Ømme ømme - virkelig ømme bryster!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Louisiana

Aprilmor11 skriver:

Jeg testede første gang selv derhjemme lige inden jeg tog på ferie , og 2. gang på sygehuset , fordi at jeg besvimede, mens vi var på ferie, og der var mange tegn på det .. Men det var det ikke, men blev ved med at besvime og mit mens kom ikke, og havde meget lidt kvalme , så ud på syge huset igen, og de tjekkede også .. Så 4 gange på sygehus, 1 gang derhjemme og 3 gange ved lægen .. Jeg havde opgivet , men lægen ville lige tjekke alligevel, for de syns at det virkede mærkeligt at jeg pludselig besvimede så meget , når jeg aldrig har besvimet før

Hold da op, sikke et virvar  Men det var da godt, at din læge var så standhaftig  Tog de blodprøver på sygehuset eller bare urinprøver?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Aprilmor11

Louisiana28 skriver:

Hold da op, sikke et virvar  Men det var da godt, at din læge var så standhaftig  Tog de blodprøver på sygehuset eller bare urinprøver?

Det var kun urinprøver, da jeg takkede pænt nej tak til en blodprøve så længe den ikke var så vigtig .. Er rigtig bange for nåle, så undgår de nåle jeg kan ..

Anmeld

12. marts 2011

Louisiana

Aprilmor11 skriver:

Det var kun urinprøver, da jeg takkede pænt nej tak til en blodprøve så længe den ikke var så vigtig .. Er rigtig bange for nåle, så undgår de nåle jeg kan ..

Min søn har det på samme måde. Hvis lægen siger, at han skal have lavet en blodprøve, så bliver han helt hvid i hovedet!

Det må være skrækkeligt, at have det sådan.

Anmeld

12. marts 2011

Aprilmor11

Louisiana28 skriver:

Min søn har det på samme måde. Hvis lægen siger, at han skal have lavet en blodprøve, så bliver han helt hvid i hovedet!

Det må være skrækkeligt, at have det sådan.

Det er det også .. Frygter blodprøverne mere end min fødsels .. :s

Men det kan jo være at det ændre sig når jeg har født .. Og jeg pludselig ikke er bange for dem mere når jeg har prøvet en værre smerte

Er det din søn som er på billedet som er bange for nåle ?

Så må jeg sige at det er rigtig synd for ham faktisk, når han ikke er ældre

Anmeld

14. marts 2011

Louisiana

Aprilmor11 skriver:

Det er det også .. Frygter blodprøverne mere end min fødsels .. :s

Men det kan jo være at det ændre sig når jeg har født .. Og jeg pludselig ikke er bange for dem mere når jeg har prøvet en værre smerte

Er det din søn som er på billedet som er bange for nåle ?

Så må jeg sige at det er rigtig synd for ham faktisk, når han ikke er ældre

Ja, det er min søn der er på billedet. Ja, det er rigtig synd, for han får det simpelthen fysisk dårligt, når han ska ha taget blodprøver. Sådan har han altid haft det.

Anmeld

14. marts 2011

Aprilmor11

Louisiana28 skriver:

Ja, det er min søn der er på billedet. Ja, det er rigtig synd, for han får det simpelthen fysisk dårligt, når han ska ha taget blodprøver. Sådan har han altid haft det.

Puha, så slemt er det heldigvis ikke her .. Jeg skal bare ikke se nålen , og så skal jeg ned og ligge og have en ekstra læge til at holde armen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.