Århusmøde på onsdag d. 9/3 kl. 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

AnneBJ

DK skriver:

Iflg. Krak er der 750 meter! Se kortet her http://map.krak.dk/m/I3Xib

Banegården/banegårdspladsen forneden, og Frederiksgade markeret med blåt oppe til venstre på kortet!

Du er en dejlighed - tak for det!

Hvis de ligger i samme gade, kan I med barnevogne bare beslutte hvad der er nemmest for Jer - jeg skal nok komme frem om det er det ene eller det andet sted!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Maria-s

Jeg vil også gerne med meéeeen er nok ikke lige den der kan komme med en bindende tilmelding... Altså jeg HÅBER på jeg den dag har en ny baby i armene og så kan jeg nok ikke lige helt overskue det... MEn håber da ellers på folk er klar på at mødes igen, senere hen ad pret også

Anmeld

2. marts 2011

Kats

Det lyder bare hyggeligt!!!! Ihhhh vi ville også rigtig gerne, men vi skal til kontrol hos lægen på onsdag. Håber at der kommer flere kaffe/the/smoothie/kage-møder... ?!Knuser og rigtig god cafe-hygge-dag

Anmeld

2. marts 2011

DK

Dejliigt!

Så: Sofia, Mettemus, AnneBJ, Carina87, lene76 og undertegnede.

Måske: Maria-s og Diana

Jeg bestiller et bord til 8 personer nu, så er vi på den sikre side, og kan nok godt være lidt flere/ændre reservationen hvis der er flere der kan!

Anmeld

2. marts 2011

DK

DK skriver:

Dejliigt!

Så: Sofia, Mettemus, AnneBJ, Carina87, lene76 og undertegnede.

Måske: Maria-s og Diana

Jeg bestiller et bord til 8 personer nu, så er vi på den sikre side, og kan nok godt være lidt flere/ændre reservationen hvis der er flere der kan!

nææ... hov: slabbaras eller sofies?

Man kan vist spise på slabbaras og kun kaffe/kage på sofies, Hvad siger i?

Anmeld

2. marts 2011

AnneBJ

Altså... min første tanke var lige, at vi vel ikke skal spise kl. 10 allerede? Ikke at jeg ikke kan spise, for det evner jeg ret godt for tiden...

Anmeld

2. marts 2011

Mettemus

DK skriver:

nææ... hov: slabbaras eller sofies?

Man kan vist spise på slabbaras og kun kaffe/kage på sofies, Hvad siger i?

Jeg er vist ligeglad... kender ikke nogen af stederne, men måske der er bedst plads til barnevogne på Slaberas? Og så er der børnetøj i kælderen....

Anmeld

2. marts 2011

DK

Mettemus skriver:

Jeg er vist ligeglad... kender ikke nogen af stederne, men måske der er bedst plads til barnevogne på Slaberas? Og så er der børnetøj i kælderen....

Jeg tror også slabbaras er størst. Og man kan få smoothis til at smoothe den dårlige samvittighed

Anmeld

2. marts 2011

Mettemus

DK skriver:

Jeg tror også slabbaras er størst. Og man kan få smoothis til at smoothe den dårlige samvittighed

Høhø... host! Hvilken dårlig samvittighed????

Er det mon smoothies the Stiften way?

Anmeld

2. marts 2011

Marco2

Neeii, ser først det her nu. Og T har taget en fridag på onsdag Ville SÅ gerne møde Jer. Øv bøv

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.