Er jeg virkelig så kæmpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Pige2009

Lotus86 skriver:

Åhh hvor er jeg bare træt af folks kommentarer efterhånden... I starten synes jeg bare det var irriterende, men nu begynder det faktisk at gøre mig ked af det.. Folk kommenterer min mave som om jeg ventede femlinger...!!! Bare i går da jeg var til fødselsdag, var der en der spurgte mig helt seriøst, om jeg nu var sikker på, at de havde scannet mig ordenligt, for jeg gjorde det da virkelig godt med den mave, den var jo ret stor... Og en anden der spurgte om det skulle være inden for den næste måned..??!! Og så min søde far der også lige ville pointere at jeg altså ER stor.. Tak tak daddy.. Åhh har bare fået nok nu, og ved godt man bare burde lade det sive igennem, for jeg elsker jo min mave, og er glad for den lige som den er, men er bare træt af at tage mig selv i, hele tiden at forsvare størrelsen på den...

Men hvad siger i? Er jeg en mutant gravid eller hvad? Og hvordan tackler i andre folks kommentarer?

Knus Nanna

Jeg vil ikke sige mutant gravid, men du er stor ift. hvad jeg selv var:
https://www.baby.dk/debat/20593pi1/uge-24/maven-233.aspx#GoToMessage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Pige2009

Lotus86 skriver:

Åhh hvor er jeg bare træt af folks kommentarer efterhånden... I starten synes jeg bare det var irriterende, men nu begynder det faktisk at gøre mig ked af det.. Folk kommenterer min mave som om jeg ventede femlinger...!!! Bare i går da jeg var til fødselsdag, var der en der spurgte mig helt seriøst, om jeg nu var sikker på, at de havde scannet mig ordenligt, for jeg gjorde det da virkelig godt med den mave, den var jo ret stor... Og en anden der spurgte om det skulle være inden for den næste måned..??!! Og så min søde far der også lige ville pointere at jeg altså ER stor.. Tak tak daddy.. Åhh har bare fået nok nu, og ved godt man bare burde lade det sive igennem, for jeg elsker jo min mave, og er glad for den lige som den er, men er bare træt af at tage mig selv i, hele tiden at forsvare størrelsen på den...

Men hvad siger i? Er jeg en mutant gravid eller hvad? Og hvordan tackler i andre folks kommentarer?

Knus Nanna

Forøvrigt synes jeg, du har en rigtig fin mave

Anmeld

8. marts 2011

Tennamor

Hej Nanna

SÅ stor er du overhoved ikke. Man kan ikke måle 2 maver, da alle sidder forskelligt og der er stor forskel på hvor meget man tager på.

Jeg har taget 6,5 kg på og føler mig som en hval. Folk siger også jeg er blevet stor og en del spørger også om jeg er sikker på det ikke er tvillinger. Jeg tager det bare ikke så nær.

Du skal bare glæde dig over din mave og det skønne der snart kommer ud af den .. Og den sidder altså virkelig flot på dig.  fra mig..

Anmeld

8. marts 2011

Lotus86

Tennamor skriver:

Hej Nanna

SÅ stor er du overhoved ikke. Man kan ikke måle 2 maver, da alle sidder forskelligt og der er stor forskel på hvor meget man tager på.

Jeg har taget 6,5 kg på og føler mig som en hval. Folk siger også jeg er blevet stor og en del spørger også om jeg er sikker på det ikke er tvillinger. Jeg tager det bare ikke så nær.

Du skal bare glæde dig over din mave og det skønne der snart kommer ud af den .. Og den sidder altså virkelig flot på dig.  fra mig..

Tak Tenna

Gider heller ikke lade det gå mig på mere, kan mærke det har hjulpet med alle de søde kommentarer herinde fra, og ved nu at jeg har en fin mave, som er lige som den skal være.. Folk kan sige hvad de vil, nu er jeg klar med en masse modsvar

Anmeld

8. marts 2011

mika.F

Lotus86 skriver:

Wow for en mave, den må godt nok ha' været tung, men den er jo stadig flot, sidder lige på midten

det tror jeg på.. hun gik fra at veje 65kg til at veje 109kg... og hun er altså kun 163cm høj, så så viiirkelig vildt ud! 

Anmeld

8. marts 2011

Lotus86

Baagøe skriver:

Jeg vil ikke sige mutant gravid, men du er stor ift. hvad jeg selv var:
https://www.baby.dk/debat/20593pi1/uge-24/maven-233.aspx#GoToMessage

Men mon ikke de fleste vil være store i forhold til dig på daværende tidspunkt? Man kan jo ikke se, at du var gravid

Anmeld

9. marts 2011

Pige2009

Lotus86 skriver:

Men mon ikke de fleste vil være store i forhold til dig på daværende tidspunkt? Man kan jo ikke se, at du var gravid

Jo, det ville de, men jeg synes bare du er så fin - blæs på hvad andre evt. måtte mene

Anmeld

9. marts 2011

Lotus86

Baagøe skriver:

Jo, det ville de, men jeg synes bare du er så fin - blæs på hvad andre evt. måtte mene

Tak skal du have Og jeg blæser løs

Anmeld

9. marts 2011

Pige2009

Lotus86 skriver:

Tak skal du have Og jeg blæser løs

Velbekomme og fortsat god graviditet

Anmeld

9. marts 2011

Tropez

Lotus86 skriver:

Knus Nanna

Søde Søde Lotus har du set mit sidste mavebilled, jeg mener bare, jeg er altså osse temmelig stor af en der kun er 19+4, og nøj hvor får jeg mega mange dumme kommentarer, jeg synes du har en dejlig flot mave der passer til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.