Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Din mave er smuk :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Monica P skriver: Din mave er smuk :-)
Nadia Foged skriver: hej med dig Det ser jo super flot ud!! køn mave.. Jeg er 24+4 henne idag og jeg synes faktisk min mave er på størrelse med din, og jeg vil dog sige ved mig er det stik modsat, folk mener ikke jeg er særlig stor og jeg kan da ikke være ret langt henne Man kunne jo være ligeglad, men i længden er det bare lidt træls netop fordi man jo elsker sin mave og synes den er flot som den er
hej med dig Det ser jo super flot ud!! køn mave.. Jeg er 24+4 henne idag og jeg synes faktisk min mave er på størrelse med din, og jeg vil dog sige ved mig er det stik modsat, folk mener ikke jeg er særlig stor og jeg kan da ikke være ret langt henne Man kunne jo være ligeglad, men i længden er det bare lidt træls netop fordi man jo elsker sin mave og synes den er flot som den er
Sofia skriver: Du ser så godt ud, din mave er flot og fast og fin!!
Du ser så godt ud, din mave er flot og fast og fin!!
Jeg synes du har en RIGTIG flot mave
Men jeg synes til gengæld også at du svajer rigtig meget?
Elias<3 skriver: Det er meget meget forskelligt fra person til person, som mange andre nok har fortalt dig Men din mave ligner min da jeg var 38 uger henne, men igen, forskelligt fra person til person, så op med humøret, og NYD din fine mave, jeg ville ØNSKE det var mig !
Det er meget meget forskelligt fra person til person, som mange andre nok har fortalt dig
Men din mave ligner min da jeg var 38 uger henne, men igen, forskelligt fra person til person, så op med humøret, og NYD din fine mave, jeg ville ØNSKE det var mig !
bb78 skriver: Hvor har du en smuk mavse Ja, jeg kender udemærket også de "dejlige" kommentarer Jeg blev så ked af det til sidst, for jeg endte med at tage 22 kg på (som jeg så kæmper med nu) Jeg havde et BMI på 30 da jeg blev gravid, så jeg havde ikke noget selvtillid i forvejen, da kommentarerne begyndte at rulle ind
Hvor har du en smuk mavse
Ja, jeg kender udemærket også de "dejlige" kommentarer Jeg blev så ked af det til sidst, for jeg endte med at tage 22 kg på (som jeg så kæmper med nu)
Jeg havde et BMI på 30 da jeg blev gravid, så jeg havde ikke noget selvtillid i forvejen, da kommentarerne begyndte at rulle ind
Lotus86 skriver: Ej men folk er bare så ubetænksomme, det helt vildt.. Utroligt de ikke kan regne ud, at man absolut ikke har behov for en masse nederen kommentarer, som om man selv synes det er skide fedt at tage en masse på..
Ej men folk er bare så ubetænksomme, det helt vildt.. Utroligt de ikke kan regne ud, at man absolut ikke har behov for en masse nederen kommentarer, som om man selv synes det er skide fedt at tage en masse på..
Lige præcis... Jeg kunne ikke se det sjove i alle de kommentarer til sidst
Lotus86 skriver: For lille ligefrem... Amen altså.. Så er det jo åbenlyst, at man lige meget hvordan ens mave ser ud, vil skulle høre på en masse skrammel...Men jeg synes i hvert fald også din mave er rigtig fin
For lille ligefrem... Amen altså.. Så er det jo åbenlyst, at man lige meget hvordan ens mave ser ud, vil skulle høre på en masse skrammel...Men jeg synes i hvert fald også din mave er rigtig fin
mange tak men ja det er jo bare fordi folk skal fjerne fokus fra sig selv, har de så travlt med alle andre
Lotus86 skriver: Så håber jeg at du var lille Jeg nyder den skam også - for det meste, der kommer bare lige de der perioder når man får lidt for mange kommentarer
Så håber jeg at du var lille Jeg nyder den skam også - for det meste, der kommer bare lige de der perioder når man får lidt for mange kommentarer
Har et normalt BMI, men tog alligevel 25 kg på ...
Her er jeg 38 uger henne -
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128