dig om og snak med en anden.

KÆMPE  til dig

Tusind tak og tror du har fuldstændig ret, tror mange har en tendens til at sammenligne andre gravide med dem selv eller folk de kender der har været eller er gravide, og det kan man jo ligesom ikke, må jeg bare blive bedre til at huske på

Anmeld

8. marts 2011

2babygirls

Lotus86 skriver:

Tusind tak og tror du har fuldstændig ret, tror mange har en tendens til at sammenligne andre gravide med dem selv eller folk de kender der har været eller er gravide, og det kan man jo ligesom ikke, må jeg bare blive bedre til at huske på

Det ville være det samme som at sige at ingen gravide kan have en svær graviditet, for det har min kollegas kone ikke...

Den holder jo heller ikke. Vi er alle forskellige og maven passer til sin mor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.