Ømme ømme - virkelig ømme bryster!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.236 visninger
85 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. marts 2011

Louisiana

Ja, som overskriften lyder, så har jeg ekstremt ømme bryster! Jeg har nogle gange haft lidt ømme bryster omkring ægløsning, men jeg får jo ikke ægløsning, da mine æg er gået i dvale (min gynækolog har dog sagt, at jeg godt kan få ægløsning engang imellem), og jeg kan ikke mindes at have haft så ondt i mine bryster, siden jeg ammede min søn for godt 10 år siden! Hvis jeg skal et eller andet, hvor jeg skal samle mine arme/hænder, så jeg kommer til at rører mine bryster, så gør det ondt  Og mine brystvorter er mindst lige så ømme  Det har varet 4 dage nu, og er kun blevet en lille smule bedre... Kunne ikke ligge på siden eller maven og sove den første dag, det gjorde simpelthen ondt, at mine bryster lå på sengen  Det kan også sagtens gøre ondt, uden noget røre dem.

Hvis det ikke er en egentlig ægløsning, hvad filan kan så give så ømme bryster?? Det er 3 uger siden min sidste mens startede, men min mens kan sagtens være dage og uger forsinket, så kan slet ikke regne med, at det faktisk er en ægløsning der gør det.

Hjælp!!??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

-Sigrid-

Tja, du ender med også snart at få kvalme og hovedpine, sådan som det lyder for mig

Eller spiller kroppen bare et pus?

for dig

Anmeld

6. marts 2011

-Sigrid-

BTW, har hørt at kolde kål i BHen hjælper? Har haft en veninde det virkede på

Anmeld

6. marts 2011

Louisiana

Kvalme og hovedpine ville være velkommen, hvis det var en bebs der er skyld i de ømme bryster  Men jeg tvivler stærkt på det, desværre...

Kål..?? Seriøst..?

Anmeld

6. marts 2011

Noneother

Jeg fik i hvert fald de største og ømmeste bryster som det absolut 1. tegn da jeg var gravid (begge gange) De blev ligesom stål..

Og selvom dine ægløsninger er mærkelige må du ikke tro at det er umuligt. Jeg har af ukendt årsag kun mens 4. gange om året, og jeg blev gravid 2!! gange på et halvt år... Hvor jeg vel at mærke kun havde sex 3 gange...

Anmeld

6. marts 2011

Louisiana

Noneother skriver:

Jeg fik i hvert fald de største og ømmeste bryster som det absolut 1. tegn da jeg var gravid (begge gange) De blev ligesom stål..

Og selvom dine ægløsninger er mærkelige må du ikke tro at det er umuligt. Jeg har af ukendt årsag kun mens 4. gange om året, og jeg blev gravid 2!! gange på et halvt år... Hvor jeg vel at mærke kun havde sex 3 gange...

Altså, jeg ved faktisk ikke helt, om de er blevet større  Men de er ikke hårde som stål, de gør bare virkelig ondt.

Vildt, at du er blevet så nemt gravid! Men jeg vil slet, slet ikke håbe på noget, for jeg bliver SÅ skuffet, når jeg får en negativ test.

Anmeld

6. marts 2011

Noneother

Louisiana28 skriver:

Altså, jeg ved faktisk ikke helt, om de er blevet større  Men de er ikke hårde som stål, de gør bare virkelig ondt.

Vildt, at du er blevet så nemt gravid! Men jeg vil slet, slet ikke håbe på noget, for jeg bliver SÅ skuffet, når jeg får en negativ test.

Kan jeg godt forstå. det må være hårdt sådan noget.

men du må som sagt aldrig gi´op, for en dag tager fanden ved dine hormoner, og så står du pludselig med to streger... Kender mange det er sket for.

-og du har i det mindste en skøn dreng

Anmeld

7. marts 2011

Louisiana

Noneother skriver:

Kan jeg godt forstå. det må være hårdt sådan noget.

men du må som sagt aldrig gi´op, for en dag tager fanden ved dine hormoner, og så står du pludselig med to streger... Kender mange det er sket for.

-og du har i det mindste en skøn dreng

Jeg har heller ikke givet op, men det har slet ikke været i mine tanker, at jeg kan blive gravid uden hjælp. Skal starte på Pergotime næste gang jeg har mens, så har slet ikke tænkt på, at jeg kunne blive gravid inden. Men det ville da bare være helt vidunderligt hvis jeg blev det. Bortset fra, at jeg på tirsdag skal til MR-scanning, og da må jeg jo helst ikke være gravid... Og det er ret vigtigt, at jeg får lavet den MR-scanning.

Er skam også meget taknemlig for min dreng  Jeg vil jo gerne ha' flere, der er lige så dejlig som ham  

Anmeld

7. marts 2011

Noneother

Louisiana28 skriver:

Jeg har heller ikke givet op, men det har slet ikke været i mine tanker, at jeg kan blive gravid uden hjælp. Skal starte på Pergotime næste gang jeg har mens, så har slet ikke tænkt på, at jeg kunne blive gravid inden. Men det ville da bare være helt vidunderligt hvis jeg blev det. Bortset fra, at jeg på tirsdag skal til MR-scanning, og da må jeg jo helst ikke være gravid... Og det er ret vigtigt, at jeg får lavet den MR-scanning.

Er skam også meget taknemlig for min dreng  Jeg vil jo gerne ha' flere, der er lige så dejlig som ham  

Uuh det kender jeg godt. Når man først finder ud af at man kan lave sådan nogle dejlige unger, så vil man jo ha´flere...

Jeg er allerede helt skruk igen altså.. og knægten er kun 10mdr.

Anmeld

7. marts 2011

Louisiana

Noneother skriver:

Uuh det kender jeg godt. Når man først finder ud af at man kan lave sådan nogle dejlige unger, så vil man jo ha´flere...

Jeg er allerede helt skruk igen altså.. og knægten er kun 10mdr.

Ja, lige præcis

Ja, man kan hurtigt blive skruk igen  Forsøger I igen eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.