Lotus86 skriver:
Åhh hvor er jeg bare træt af folks kommentarer efterhånden... I starten synes jeg bare det var irriterende, men nu begynder det faktisk at gøre mig ked af det.. Folk kommenterer min mave som om jeg ventede femlinger...!!! Bare i går da jeg var til fødselsdag, var der en der spurgte mig helt seriøst, om jeg nu var sikker på, at de havde scannet mig ordenligt, for jeg gjorde det da virkelig godt med den mave, den var jo ret stor... Og en anden der spurgte om det skulle være inden for den næste måned..??!! Og så min søde far der også lige ville pointere at jeg altså ER stor.. Tak tak daddy.. Åhh har bare fået nok nu, og ved godt man bare burde lade det sive igennem, for jeg elsker jo min mave, og er glad for den lige som den er, men er bare træt af at tage mig selv i, hele tiden at forsvare størrelsen på den...
Men hvad siger i? Er jeg en mutant gravid eller hvad? Og hvordan tackler i andre folks kommentarer?
Knus Nanna
Hvor har du en smuk mavse 
Ja, jeg kender udemærket også de "dejlige" kommentarer
Jeg blev så ked af det til sidst, for jeg endte med at tage 22 kg på (som jeg så kæmper med nu) 
Jeg havde et BMI på 30 da jeg blev gravid, så jeg havde ikke noget selvtillid i forvejen, da kommentarerne begyndte at rulle ind
Anmeld