Er jeg virkelig så kæmpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Lotus86

Så kom der også et billede

Tusind tusind tak for jeres søde ord... Det hjælper virkelig på humøret, og varmer utrolig meget... Så tak fordi i lige var med til at redde min dag, og til at få mig overbevist om, at min mave er helt som den skal være, og så kan andre sige hvad de vil kan de, føler mig lidt bedre rustet nu til at 'klare' alle kommentarerne

Hvad skulle man dog gøre uden baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Lotus86

SussieThyssen skriver:

Klik på billedet i din mappe og bed den om at sende det som email til dig selv.
Så vil den komme og spørgwe om den skal formindste billedet og det siger du ja til, og send så billedet.
Nå det så kommer i din indbakke, så gem det formindskede NYE billede under et nyt navn...og så skulle det ikke undre mig at du kan oploade det, for det er garanteret for stort som det er lige nu.

Kærligst
Sussie

Tak for hjælpen

Anmeld

7. marts 2011

SussieThyssen

Lotus86 skriver:

Tak for hjælpen

Det var så lidt sveske..og vil da sige, at din mave er superflot.
Men du svejer også meget i ryggen, og det gør at den stritter yderligere.
og så får du lige et billede af min mavse, fra jeg var i uge 28 med den mellemste

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

SussieThyssen skriver:

Det var så lidt sveske..og vil da sige, at din mave er superflot.
Men du svejer også meget i ryggen, og det gør at den stritter yderligere.
og så får du lige et billede af min mavse, fra jeg var i uge 28 med den mellemste

Tak

Ja jeg har altid haft meget svej, og det er bestemt ikke blevet mindre "slemt" efter jeg er blevet gravid

Ihh sikke en fin mave du også havde, den sad da lige hvor den skulle

Anmeld

7. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Lotus86 skriver:

Åhh hvor er jeg bare træt af folks kommentarer efterhånden... I starten synes jeg bare det var irriterende, men nu begynder det faktisk at gøre mig ked af det.. Folk kommenterer min mave som om jeg ventede femlinger...!!! Bare i går da jeg var til fødselsdag, var der en der spurgte mig helt seriøst, om jeg nu var sikker på, at de havde scannet mig ordenligt, for jeg gjorde det da virkelig godt med den mave, den var jo ret stor... Og en anden der spurgte om det skulle være inden for den næste måned..??!! Og så min søde far der også lige ville pointere at jeg altså ER stor.. Tak tak daddy.. Åhh har bare fået nok nu, og ved godt man bare burde lade det sive igennem, for jeg elsker jo min mave, og er glad for den lige som den er, men er bare træt af at tage mig selv i, hele tiden at forsvare størrelsen på den...

Men hvad siger i? Er jeg en mutant gravid eller hvad? Og hvordan tackler i andre folks kommentarer?

Knus Nanna

Uha ja jeg kender alle kommentarene. Er du sikker på at det ikke er tvillinger? Er du nu sikker på du kun er i 6. måned osv. Så irriterende. Man føler sig som en kæmpe flodhest. Men tror egentlig bare folk siger det fordi at de synes det er spændene osv. De glemmer bare at vi gravide er lidt sensitive og i forvejen går og analysere alt der sker med vores kroppe.

Jeg synes du er SMUK! Nyd graviditeten og husk det ser helt normalt ud. Ingen graviditeter er ens.

Anmeld

7. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Uha ja jeg kender alle kommentarene. Er du sikker på at det ikke er tvillinger? Er du nu sikker på du kun er i 6. måned osv. Så irriterende. Man føler sig som en kæmpe flodhest. Men tror egentlig bare folk siger det fordi at de synes det er spændene osv. De glemmer bare at vi gravide er lidt sensitive og i forvejen går og analysere alt der sker med vores kroppe.

Jeg synes du er SMUK! Nyd graviditeten og husk det ser helt normalt ud. Ingen graviditeter er ens.

Mig uge 25

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2011

SussieThyssen

Lotus86 skriver:

Tak

Ja jeg har altid haft meget svej, og det er bestemt ikke blevet mindre "slemt" efter jeg er blevet gravid

Ihh sikke en fin mave du også havde, den sad da lige hvor den skulle

Hehe ja..men stooor synes jeg LOL

Anmeld

7. marts 2011

matryoshka

Jeg kender alt for godt de der dumme kommentarer.. Jeg blev også ked af det, når nogle af min kærestes kammerater, som åbenbart aldrig har set en gravid mave før spurgte hvor meget jeg egentlig havde taget på (tog i alt ca. 11 kg under HELE graviditeten!) De syntes at jeg var KÆMPE stor.  

Fik også tit spørgsmålet om jeg mon ventede tvillinger..  

Jeg synes at du skal være stolt af din smukke mave, du er så flot gravid! 

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

sommerbarn<3 skriver:

Åhh ja, lige præcis den med tvillinger er jeg også ved at være sååå træt af... Den ligger åbennbart i høj kurs hos folk

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

SussieThyssen skriver:

Hehe ja..men stooor synes jeg LOL

Og du var da bare super flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.