Ung gravid søger ting!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. februar 2011

morethanperfect

celkt skriver:

jeg må altså kommentere her, uden at det skal udarte til en diskussion i den her tråd...

ansvarlighed kan være mange ting. Man kan sige at det er uansvarligt at sætte et barn i verden, hvis man ikke har råd til det, ja, men i vores samfund går tingene såmænd nok endda, når bare man er fornuftigt.

jeg syntes det er mere bevis på ansvarlighed, når en teenager tager sit ansvar på sig, og gennemfører en graviditet i stedet for at få en abort, sålænge hun selv mener hun kan klare det. Og det at hun går herind og søger hjælp, er jo netop fordi hun vil have bedre råd til de andre ting som hun ikke kan få billigt/gratis....

altså, efter min mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Williams'Mor

celkt skriver:

jeg må altså kommentere her, uden at det skal udarte til en diskussion i den her tråd...

ansvarlighed kan være mange ting. Man kan sige at det er uansvarligt at sætte et barn i verden, hvis man ikke har råd til det, ja, men i vores samfund går tingene såmænd nok endda, når bare man er fornuftigt.

jeg syntes det er mere bevis på ansvarlighed, når en teenager tager sit ansvar på sig, og gennemfører en graviditet i stedet for at få en abort, sålænge hun selv mener hun kan klare det. Og det at hun går herind og søger hjælp, er jo netop fordi hun vil have bedre råd til de andre ting som hun ikke kan få billigt/gratis....

altså, efter min mening

Tak for de søde ord. Dejligt med lidt støtte. Ja, jeg syntes også man burde tage ansvar. Hvis jeg vidste jeg ikke ville kunne klare at sætte et barn til verden og give ham det han har brug for så havde jeg ikke gjort det. Jeg elsker børn og ville aldrig være så egoistisk at sætte et barn i verden som jeg ikke ville kunne forsørge :-))

Anmeld

27. februar 2011

stelllasmand

JEG KAN HØRER MIG OMKRINGVIS DET ER

Anmeld

27. februar 2011

Williams'Mor

*C*H*R* skriver:

Synes da godt nok det er vildt du ikke har råd til noget som helst :/ Sikke en situation at stå i.

Er i to om det ? Har du familie som kan hjælpe ? Det er forhåbentligt ikke noget i har planlagt så, med så lidt midler, eller rettere ingen midler. Håber det ser bedre ud når barnet kommer til verden : //

Måske vi har noget, hvornår var terminen ?

Jamen som sagt, Jeg har råd!
Men jeg vælge ikke at bruge penge på porto! Istedet købe det som ligger tæt på mig selv og bruge pengene på noget andet :-))

Anmeld

27. februar 2011

Williams'Mor

Liseoervad93 skriver:

Jamen som sagt, Jeg har råd!
Men jeg vælge ikke at bruge penge på porto! Istedet købe det som ligger tæt på mig selv og bruge pengene på noget andet :-))

Og termin er D. 2 maj:-))<3

Anmeld

27. februar 2011

Kofoed.

Liseoervad93 skriver:

Uhhh Lækkert. Tak for tippet. Hehe. Jeg vil prøve det da!:b

Så lidt, men må jo spare, hvor man kan Har heller ikke selv de store bunker penge, så kigger efter billige ting i mit nær område.

Hvor langt er du?

Anmeld

27. februar 2011

Mortilelias<3

celkt skriver:

altså, efter min mening

er selv ung mor  godt skrevet

Anmeld

27. februar 2011

Williams'Mor

Kofoed33 skriver:

Så lidt, men må jo spare, hvor man kan Har heller ikke selv de store bunker penge, så kigger efter billige ting i mit nær område.

Hvor langt er du?

Jeg er 31 uger henne her på mandag hehe:-))

Anmeld

27. februar 2011

MissGeoh

Ikke noget negativt eller noget, men i en anden tråd du har oprettet om et pudslebord, har du skrevet følgende "Alt er klar til lillemanden kommer ud det eneste jeg manger er bare et puslebord!"

Hvordan kan det være du så søger alverdens andre ting til dit barn alligevel?

Undrer mig bare..

Anmeld

27. februar 2011

Camillee

Liseoervad93 skriver:

- Hejsa!!

Jeg er en 17 årig pige, som skal til at være mor for første gang!:-))
Da jeg har enden fuld af penge, prøver jeg at spare så meget jeg nu kan!!

- Ikke for at lyde grådig, men jeg søger simpelthen ALT til en lille nyfødt. Jeg skal have en lille sød William.  Når jeg siger alt så er det simpelthen fra tøj til møbler til bleer osv osv osv..

Det skal helst være her fra fyn af! SKriv gerne hvis i ligger inde med noget!

Knus Lise!!

har lige skrevet en PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.