Er jeg virkelig så kæmpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.533 visninger
156 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Lotus86

Åhh hvor er jeg bare træt af folks kommentarer efterhånden... I starten synes jeg bare det var irriterende, men nu begynder det faktisk at gøre mig ked af det.. Folk kommenterer min mave som om jeg ventede femlinger...!!! Bare i går da jeg var til fødselsdag, var der en der spurgte mig helt seriøst, om jeg nu var sikker på, at de havde scannet mig ordenligt, for jeg gjorde det da virkelig godt med den mave, den var jo ret stor... Og en anden der spurgte om det skulle være inden for den næste måned..??!! Og så min søde far der også lige ville pointere at jeg altså ER stor.. Tak tak daddy.. Åhh har bare fået nok nu, og ved godt man bare burde lade det sive igennem, for jeg elsker jo min mave, og er glad for den lige som den er, men er bare træt af at tage mig selv i, hele tiden at forsvare størrelsen på den...

Men hvad siger i? Er jeg en mutant gravid eller hvad? Og hvordan tackler i andre folks kommentarer?

Knus Nanna

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

smokin

Lotus86 skriver:

Åhh hvor er jeg bare træt af folks kommentarer efterhånden... I starten synes jeg bare det var irriterende, men nu begynder det faktisk at gøre mig ked af det.. Folk kommenterer min mave som om jeg ventede femlinger...!!! Bare i går da jeg var til fødselsdag, var der en der spurgte mig helt seriøst, om jeg nu var sikker på, at de havde scannet mig ordenligt, for jeg gjorde det da virkelig godt med den mave, den var jo ret stor... Og en anden der spurgte om det skulle være inden for den næste måned..??!! Og så min søde far der også lige ville pointere at jeg altså ER stor.. Tak tak daddy.. Åhh har bare fået nok nu, og ved godt man bare burde lade det sive igennem, for jeg elsker jo min mave, og er glad for den lige som den er, men er bare træt af at tage mig selv i, hele tiden at forsvare størrelsen på den...

Men hvad siger i? Er jeg en mutant gravid eller hvad? Og hvordan tackler i andre folks kommentarer?

Knus Nanna

mangler der ikke et billede??? 

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

Ihh... Billedet driller - og nu kan jeg ikke slette indlægget.. Nogle der kan hjælpe med det? Man er vel IT-geni

Anmeld

7. marts 2011

Christine

Jeg synes også det er meget irriterende og grænseoverskridende når folk kommenterer min krop. Det er da lidt uhøfligt. Men jeg tror nok jeg har luret på en tråd med dine mavebilleder på et tidspunkt og måske er det bare fordi du er meget slank naturligt og evt. smal, så maven for at være der skal poppe lidt ekstra udad? Jeg har ret brede hofter så der gik længe før man kunne se det da jeg ventede mit første barn.
Det er i hvert fald ikke mærkeligt eller unaturligt for alle maver er jo forskelliger, jeg er sikker på du ser flot ud! Men folk prøve rnok bare at være sjove (og det går ikke så godt for dem).

Anmeld

7. marts 2011

Mor010711

Du HAR en god stor mavse. Vi to er nogenlunde lige langt henne, men du er noget rundere på maven end jeg er. Men til gengæld så sidder det så pisse flot på dig. Du har det hele lige på maven og du er bare gudinde smuk. Andre (læs: mig) bliver bare runde over det hele. Hvis min krop så ud som din, ville jeg bare lade det sive ind af det ene øre og ud af det andet, for flot, det er du sgu!

Anmeld

7. marts 2011

SussieThyssen

Lotus86 skriver:

Ihh... Billedet driller - og nu kan jeg ikke slette indlægget.. Nogle der kan hjælpe med det? Man er vel IT-geni

Klik på billedet i din mappe og bed den om at sende det som email til dig selv.
Så vil den komme og spørgwe om den skal formindste billedet og det siger du ja til, og send så billedet.
Nå det så kommer i din indbakke, så gem det formindskede NYE billede under et nyt navn...og så skulle det ikke undre mig at du kan oploade det, for det er garanteret for stort som det er lige nu.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. marts 2011

Najsen86

Jeg synes du er hammer smuk søde.. du skal ikke tage dig af det... nogle folk er misundelige og andre har bare svært ved at sætte sig i andres situation.. jeg ville ønske at jeg var lige flot som dig, men jeg er i 19 uge og det kan ikke ses ret meget endnu...

Anmeld

7. marts 2011

MIWULA

Åhh jeg sys helt bestemt du har en rigtig fin mave og sys bestemt ikk det ser ud som om der skulle være 2 i den mave. Jeg mener jeg selv var lige så stor.  Du har en flot mave.

Anmeld

7. marts 2011

Moar2011

for mig synes jeg bestemt ikke at du ser for stor ud, du ser dejlig gravid ud .. selv jeg er ved at være pæn stor nu og er i uge 28 ..

Anmeld

7. marts 2011

Pipsle2012

Lotus86 skriver:

Knus Nanna

Jeg synes din mave er SUPER-flot, og du bærer den så flot, så folk skal da bare holde mund!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.