Ung gravid søger ting!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. februar 2011

Caroline86

Liseoervad93 skriver:

Ja, skal virkelig til at være mindre sart. Hehe :-))

Jamen jeg har: Puslebord, puslepude, 4-5 bodystockinger, 3 par bukser, 3 par strømper og 2 bluser. jeg skal låne min søsters barnevogn og så har jeg en vugge. Det lige det jeg har hehe :-))

wow.. ja, så mangler du da lidt, kan jeg godt se

Øhm.. det tøj du har.. på en uheldig dag er det nok til én dag

her er lige et link til gul&gratis hvor der er en DEL pakker med billigt tøj til en nyfødt dreng

http://www.guloggratis.dk/bornetoj/drengetoj/0-5-aar/babytoj?has_picture=&q=str.+50&regionid=7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

celkt

Caroline86 skriver:

wow.. ja, så mangler du da lidt, kan jeg godt se

Øhm.. det tøj du har.. på en uheldig dag er det nok til én dag

her er lige et link til gul&gratis hvor der er en DEL pakker med billigt tøj til en nyfødt dreng

http://www.guloggratis.dk/bornetoj/drengetoj/0-5-aar/babytoj?has_picture=&q=str.+50&regionid=7

tøj skal jeg nok klare, - jeg smutter op til hende og smider en tøjpakke og sengetøj af...

Anmeld

27. februar 2011

Caroline86

celkt skriver:

tøj skal jeg nok klare, - jeg smutter op til hende og smider en tøjpakke og sengetøj af...

Anmeld

27. februar 2011

grinny

Hvor er det dog dejligt at se hvor mange folk der egentlig vil hjælpe når der er andre der er i nød 

Jeg har desværre ingen børn, så jeg kan ikke hjælpe dig

Anmeld

27. februar 2011

stelllasmand

skal jeg hører mig omkring

Anmeld

27. februar 2011

Williams'Mor

stelllasmand skriver:

skal jeg hører mig omkring

Det må du meget gerne!!:-))

Anmeld

28. februar 2011

Najsen86

Liseoervad93 skriver:

Hej med dig!!
- Hvor på fyn bor du henne?? Jeg vil virkelig gerne have sådan en, men har ikke rigtig mulighed for at kører langt væk eller for at betale porto. :-(( Men skriv hvor du bor:-)?? Knus knus!

hej :-) jeg bor i Odense

Anmeld

28. februar 2011

Williams'Mor

Najsen86 skriver:

hej :-) jeg bor i Odense

Hej igen!!
Jeg fandt lige ud af at jeg får en blespand med til min babybox i babysam!! Så syntes du skulle gemme den og give til en anden.
Men tak for tilbuddet. Det var sødt af dig og skrive. Knus knus!!<3

Anmeld

28. februar 2011

signe.

Liseoervad93 skriver:

Jamen som sagt, Jeg har råd!
Men jeg vælge ikke at bruge penge på porto! Istedet købe det som ligger tæt på mig selv og bruge pengene på noget andet :-))

tit ender disse debatter desværre i med det som du oplever nu - at folk fokusere mere på at du ikke kan/vil betale porto fordi du gerne vil gemme og sparer pengene til andre ting til baby. Synes næsten du skal ignorere disse indlæg, for ellers kommer du til at skulle forsvarer dig selv fra nu af og til debatten er lukket, og det synes jeg ikke er fair overfor dig. Håber du ender med nogle fine ting, og ellers får sparet sammen til alle de nødvendige ting og ellers er mange af tingene jo også først nødvendige lidt senere efter baby er kommet, og så er der jo børnepenge

Knus

Anmeld

28. februar 2011

Williams'Mor

Mor-til-Hasse skriver:

tit ender disse debatter desværre i med det som du oplever nu - at folk fokusere mere på at du ikke kan/vil betale porto fordi du gerne vil gemme og sparer pengene til andre ting til baby. Synes næsten du skal ignorere disse indlæg, for ellers kommer du til at skulle forsvarer dig selv fra nu af og til debatten er lukket, og det synes jeg ikke er fair overfor dig. Håber du ender med nogle fine ting, og ellers får sparet sammen til alle de nødvendige ting og ellers er mange af tingene jo også først nødvendige lidt senere efter baby er kommet, og så er der jo børnepenge

Knus

Hej med dig!!
Ja, du har ret. Jeg skal forsvare mig selv en del herinde, da folk tror  noget helt forkert :-((
- Jeg har allerede nogle aftaler med en masse søde og godhjertet mennesker som vil hjælpe mig. Det er helt fantastisk!
Jeg regner med at købe det mindst nødvendige til sidst. Hehe. :-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.