Ømme ømme - virkelig ømme bryster!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Mauser.

sådan har jeg ALTID haft det omkring æg- løsning. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Mauser.

Anmeld

10. marts 2011

Louisiana

Mulleunge skriver:

Jeg har faktisk aldrig kunne mærke, at jeg havde ægløsning, og eftersom mine æg er gået i dvale, så får jeg ikke ægløsning. Igår og idag har jeg har haft så ondt som aldrig før  Det er blevet meget værre, og det er direkte smertefuldt, når kæresten rører ved mine bryster  Jeg kan næsten ikke holde ud at ligge på siden og sove... Plejer du at ha' det sådan?

Anmeld

10. marts 2011

Mauser.

Louisiana28 skriver:

Jeg har faktisk aldrig kunne mærke, at jeg havde ægløsning, og eftersom mine æg er gået i dvale, så får jeg ikke ægløsning. Igår og idag har jeg har haft så ondt som aldrig før  Det er blevet meget værre, og det er direkte smertefuldt, når kæresten rører ved mine bryster  Jeg kan næsten ikke holde ud at ligge på siden og sove... Plejer du at ha' det sådan?

Ja fuldstændig, har så sørens ondt at jeg nærmest ikke kan have bh på ! kan du evt. pludselig have fået æg. løsning ? eller kan du være gravid ? syntes da du skal teste for både graviditet og æg. løsning .. 

Anmeld

10. marts 2011

Louisiana

Mulleunge skriver:

Ja fuldstændig, har så sørens ondt at jeg nærmest ikke kan have bh på ! kan du evt. pludselig have fået æg. løsning ? eller kan du være gravid ? syntes da du skal teste for både graviditet og æg. løsning .. 

Jeg tror det er for sent at teste for ægløsning, for det startede for en uge siden... Tog en g-test i morges, og den var negativ. Jeg prøver at ringe til lægen imorgen og høre hvad han mener det kan være, for jeg har sgu aldrig oplevet noget lignende - andet end da jeg ammede min søn!

Anmeld

10. marts 2011

Mauser.

Louisiana28 skriver:

Jeg tror det er for sent at teste for ægløsning, for det startede for en uge siden... Tog en g-test i morges, og den var negativ. Jeg prøver at ringe til lægen imorgen og høre hvad han mener det kan være, for jeg har sgu aldrig oplevet noget lignende - andet end da jeg ammede min søn!

forhåbentlig er det æg. løsning så (: ja ring dog til lægen, bare det ikke er bryst betændelse eller lignende .. 

Anmeld

10. marts 2011

Louisiana

Mulleunge skriver:

forhåbentlig er det æg. løsning så (: ja ring dog til lægen, bare det ikke er bryst betændelse eller lignende .. 

Uha nej, det håber jeg heller ikke  Men så har jeg det jo også i begge bryster...!

Anmeld

10. marts 2011

Mauser.

Louisiana28 skriver:

Uha nej, det håber jeg heller ikke  Men så har jeg det jo også i begge bryster...!

Jaaa det virker underligt ..  hm, forhåbentlig er det æg. løsning .. 

Anmeld

10. marts 2011

Louisiana

Mulleunge skriver:

Jaaa det virker underligt ..  hm, forhåbentlig er det æg. løsning .. 

Ja, det blir spændende hvad lægen siger til det

Anmeld

11. marts 2011

Aprilmor11

Louisiana28 skriver:

Det var da også sent! Hvordan kan det være, at du blev ved med at teste? Havde du en fornemmelse?

Jeg testede første gang selv derhjemme lige inden jeg tog på ferie , og 2. gang på sygehuset , fordi at jeg besvimede, mens vi var på ferie, og der var mange tegn på det .. Men det var det ikke, men blev ved med at besvime og mit mens kom ikke, og havde meget lidt kvalme , så ud på syge huset igen, og de tjekkede også .. Så 4 gange på sygehus, 1 gang derhjemme og 3 gange ved lægen .. Jeg havde opgivet , men lægen ville lige tjekke alligevel, for de syns at det virkede mærkeligt at jeg pludselig besvimede så meget , når jeg aldrig har besvimet før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.