Ømme ømme - virkelig ømme bryster!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Carina1977

Vi har forsøgt i 1½ år, så jeg håber det også, men jeg tror ikke det er dét, der giver mig ømme bryster. Jeg tænkte, at det måske er ægløsning, men jeg får jo ikke ægløsning... Men måske har jeg fået det denne måned alligevel.

Ved heller ikke hvor mange dage man har ondt, hvis det er ægløsning, der gør det?

Jeg har altid ømme bryster 1 uge op til mens. Dengang jeg blev gravid, var jeg faktisk ikke i tvivl om at noget var på gærde, for jeg havde sindsyg ømme bryster....meget mere end normalt.

Det kan være din ægløsning du pludselig har fået, hvilket jo er gode tegn  det kan også være en graviditet, specielt når du beskriver det som meget ømme bryster. Jeg ved godt du ikke vil sætte din næse op efter noget, men nogen gange sker der mirakler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Louisiana

Carina1977 skriver:

Jeg har altid ømme bryster 1 uge op til mens. Dengang jeg blev gravid, var jeg faktisk ikke i tvivl om at noget var på gærde, for jeg havde sindsyg ømme bryster....meget mere end normalt.

Det kan være din ægløsning du pludselig har fået, hvilket jo er gode tegn  det kan også være en graviditet, specielt når du beskriver det som meget ømme bryster. Jeg ved godt du ikke vil sætte din næse op efter noget, men nogen gange sker der mirakler

Jeg tror slet ikke på, at jeg er gravid, jeg er faktisk 100 % sikker på, at jeg ikke er gravid. På den anden side, så troede jeg heller ikke på det, da jeg ventede min søn, men da var det fordi jeg intet kunne mærke. Jeg havde ingen tegn på graviditet dengang, og troede faktisk først rigtig på det da jeg blev scannet og så ham

Men tak for den søde tanke

Anmeld

8. marts 2011

Louisiana

Louisiana28 skriver:

Jeg tror slet ikke på, at jeg er gravid, jeg er faktisk 100 % sikker på, at jeg ikke er gravid. På den anden side, så troede jeg heller ikke på det, da jeg ventede min søn, men da var det fordi jeg intet kunne mærke. Jeg havde ingen tegn på graviditet dengang, og troede faktisk først rigtig på det da jeg blev scannet og så ham

Vil lige tilføje, at jeg har været meget træt, og der har været to episoder (igår og idag), hvor jeg pludselig er blevet frygtelig svimmel. Verden drejede lige rundt en gang. Men det kan jo være helt tilfældigt! Og er det sikkert også.

Anmeld

8. marts 2011

Carina1977

Louisiana28 skriver:

Jamen måske det så er din ægløsning du mærker.....det er jo nogle hormoner i din krop, der giver dig de ømme bryster. Så enten er det ægløsning eller graviditet, skulle jeg mene

Jeg har aldrig haft ømme bryster udover det.

Ja jeg ønsker bare sådan for dig at du snart bliver gravid. Jeg synes det er synd, når folk skal kæmpe sådan for det

jeg skal ikke bruge mine ægløsninger til noget, så helt ærligt...jeg ville virkelig ønske det var mig der havde bøvl med det, i stedet for dig.

Anmeld

8. marts 2011

Louisiana

Carina1977 skriver:

Jamen måske det så er din ægløsning du mærker.....det er jo nogle hormoner i din krop, der giver dig de ømme bryster. Så enten er det ægløsning eller graviditet, skulle jeg mene

Jeg har aldrig haft ømme bryster udover det.

Ja jeg ønsker bare sådan for dig at du snart bliver gravid. Jeg synes det er synd, når folk skal kæmpe sådan for det

jeg skal ikke bruge mine ægløsninger til noget, så helt ærligt...jeg ville virkelig ønske det var mig der havde bøvl med det, i stedet for dig.

Det ville jo være vidunderligt, hvis det var en graviditet, og jeg ville også være helt tilfreds med en ægløsning

Hvor er du sød

Og jeg tager gerne dine ægløsninger

Anmeld

8. marts 2011

Carina1977

Louisiana28 skriver:

Det ville jo være vidunderligt, hvis det var en graviditet, og jeg ville også være helt tilfreds med en ægløsning

Hvor er du sød

Og jeg tager gerne dine ægløsninger

hehe du skulle ellers være så velkommen til at få dem.....de kan dælme mærkes på mig  Bliver nødt til at tage smertestillende, når ægløsningen er der. Men så er det jo også nemmere at planlægge hvis det er

Jeg krydser for at dine ægløsninger pludselig er der

Anmeld

8. marts 2011

-Sigrid-

Louisiana28 skriver:

Kvalme og hovedpine ville være velkommen, hvis det var en bebs der er skyld i de ømme bryster  Men jeg tvivler stærkt på det, desværre...

Kål..?? Seriøst..?

Jep, kål

Anmeld

8. marts 2011

Louisiana

Carina1977 skriver:

hehe du skulle ellers være så velkommen til at få dem.....de kan dælme mærkes på mig  Bliver nødt til at tage smertestillende, når ægløsningen er der. Men så er det jo også nemmere at planlægge hvis det er

Jeg krydser for at dine ægløsninger pludselig er der

Det lyder som nogle voldsomme ægløsninger  Jeg har det sådan, når mensen er igang. Der er jeg nogen gange sengeliggende pga smerter og ekstrem træthed. Blir så træt, at jeg knap kan stå oprejst

Jeg takker  Håber virkelig også, at det er ægløsning

Anmeld

8. marts 2011

Holbæktrunten

HELT ærlig sveske - SE NU OG FÅ TISSET PÅ DEN PIND!

Er jo smadder nysgerrig...

Anmeld

8. marts 2011

Louisiana

Holbæktrunten skriver:

HELT ærlig sveske - SE NU OG FÅ TISSET PÅ DEN PIND!

Er jo smadder nysgerrig...

Haha  Jeg forsøgte faktisk i morges, er jo sgu da alligevel nysgerrig (), men den var i stykker, eller også gjorde jeg det forkert, for der kom slet ingen streger

Tager en ny imorgen tidlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.