Er jeg virkelig så kæmpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Lotus86

MajaPiraya skriver:

Ja! haha.. Nemlig. Jeg glæder mig til de en gang skal være fædre.. Så kommer de nok til at lære hvordan man behandler en gravid kvinde 

Men ja, sådan er folk bare. Folk tror at det er i orden at kommentere en gravid krop, og mange er også gode til det.. men der er alt for mange som ikke rigtig finder ud af at sige det 'rigtige'.  Har man ikke noget positivt at sige, så skal man slet intet sige 

Ja lige præcis... Synes det er SÅ mærkelig, at så mange mener det er deres ret at sige lige hvad det passer dem.. Og som du siger, hvis man ikke har noget pænt at sige, så tiii dog stille...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

MIWULA

Lotus86 skriver:

Det jeg glad for at høre, for synes altså heller ikke jeg ligner en der venter tvillinger

Men tusind tak, og kan jo kun sige i lige måde, din mave er sååå flot, selvom du nok er ved at være rigtig træt af den.. Jeg håber de sætter dig i gang i morgen så du kan få din lille prins i armene

Nej gør du heller ikk deres maver er jo meget større.

Tak ja en smule træt af den er jeg. Savner og komme i noget pænt tøj.  Men det kan jeg jo snart.

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

MIWULA skriver:

Nej gør du heller ikk deres maver er jo meget større.

Tak ja en smule træt af den er jeg. Savner og komme i noget pænt tøj.  Men det kan jeg jo snart.

Ja det kan du nemlig, NU er der i hvert fald ikke lang tid til Jeg glæder mig til at høre om forløbet

Anmeld

7. marts 2011

Lou87

Lotus86 skriver:

Åhh hvor er jeg bare træt af folks kommentarer efterhånden... I starten synes jeg bare det var irriterende, men nu begynder det faktisk at gøre mig ked af det.. Folk kommenterer min mave som om jeg ventede femlinger...!!! Bare i går da jeg var til fødselsdag, var der en der spurgte mig helt seriøst, om jeg nu var sikker på, at de havde scannet mig ordenligt, for jeg gjorde det da virkelig godt med den mave, den var jo ret stor... Og en anden der spurgte om det skulle være inden for den næste måned..??!! Og så min søde far der også lige ville pointere at jeg altså ER stor.. Tak tak daddy.. Åhh har bare fået nok nu, og ved godt man bare burde lade det sive igennem, for jeg elsker jo min mave, og er glad for den lige som den er, men er bare træt af at tage mig selv i, hele tiden at forsvare størrelsen på den...

Men hvad siger i? Er jeg en mutant gravid eller hvad? Og hvordan tackler i andre folks kommentarer?

Knus Nanna

Kan godt huske det!! .. Folk har SÅ travlt med str og er du nu sikker og bla bla og ja i starten var det da lidt sjovt og haha og sådan.. Men til sidst gad man ikk høre på det.
Jeg sagde bare til folk at "JA den er stor og NEJ der er ikk to..
Og du behøves ikk spørge om jeg er sikker!"
Som regel gider de ikk spørge igen
Og ellers sig nu har du hørt det så mange, så den er ved og være lidt gammel

Aller bedst er bare og ignorere det og være glad for din mave som du er - den er pisse flot!  Nyd det i stedet for at lade folk ødelægge det for dig

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

Lou87 skriver:

Kan godt huske det!! .. Folk har SÅ travlt med str og er du nu sikker og bla bla og ja i starten var det da lidt sjovt og haha og sådan.. Men til sidst gad man ikk høre på det.
Jeg sagde bare til folk at "JA den er stor og NEJ der er ikk to..
Og du behøves ikk spørge om jeg er sikker!"
Som regel gider de ikk spørge igen
Og ellers sig nu har du hørt det så mange, så den er ved og være lidt gammel

Aller bedst er bare og ignorere det og være glad for din mave som du er - den er pisse flot!  Nyd det i stedet for at lade folk ødelægge det for dig

Ja det ved jeg også godt jeg burde, og er egentlig også gået meget godt, men lige i går blev det bare for meget...

Men jeg må bare lade det sive igennem, ellers bliver det 15 lange uger jeg går i møde

Anmeld

7. marts 2011

Lou87

Lotus86 skriver:

Ja det ved jeg også godt jeg burde, og er egentlig også gået meget godt, men lige i går blev det bare for meget...

Men jeg må bare lade det sive igennem, ellers bliver det 15 lange uger jeg går i møde

Ja bare op på hesten og giv dem med de dumme kommentare igen her den sidste tid

Held og lykke

Anmeld

7. marts 2011

Nadia Foged

hej med dig

Det ser jo super flot ud!! køn mave..

Jeg er 24+4 henne idag og jeg synes faktisk min mave er på størrelse med din, og jeg vil dog sige ved mig er det stik modsat, folk mener ikke jeg er særlig stor og jeg kan da ikke være ret langt henne Man kunne jo være ligeglad, men i længden er det bare lidt træls netop fordi man jo elsker sin mave og synes den er flot som den er

Anmeld

7. marts 2011

Sofia

Du ser så godt ud, din mave er flot og fast og fin!!

Anmeld

7. marts 2011

Swerg

Det er meget meget forskelligt fra person til person, som mange andre nok har fortalt dig

Men din mave ligner min da jeg var 38 uger henne, men igen, forskelligt fra person til person, så op med humøret, og NYD din fine mave, jeg ville ØNSKE det var mig ! 

Anmeld

7. marts 2011

Clisolka

Lotus86 skriver:

Åhh hvor er jeg bare træt af folks kommentarer efterhånden... I starten synes jeg bare det var irriterende, men nu begynder det faktisk at gøre mig ked af det.. Folk kommenterer min mave som om jeg ventede femlinger...!!! Bare i går da jeg var til fødselsdag, var der en der spurgte mig helt seriøst, om jeg nu var sikker på, at de havde scannet mig ordenligt, for jeg gjorde det da virkelig godt med den mave, den var jo ret stor... Og en anden der spurgte om det skulle være inden for den næste måned..??!! Og så min søde far der også lige ville pointere at jeg altså ER stor.. Tak tak daddy.. Åhh har bare fået nok nu, og ved godt man bare burde lade det sive igennem, for jeg elsker jo min mave, og er glad for den lige som den er, men er bare træt af at tage mig selv i, hele tiden at forsvare størrelsen på den...

Men hvad siger i? Er jeg en mutant gravid eller hvad? Og hvordan tackler i andre folks kommentarer?

Knus Nanna

Hvor har du en smuk mavse 

Ja, jeg kender udemærket også de "dejlige" kommentarer  Jeg blev så ked af det til sidst, for jeg endte med at tage 22 kg på (som jeg så kæmper med nu) 

Jeg havde et BMI på 30 da jeg blev gravid, så jeg havde ikke noget selvtillid i forvejen, da kommentarerne begyndte at rulle ind  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.