Er jeg virkelig så kæmpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Troldemommi

Din mave er smuk :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Lotus86

Monica P skriver:

Din mave er smuk :-)

Tusind tak

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

Nadia Foged skriver:

hej med dig

Det ser jo super flot ud!! køn mave..

Jeg er 24+4 henne idag og jeg synes faktisk min mave er på størrelse med din, og jeg vil dog sige ved mig er det stik modsat, folk mener ikke jeg er særlig stor og jeg kan da ikke være ret langt henne Man kunne jo være ligeglad, men i længden er det bare lidt træls netop fordi man jo elsker sin mave og synes den er flot som den er

For lille ligefrem... Amen altså.. Så er det jo åbenlyst, at man lige meget hvordan ens mave ser ud, vil skulle høre på en masse skrammel...

Men jeg synes i hvert fald også din mave er rigtig fin

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

Sofia skriver:

Du ser så godt ud, din mave er flot og fast og fin!!

Ihh tak altså Og i lige måde, din ser også rigtig fin og rund ud..

Anmeld

7. marts 2011

Ann.

Jeg synes du har en RIGTIG flot mave 

Men jeg synes til gengæld også at du svajer rigtig meget? 

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

Elias<3 skriver:

Det er meget meget forskelligt fra person til person, som mange andre nok har fortalt dig

Men din mave ligner min da jeg var 38 uger henne, men igen, forskelligt fra person til person, så op med humøret, og NYD din fine mave, jeg ville ØNSKE det var mig ! 

Så håber jeg at du var lille

Jeg nyder den skam også - for det meste, der kommer bare lige de der perioder når man får lidt for mange kommentarer

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

bb78 skriver:

Hvor har du en smuk mavse 

Ja, jeg kender udemærket også de "dejlige" kommentarer  Jeg blev så ked af det til sidst, for jeg endte med at tage 22 kg på (som jeg så kæmper med nu) 

Jeg havde et BMI på 30 da jeg blev gravid, så jeg havde ikke noget selvtillid i forvejen, da kommentarerne begyndte at rulle ind  

Ej men folk er bare så ubetænksomme, det helt vildt.. Utroligt de ikke kan regne ud, at man absolut ikke har behov for en masse nederen kommentarer, som om man selv synes det er skide fedt at tage en masse på..

Anmeld

7. marts 2011

Clisolka

Lotus86 skriver:

Ej men folk er bare så ubetænksomme, det helt vildt.. Utroligt de ikke kan regne ud, at man absolut ikke har behov for en masse nederen kommentarer, som om man selv synes det er skide fedt at tage en masse på..

Lige præcis... Jeg kunne ikke se det sjove i alle de kommentarer til sidst 

Anmeld

7. marts 2011

Nadia Foged

Lotus86 skriver:

For lille ligefrem... Amen altså.. Så er det jo åbenlyst, at man lige meget hvordan ens mave ser ud, vil skulle høre på en masse skrammel...

Men jeg synes i hvert fald også din mave er rigtig fin

mange tak men ja det er jo bare fordi folk skal fjerne fokus fra sig selv, har de så travlt med alle andre

Anmeld

7. marts 2011

Swerg

Lotus86 skriver:

Så håber jeg at du var lille

Jeg nyder den skam også - for det meste, der kommer bare lige de der perioder når man får lidt for mange kommentarer

Har et normalt BMI, men tog alligevel 25 kg på ...

Her er jeg 38 uger henne -

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.