Ung gravid søger ting!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. februar 2011

Bellinda89

celkt skriver:

jeg må altså kommentere her, uden at det skal udarte til en diskussion i den her tråd...

ansvarlighed kan være mange ting. Man kan sige at det er uansvarligt at sætte et barn i verden, hvis man ikke har råd til det, ja, men i vores samfund går tingene såmænd nok endda, når bare man er fornuftigt.

jeg syntes det er mere bevis på ansvarlighed, når en teenager tager sit ansvar på sig, og gennemfører en graviditet i stedet for at få en abort, sålænge hun selv mener hun kan klare det. Og det at hun går herind og søger hjælp, er jo netop fordi hun vil have bedre råd til de andre ting som hun ikke kan få billigt/gratis....

altså, efter min mening

Der var nu heller ikke noget negativt jeg mente , som jeg jo også skrev

Jeg undrede mig bare & spurgte så

Ved godt selv hvor dyrt det er at starte ud med hele molivitten Så der var slet ikke noget negativt fra min side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Williams'Mor

MissGeoh skriver:

Ikke noget negativt eller noget, men i en anden tråd du har oprettet om et pudslebord, har du skrevet følgende "Alt er klar til lillemanden kommer ud det eneste jeg manger er bare et puslebord!"

Hvordan kan det være du så søger alverdens andre ting til dit barn alligevel?

Undrer mig bare..

Hej med dig!!
Ja, det var lidt skidt skrevet. Jeg troede faktisk kun jeg behøvede få stk. tøj. og et puslebord. Men jeg glemte helt at tænke på ble spande, barnevogn, tæpper osv. Jeg prøver jo at spare på pengene, så det er lidt rodet det hele. Jeg er jo nybegynder så skal lige lære det hele :-))

Anmeld

27. februar 2011

Bellinda89

Liseoervad93 skriver:

- Hejsa!!

Jeg er en 17 årig pige, som skal til at være mor for første gang!:-))
Da jeg har enden fuld af penge, prøver jeg at spare så meget jeg nu kan!!

- Ikke for at lyde grådig, men jeg søger simpelthen ALT til en lille nyfødt. Jeg skal have en lille sød William.  Når jeg siger alt så er det simpelthen fra tøj til møbler til bleer osv osv osv..

Det skal helst være her fra fyn af! SKriv gerne hvis i ligger inde med noget!

SEND MIG GERNE EN SMS DA JEG JEG SYNTES DE HER DEBATINDLÆG-HALLØJ ER LIDT RODET!! 52394115

Knus Lise!!

Har du evt prøvet mødrehjælpen ? Ved ikke om der ligger sådan en i nærheden af dig ?

Anmeld

27. februar 2011

Williams'Mor

CelinasMoarh skriver:

Har du evt prøvet mødrehjælpen ? Ved ikke om der ligger sådan en i nærheden af dig ?

Nej der er blevet snakket om det, jeg skal til at snakke med dem her en af dagene :-))

Anmeld

27. februar 2011

Bellinda89

Liseoervad93 skriver:

Nej der er blevet snakket om det, jeg skal til at snakke med dem her en af dagene :-))

Okey

Kender ikke så meget til det , men kender en del der har fået hjælp der igennem , eller ihvertfald købt en masse billige ting

Anmeld

27. februar 2011

MissGeoh

Liseoervad93 skriver:

Hej med dig!!
Ja, det var lidt skidt skrevet. Jeg troede faktisk kun jeg behøvede få stk. tøj. og et puslebord. Men jeg glemte helt at tænke på ble spande, barnevogn, tæpper osv. Jeg prøver jo at spare på pengene, så det er lidt rodet det hele. Jeg er jo nybegynder så skal lige lære det hele :-))

Okay. Du må virkelig ikke tage det negativt, men der er SÅ mange der snyder sådanne steder her..

Jeg synes bare det lyder utroligt mærkeligt.. Du troede du havde alt, men så fandt du ud af du mangler barnevogn osv?

Det er sku ikke for at skabe splid med dig eller nogen andre.. Det undrer mig virkelig bare meget at man finder ud af at man mangler sådan en vigtig ting så sent i ens graviditet.. :/

Anmeld

27. februar 2011

Williams'Mor

MissGeoh skriver:

Okay. Du må virkelig ikke tage det negativt, men der er SÅ mange der snyder sådanne steder her..

Jeg synes bare det lyder utroligt mærkeligt.. Du troede du havde alt, men så fandt du ud af du mangler barnevogn osv?

Det er sku ikke for at skabe splid med dig eller nogen andre.. Det undrer mig virkelig bare meget at man finder ud af at man mangler sådan en vigtig ting så sent i ens graviditet.. :/

Nej nej hehe:-)) Tager intet negativt :-))

Jeg ved det lyder rigtig underligt. Og jeg vil selvfølgelig ikke snyde nogle eller være grådig og tage det til mig jeg kan.
Men jeg prøver at skaffe de ting, som jeg nu mangler så billigt som jeg nu kan. Vil helst gerne spare på pengene jo. :-)) Jeg syntes ikke selv jeg snyder da jeg kun tager imod ting jeg ikke har og de ting jeg mangler :-))

Anmeld

27. februar 2011

Williams'Mor

CelinasMoarh skriver:

Okey

Kender ikke så meget til det , men kender en del der har fået hjælp der igennem , eller ihvertfald købt en masse billige ting

Jamen så må jeg da hellere prøve der også!!:-))

Anmeld

27. februar 2011

muzen

Liseoervad93 skriver:

Jamen så må jeg da hellere prøve der også!!:-))

mødrehjæpen har også en butik og det er vildt billigt 15 kr for et par bukser.

den liller i nørregade i odense :-)

Anmeld

27. februar 2011

Williams'Mor

muzen skriver:

mødrehjæpen har også en butik og det er vildt billigt 15 kr for et par bukser.

den liller i nørregade i odense :-)

Det vidste jeg slet ikke!!:-))
Tak for tippet!! Det vil jeg da prøve hehe!!:-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.