Ømme ømme - virkelig ømme bryster!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Louisiana

Anonym skriver:

Hmm. Okay, underligt. Jeg har nemlig også undret mig. Min veninde sagde at hun havde det nøjatig lige sådan i starten af sin graviditet. Hmm. Glæder mig til at høre din update

Testen var negativ, og det tror jeg den blir ved med at være.

Har du testet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Louisiana

Carina1977 skriver:

Haha den der båt båååt gjorde en af mine x´er også. Ja ja meget morsomt hehe

Jeg håber det bedste for dig. Ved godt du har meget at skulle tænke igennem, hvis du er gravid. Men altså...vi snakker om en risiko for at noget kunne være gået galt, hvis det var. Det er jo ikke et 100 % sikkert svar. Men du må jo ta den til den tid, hvis du er gravid

Testen viste negativ imorges, og jeg tror som sagt heller ikke, at jeg er gravid. Nu skal jeg bare ha min mens, så jeg kan begynde på Pergotime

Tror det har været en ægløsning, og at ægget så heldigvis ikke er blevet befrugtet - det er den omvendte verden det her, haha.

Anmeld

9. marts 2011

Carina1977

Louisiana28 skriver:

Testen viste negativ imorges, og jeg tror som sagt heller ikke, at jeg er gravid. Nu skal jeg bare ha min mens, så jeg kan begynde på Pergotime

Tror det har været en ægløsning, og at ægget så heldigvis ikke er blevet befrugtet - det er den omvendte verden det her, haha.

Hehe ja det er jo ikke noget du er vant til at ønske dig

Ja kan være det har været en meget kraftig ægløsning, og i og med at du ikke har haft ægløsning i en længere periode, så kunne din krop måske bare have reageret voldsomt på det. men hvis ikke din mens dukker op, så synes jeg altså du skal teste igen...men det tror jeg nu også du gør

Anmeld

9. marts 2011

Louisiana

Carina1977 skriver:

Hehe ja det er jo ikke noget du er vant til at ønske dig

Ja kan være det har været en meget kraftig ægløsning, og i og med at du ikke har haft ægløsning i en længere periode, så kunne din krop måske bare have reageret voldsomt på det. men hvis ikke din mens dukker op, så synes jeg altså du skal teste igen...men det tror jeg nu også du gør

Selvfølgelig tester jeg igen, hvis mensen ikke kommer

Anmeld

9. marts 2011

Aprilmor11

Louisiana28 skriver:

Ja, som overskriften lyder, så har jeg ekstremt ømme bryster! Jeg har nogle gange haft lidt ømme bryster omkring ægløsning, men jeg får jo ikke ægløsning, da mine æg er gået i dvale (min gynækolog har dog sagt, at jeg godt kan få ægløsning engang imellem), og jeg kan ikke mindes at have haft så ondt i mine bryster, siden jeg ammede min søn for godt 10 år siden! Hvis jeg skal et eller andet, hvor jeg skal samle mine arme/hænder, så jeg kommer til at rører mine bryster, så gør det ondt  Og mine brystvorter er mindst lige så ømme  Det har varet 4 dage nu, og er kun blevet en lille smule bedre... Kunne ikke ligge på siden eller maven og sove den første dag, det gjorde simpelthen ondt, at mine bryster lå på sengen  Det kan også sagtens gøre ondt, uden noget røre dem.

Hvis det ikke er en egentlig ægløsning, hvad filan kan så give så ømme bryster?? Det er 3 uger siden min sidste mens startede, men min mens kan sagtens være dage og uger forsinket, så kan slet ikke regne med, at det faktisk er en ægløsning der gør det.

Hjælp!!??

Jeg havde også rigtig ømme bryster i starten af min graviditet

Måske du kan være gravid ?

Anmeld

9. marts 2011

Louisiana

Aprilmor11 skriver:

Jeg havde også rigtig ømme bryster i starten af min graviditet

Måske du kan være gravid ?

Har taget en test, og den var negativ, så er ikke gravid - men regnede heller ikke med det. Tror det har været en ægløsning.

Anmeld

9. marts 2011

Aprilmor11

Louisiana28 skriver:

Har taget en test, og den var negativ, så er ikke gravid - men regnede heller ikke med det. Tror det har været en ægløsning.

Det var først min 8. ende test som viste positiv

Men så ved jeg desværre ikke hvad det kan være ..

Men god bedring eller hvad man siger og et stort herfra

Anmeld

9. marts 2011

Anonym

Louisiana28 skriver:

Testen var negativ, og det tror jeg den blir ved med at være.

Har du testet?

Min var også negativ og jeg er begyndt at få lidt voldsommere mens. smerter, så mon ikke den kommer i løbet af de næste par dage ?!

Anmeld

10. marts 2011

Louisiana

Aprilmor11 skriver:

Det var først min 8. ende test som viste positiv

Men så ved jeg desværre ikke hvad det kan være ..

Men god bedring eller hvad man siger og et stort herfra

Hold da op, du gi'r ikke så let op  Hvor langt var du henne før du kunne teste positiv da?

Og tak, hehe

Anmeld

10. marts 2011

Louisiana

Anonym skriver:

Min var også negativ og jeg er begyndt at få lidt voldsommere mens. smerter, så mon ikke den kommer i løbet af de næste par dage ?!

Du må gerne give en update uanset, hvis du har lyst? Og selvom jeg ikke ved hvem du er

Blev vækket af manden i nat af at han, halvt i søvne, nussede mine bryster (på den dér "jeg vil sexe nu"-måde, altså blidt og kærligt) og det gjorde bare SÅ ONDT. Det var bare PAIIIIIIIIINNNN!!!! SÅ ondt har det aldrig gjort, når han har rørt ved dem. Det var ikke meget ømme bryster, det var direkte smertefuldt. Som om han skar i dem  Har aldrig oplevet noget lignende...!! Måske skulle jeg gå til læge....?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.