Ømme ømme - virkelig ømme bryster!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Anonym

Louisiana28 skriver:

Du må gerne give en update uanset, hvis du har lyst? Og selvom jeg ikke ved hvem du er

Blev vækket af manden i nat af at han, halvt i søvne, nussede mine bryster (på den dér "jeg vil sexe nu"-måde, altså blidt og kærligt) og det gjorde bare SÅ ONDT. Det var bare PAIIIIIIIIINNNN!!!! SÅ ondt har det aldrig gjort, når han har rørt ved dem. Det var ikke meget ømme bryster, det var direkte smertefuldt. Som om han skar i dem  Har aldrig oplevet noget lignende...!! Måske skulle jeg gå til læge....?

Jamen, det skal jeg nok gøre - Den er endnu ikke kommet Men jeg har ingen symptomer overhovedet. Min brysters ømhed har også fortaget sig, så jeg ved ikke lige hvad der sker. Det eneste der kunne minde om et symptom, var en voldsom træthed da jeg havde spist frokost i dag - jeg var simpelthen så træt, så jeg var nødt til at gå rundt for ikke at falde i søvn Men men, det kan jo have mange årsager !

Okay, det lyder da lidt underligt ! - Jeg ville da gå til læge ! Og om ikke andet, kan hun jo tage en blodprøve, så du er sikker på du ikk er gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Louisiana

Anonym skriver:

Jamen, det skal jeg nok gøre - Den er endnu ikke kommet Men jeg har ingen symptomer overhovedet. Min brysters ømhed har også fortaget sig, så jeg ved ikke lige hvad der sker. Det eneste der kunne minde om et symptom, var en voldsom træthed da jeg havde spist frokost i dag - jeg var simpelthen så træt, så jeg var nødt til at gå rundt for ikke at falde i søvn Men men, det kan jo have mange årsager !

Okay, det lyder da lidt underligt ! - Jeg ville da gå til læge ! Og om ikke andet, kan hun jo tage en blodprøve, så du er sikker på du ikk er gravid.

Jeg må hellere ringe til lægen imorgen... Synes det er meget underligt at jeg har ondt  Og det er meget ubehageligt

Jeg synes du skal prøve at teste! Om ikke andet, så kan du da få ro i sindet

Anmeld

10. marts 2011

Anonym

Louisiana28 skriver:

Jeg må hellere ringe til lægen imorgen... Synes det er meget underligt at jeg har ondt  Og det er meget ubehageligt

Jeg synes du skal prøve at teste! Om ikke andet, så kan du da få ro i sindet

Ja, det lyder som en god idé

Jamen, jeg har jo testet igår morges, men den var jo negativ såå  Prøver i morgen tidlig, hvis ikke det er kommet inden. Synes det er mærkeligt, for siden igår, har jeg fatktisk været sikker på flere gange at nu var det der Men det var det så ikk  

Anmeld

10. marts 2011

Aprilmor11

Louisiana28 skriver:

Hold da op, du gi'r ikke så let op  Hvor langt var du henne før du kunne teste positiv da?

Og tak, hehe

Jeg var 7 uger henne

Anmeld

10. marts 2011

Louisiana

Anonym skriver:

Ja, det lyder som en god idé

Jamen, jeg har jo testet igår morges, men den var jo negativ såå  Prøver i morgen tidlig, hvis ikke det er kommet inden. Synes det er mærkeligt, for siden igår, har jeg fatktisk været sikker på flere gange at nu var det der Men det var det så ikk  

Hov, jeg skrev forkert, jeg mente 'jeg synes du skal teste igen'

Ellers må du få din læge til, at lave en blodprøve

Ofte er den jo også god nok, når man har den følelse, at nu er den dér

Anmeld

10. marts 2011

Louisiana

Aprilmor11 skriver:

Jeg var 7 uger henne

Det var da også sent! Hvordan kan det være, at du blev ved med at teste? Havde du en fornemmelse?

Anmeld

10. marts 2011

Anonym

Louisiana28 skriver:

Hov, jeg skrev forkert, jeg mente 'jeg synes du skal teste igen'

Ellers må du få din læge til, at lave en blodprøve

Ofte er den jo også god nok, når man har den følelse, at nu er den dér

Ja, men jeg tror ikke den er der Jeg tror min mens er ved at komme - det var det jeg mente Men jeg giver lige en update enten hvis min mens kommer eller i morgen tidlig når jeg har testet igen

Anmeld

10. marts 2011

Louisiana

Anonym skriver:

Ja, men jeg tror ikke den er der Jeg tror min mens er ved at komme - det var det jeg mente Men jeg giver lige en update enten hvis min mens kommer eller i morgen tidlig når jeg har testet igen

Okay, jeg  for dig!

Anmeld

10. marts 2011

Anonym

Louisiana28 skriver:

Okay, jeg  for dig!

Tak, du må også lige give en update når du ved noget !

Anmeld

10. marts 2011

Louisiana

Anonym skriver:

Tak, du må også lige give en update når du ved noget !

Det ska jeg nok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.