Ømme ømme - virkelig ømme bryster!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Carina1977

Louisiana28 skriver:

Det lyder som nogle voldsomme ægløsninger  Jeg har det sådan, når mensen er igang. Der er jeg nogen gange sengeliggende pga smerter og ekstrem træthed. Blir så træt, at jeg knap kan stå oprejst

Jeg takker  Håber virkelig også, at det er ægløsning

Ja men det er heldigvis så kun 1 dag jeg har det sådan. Mine ægløsninger giver faktisk lige så mange smerter, som når man har mens-smerter. Men heldigvis kun 1 dag, så jeg overlever

Ja vi krydser for at det er dine ægløsninger der er begyndt igen

Hvornår skal du have din mens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Louisiana

Carina1977 skriver:

Ja men det er heldigvis så kun 1 dag jeg har det sådan. Mine ægløsninger giver faktisk lige så mange smerter, som når man har mens-smerter. Men heldigvis kun 1 dag, så jeg overlever

Ja vi krydser for at det er dine ægløsninger der er begyndt igen

Hvornår skal du have din mens?

Okay, det er da til at holde ud  Når jeg har menssmerter vare de i 4-5 dage, nogen gange alle 7-8 dage min mens vare

Hvis min cyklus i denne måned er på 28 dage, så på fredag. Sidste gang var den 31 dage lang, men det er vildt forskelligt. Nogen gange mere, nogen gange mindre.

Når du har ondt i brysterne ved ægløsning, hvor længe vare det så??

Lige nu håber jeg faktisk ikke, at jeg er gravid, for jeg var jo til MR-scanning med ryggen idag (hvor jeg faldt i søvn !!), og da hun spurgte om jeg var gravid, forklarede hun at man ikke ved hvad der sker med fosteret under MR-scanningen de første 12 uger, så hvis jeg var gravid, skulle jeg nok ha' foretaget en abort

Anmeld

8. marts 2011

Englebassen82

Mirakler KAN ske.... Jeg burde heller ikke kunne blvie gravid UDEN hjælp.... MEN

2 gange på 4 år er det lykkedes... Begge gange blev det opdaget ved at jeg fik MEGET MEGET ømme og FØLSOMME bryster...Træthed og svimmelhed...

Håber at det denne gang er dit Mirakel...

Held og lykke.

Anmeld

8. marts 2011

Louisiana

Englebassen82 skriver:

Mirakler KAN ske.... Jeg burde heller ikke kunne blvie gravid UDEN hjælp.... MEN

2 gange på 4 år er det lykkedes... Begge gange blev det opdaget ved at jeg fik MEGET MEGET ømme og FØLSOMME bryster...Træthed og svimmelhed...

Håber at det denne gang er dit Mirakel...

Held og lykke.

Tak for din solstrålehistorie  Jeg har godt nok været meget træt... Som jeg skriver ovenover, så var jeg til MR-scanning idag, og jeg ved ikke, om du ved, hvordan det foregår, men det larmer rigtig meget (!!) inde i den scanner, og jeg faldt i søvn mens den var igang  Og jeg var bange for at falde i søvn bag rettet på vej derud og på vej hjem igen

Og lidt svimmelhed har jeg også oplevet - igår og idag.

Men jeg tror sgu det er tilfældigt det hele.......

Anmeld

8. marts 2011

Englebassen82

Louisiana28 skriver:

Tak for din solstrålehistorie  Jeg har godt nok været meget træt... Som jeg skriver ovenover, så var jeg til MR-scanning idag, og jeg ved ikke, om du ved, hvordan det foregår, men det larmer rigtig meget (!!) inde i den scanner, og jeg faldt i søvn mens den var igang  Og jeg var bange for at falde i søvn bag rettet på vej derud og på vej hjem igen

Og lidt svimmelhed har jeg også oplevet - igår og idag.

Men jeg tror sgu det er tilfældigt det hele.......

Jo kender skam godt MR scanningen og ja den larmer bestemt, men I starten af begge mine graviditeter vil jeg våge og påstå at jeg også sagtens ville kunne falde i søvn.. Men ud fra din scanning idag, vil jeg da så håbe at du ikke er gravid... men måske din krop netop er begyndt at spille dig et pus især nu du MÅSKE har haft en sjælden ægløsning..

Men Igen Held og Lykke med det hele.

Knus >:<

Anmeld

8. marts 2011

Hailiesmom11

Ja mit første tegn på graviditet var også ekstremt ømme bryster og vorter... så

Anmeld

8. marts 2011

Louisiana

Englebassen82 skriver:

Jo kender skam godt MR scanningen og ja den larmer bestemt, men I starten af begge mine graviditeter vil jeg våge og påstå at jeg også sagtens ville kunne falde i søvn.. Men ud fra din scanning idag, vil jeg da så håbe at du ikke er gravid... men måske din krop netop er begyndt at spille dig et pus især nu du MÅSKE har haft en sjælden ægløsning..

Men Igen Held og Lykke med det hele.

Knus >:<

Det har jeg også skrevet ovenover, at jeg faktisk ikke håber, at jeg er gravid lige nu, netop pga MR-scanningen. Men jeg ved slet ikke hvad der kan ske med fosteret?? Det vidste hende der scannede mig heller ikke...

Men ja, det er muligt, at min krop er helt ved siden af pga ægløsning

Anmeld

8. marts 2011

Carina1977

Louisiana28 skriver:

Okay, det er da til at holde ud  Når jeg har menssmerter vare de i 4-5 dage, nogen gange alle 7-8 dage min mens vare

Hvis min cyklus i denne måned er på 28 dage, så på fredag. Sidste gang var den 31 dage lang, men det er vildt forskelligt. Nogen gange mere, nogen gange mindre.

Når du har ondt i brysterne ved ægløsning, hvor længe vare det så??

Lige nu håber jeg faktisk ikke, at jeg er gravid, for jeg var jo til MR-scanning med ryggen idag (hvor jeg faldt i søvn !!), og da hun spurgte om jeg var gravid, forklarede hun at man ikke ved hvad der sker med fosteret under MR-scanningen de første 12 uger, så hvis jeg var gravid, skulle jeg nok ha' foretaget en abort

Åhh så må vi håbe på at du ikke er gravid, selvom det er lidt mærkeligt at sige. Men ellers, hvis den skulle have taget skade, så plejer de bare at smutte selv. Ellers ville en scanning og en fostervandsprøve måske også afsløre det.

Men det kunne altså godt lyde som din ægløsning, der spøger lige nu. Når jeg har ægløsning, har jeg ømme bryster i 7-10 dage indtil min mens kommer.

Det er godt nok længe du har mens smerter. Mine mens smerter plejer at være der de første par dage, men jeg har så også kun mens i ca. 5 dage.

Anmeld

8. marts 2011

Louisiana

Carina1977 skriver:

Åhh så må vi håbe på at du ikke er gravid, selvom det er lidt mærkeligt at sige. Men ellers, hvis den skulle have taget skade, så plejer de bare at smutte selv. Ellers ville en scanning og en fostervandsprøve måske også afsløre det.

Men det kunne altså godt lyde som din ægløsning, der spøger lige nu. Når jeg har ægløsning, har jeg ømme bryster i 7-10 dage indtil min mens kommer.

Det er godt nok længe du har mens smerter. Mine mens smerter plejer at være der de første par dage, men jeg har så også kun mens i ca. 5 dage.

Ja, det er ret underligt for mig at tænke, at jeg lige nu ikke håber, at jeg er gravid...

Hvor tidligt kan man foretage forstervandsprøve? Hvis jeg skulle være gravid, så vil jeg vel automatisk blive undersøgt, når jeg har været i MR-scanneren..?!

Det er godt nok længe, at have så ondt i brysterne!

Anmeld

8. marts 2011

Carina1977

Louisiana28 skriver:

Ja, det er ret underligt for mig at tænke, at jeg lige nu ikke håber, at jeg er gravid...

Hvor tidligt kan man foretage forstervandsprøve? Hvis jeg skulle være gravid, så vil jeg vel automatisk blive undersøgt, når jeg har været i MR-scanneren..?!

Det er godt nok længe, at have så ondt i brysterne!

Hvis du ligefrem har SÅ ondt, så lyder det altså mere som en graviditet sorry to say

Op til ægløsningen har jeg kun en let ømhed i brysterne, altså mærker mest til det, hvis de får et tryk...f.eks. hvis jeg ligger på maven. Da jeg var gravid kunne jeg mærke ømheden blot brysterne blev strejfet.

Hmm jeg tror først en fostervandsprøve kan foretages efter 16. uge, men jeg er ikke sikker. Kan da lige tjekke det op for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.