Er jeg virkelig så kæmpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Lotus86

MajaPiraya skriver:

Jeg kender alt for godt de der dumme kommentarer.. Jeg blev også ked af det, når nogle af min kærestes kammerater, som åbenbart aldrig har set en gravid mave før spurgte hvor meget jeg egentlig havde taget på (tog i alt ca. 11 kg under HELE graviditeten!) De syntes at jeg var KÆMPE stor.  

Fik også tit spørgsmålet om jeg mon ventede tvillinger..  

Jeg synes at du skal være stolt af din smukke mave, du er så flot gravid! 

Aii... Og så din kærestes venner....!! Altså hvad bilder folk sig ind..?? Og 11 kg. er da i øvrigt ingenting... Åhh gud hvor er folk bare en gang i mellem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Lotus86

Mor010711 skriver:

Du HAR en god stor mavse. Vi to er nogenlunde lige langt henne, men du er noget rundere på maven end jeg er. Men til gengæld så sidder det så pisse flot på dig. Du har det hele lige på maven og du er bare gudinde smuk. Andre (læs: mig) bliver bare runde over det hele. Hvis min krop så ud som din, ville jeg bare lade det sive ind af det ene øre og ud af det andet, for flot, det er du sgu!

Aii.... Det var virkelig sødt sagt... Får helt røde kinder

Tusind tak for de søde ord

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

Najsen86 skriver:

Jeg synes du er hammer smuk søde.. du skal ikke tage dig af det... nogle folk er misundelige og andre har bare svært ved at sætte sig i andres situation.. jeg ville ønske at jeg var lige flot som dig, men jeg er i 19 uge og det kan ikke ses ret meget endnu...

Tusind tak.. Og ja... De sikkert bare misundelige er de...

Er sikker på din mave er rigtig fin, skal vi ikke snart se den igen?

Anmeld

7. marts 2011

_-Kathrine-_

Jeg synes den er smuk og ikke spor stor...!

Kathrine

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

MIWULA skriver:

Åhh jeg sys helt bestemt du har en rigtig fin mave og sys bestemt ikk det ser ud som om der skulle være 2 i den mave. Jeg mener jeg selv var lige så stor.  Du har en flot mave.

Det jeg glad for at høre, for synes altså heller ikke jeg ligner en der venter tvillinger

Men tusind tak, og kan jo kun sige i lige måde, din mave er sååå flot, selvom du nok er ved at være rigtig træt af den.. Jeg håber de sætter dig i gang i morgen så du kan få din lille prins i armene

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

Babyklar skriver:

for mig synes jeg bestemt ikke at du ser for stor ud, du ser dejlig gravid ud .. selv jeg er ved at være pæn stor nu og er i uge 28 ..

Tak

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

Pipsle2012 skriver:

Jeg synes din mave er SUPER-flot, og du bærer den så flot, så folk skal da bare holde mund!!!

Tusind tak

Anmeld

7. marts 2011

SussieThyssen

Lotus86 skriver:

Og du var da bare super flot

Tak tak.
Spændende om du får en stor eller lille bebs

Anmeld

7. marts 2011

matryoshka

Lotus86 skriver:

Aii... Og så din kærestes venner....!! Altså hvad bilder folk sig ind..?? Og 11 kg. er da i øvrigt ingenting... Åhh gud hvor er folk bare en gang i mellem...

Ja! haha.. Nemlig. Jeg glæder mig til de en gang skal være fædre.. Så kommer de nok til at lære hvordan man behandler en gravid kvinde 

Men ja, sådan er folk bare. Folk tror at det er i orden at kommentere en gravid krop, og mange er også gode til det.. men der er alt for mange som ikke rigtig finder ud af at sige det 'rigtige'.  Har man ikke noget positivt at sige, så skal man slet intet sige 

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

SussieThyssen skriver:

Tak tak.
Spændende om du får en stor eller lille bebs

Haha.. Ja det er jeg også godt spændt på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.