Ung gravid søger ting!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. februar 2011

Sara.

Mor-til-Hasse skriver:

tit ender disse debatter desværre i med det som du oplever nu - at folk fokusere mere på at du ikke kan/vil betale porto fordi du gerne vil gemme og sparer pengene til andre ting til baby. Synes næsten du skal ignorere disse indlæg, for ellers kommer du til at skulle forsvarer dig selv fra nu af og til debatten er lukket, og det synes jeg ikke er fair overfor dig. Håber du ender med nogle fine ting, og ellers får sparet sammen til alle de nødvendige ting og ellers er mange af tingene jo også først nødvendige lidt senere efter baby er kommet, og så er der jo børnepenge

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

millesofie

Liseoervad93 skriver:

- Hejsa!!

Jeg er en 17 årig pige, som skal til at være mor for første gang!:-))
Da jeg har enden fuld af penge, prøver jeg at spare så meget jeg nu kan!!

- Ikke for at lyde grådig, men jeg søger simpelthen ALT til en lille nyfødt. Jeg skal have en lille sød William.  Når jeg siger alt så er det simpelthen fra tøj til møbler til bleer osv osv osv..

Det skal helst være her fra fyn af! SKriv gerne hvis i ligger inde med noget!

SEND MIG GERNE EN SMS DA JEG JEG SYNTES DE HER DEBATINDLÆG-HALLØJ ER LIDT RODET!! 52394115

Knus Lise!!

jeg har lidt forskelligt men du skal jo så betale porto da jeg bor på sjælland

Anmeld

28. februar 2011

tazz

Bare et lille tip hvis du bor ved siden af en IKEA.

De har nogle lagner til 12 kr. stk. De passer lige så man kan dele det i tre på den korte side, lige sy kanterne og så har man 3 lagner til lift, vugge og tremmeseng for 12 kr.

Har jo desværre en pige, så der er ikke så meget jeg kan hjælpe med. Har en tremmeseng stående adskilt men ingen samlevejledning, så det er nok lidt riski

Og så er IKEA bare generelt et godt sted af starte med sådan nogle ting. Vi havde heller ikke mange penge da vi skulle købe ind til lille ny, men i IKEA fik vi tremmeseng, madras, puslebord, puslepude, hoved/halefad, badekar, blespand, sengetøj, vaskeklude og højstol for under 800 kr. Barnevognen købte vi jeg på QXL - den var ny og kom fra et firma som havde oprettet sig, den gav jeg omkring 2.000 for. Klapvogn købte jeg i Kvickly for under 100 kr. Og så fik pigebarnet ofte tøj fra Bilka og Føtex, for det er billigt og blomstermærket. Så vi var fuldt ekviperet for ca. 3.000 kr. Det behøver altså ikke være så dyrt

Anmeld

28. februar 2011

fit_fys

celkt skriver:

jeg må altså kommentere her, uden at det skal udarte til en diskussion i den her tråd...

ansvarlighed kan være mange ting. Man kan sige at det er uansvarligt at sætte et barn i verden, hvis man ikke har råd til det, ja, men i vores samfund går tingene såmænd nok endda, når bare man er fornuftigt.

jeg syntes det er mere bevis på ansvarlighed, når en teenager tager sit ansvar på sig, og gennemfører en graviditet i stedet for at få en abort, sålænge hun selv mener hun kan klare det. Og det at hun går herind og søger hjælp, er jo netop fordi hun vil have bedre råd til de andre ting som hun ikke kan få billigt/gratis....

altså, efter min mening

Lige mine ord!

Anmeld

28. februar 2011

signe.

Liseoervad93 skriver:

Hej med dig!!
Ja, du har ret. Jeg skal forsvare mig selv en del herinde, da folk tror  noget helt forkert :-((
- Jeg har allerede nogle aftaler med en masse søde og godhjertet mennesker som vil hjælpe mig. Det er helt fantastisk!
Jeg regner med at købe det mindst nødvendige til sidst. Hehe. :-))

er jeg glad for at høre.. har selv en lille dreng, men for det 1 bor jeg i nordjylland og for det 2 er vi ikke færdige med at få børn, og hvis vi får en dreng mere har vi gemt alt det vi havde til ham vi har nu... ellers ville jeg rigtig gerne hjælpe også

Anmeld

28. februar 2011

Isabella_mor

jeg skal se hvad jeg kan samle sammen af tøj til en lille dreng som min dreng ikke kan passe længere, så vil jeg med glæde sende det over til dig og endda betale portoen... har en masse tøj som jeg har fået forskellige steder fra. der kan du så selv bestemme hvad du gerne vil bruge osv..

bare send en besked til mig med din adresse så får du en pakke en dag med lidt til din basse...

Anmeld

28. februar 2011

Frk. Himmelblå

Kære William-mor 

Hvis du mangler tøj, har jeg:

Mørk grønstribet velour-heldragt fra Katvig, str. 68

Lyst grønstribet undertøjssæt fra Katvig, str. 62

Body m. langeærmer u. ben fra H J O R T H Copenhagen, motiv af hjort, str. 50-62 cm

Gamacher plus langærmet T-shirt i gult fra Katvig, str. 68

Sort body med lange ærmer plus ben fra Ida T. - har motiver af glade baby-ansigter, str. 62.

Har også en lille sød baby-putte-klude-dukke i super blød kvalitet. Lyseblå og aldrig brugt eller pakket ud.

Tøjet har været vasket og har ligget pakket væk i tør kælder. Det er ikke brugt eller kun brugt et par gange. 

Skal jeg sende dig det? For så skal jeg bruge din adresse... 

Anmeld

28. februar 2011

Laura.

Jeg ville meget gerne hjælpe dig hvis jeg kunne. Men er selv gravid så har intet jeg kan undvære eller give væk.

Men hvor er det dog dejligt at læse, at så mange kærlige mennesker vil hjælpe dig når du står lidt i nød. Jeg havde gjort det samme hvis jeg kunne.

Anmeld

28. februar 2011

Noahmor

Jeg har noget baby drengetøj i str. 50 og 56, som jeg ville have givet til mødrehjælpen. Men du kan jo ligeså godt få det, hvis du vil have det. 

Har også noget ventetøj i str. 36 og 38, hvis du mangler noget til de sidste uger.

Jeg bor i Odense. 

Endnu et tip i forhold til gratis ting. Hvis du kender nogen, der er medlem af COOP, så kan man bestille en gratis babypakke på nettorvet.dk. Indeholder en hel pakke newborn bleer plus andre små prøver. Her skal der ikke skrives terminsdato, så alle medlemmer kan gøre det. 

Anmeld

28. februar 2011

oo

så har jeg pakket pakken der et tøj, billedrande, sutter, suttekæde, natusan produkter, badeble og sengetøj. du må lige holde øje med, at det kommer frem

rigtig meget held og lykke med din nye rolle som mor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.