hvis det ikke er for at lyde negativt og kritisere hvorfor er det så?! hvis man synes trådstarter virker mærkelig, så synes jeg da bestemt man skal undlade at sende ting til hende!! men at nogle af os gør det, kommer vel i virkeligheden slet ikke jer andre ved!
det er ret tydeligt at se fejlen med tlf numrene, det ene er et mobilnummer og det andet er et fastnetnummer (så vidt jeg lige kan regne den ud). en fejl enhver kunne lave!
nu skulle jeg selv sende noget til trådstarter imorges og da hun ikke var online dgs'ede jeg hendes mobilnummer og da efternavnet er det samme på mobilnummerets ejer som på trådstarter, gik jeg stærkt ud fra, at hun var "rigtig nok".
tænk at man skal høvles ned på den måde blot fordi man beder om lidt hjælp. og tænk at os der har lyst til at hjælpe skal fremstilles som dumme. Det er en 17-årig pige der skal være mor for første gang! jesus kristus!!! jeg var 29 da jeg skulle vær emor for første gang (for 4 måneder siden) og jeg klumrede da RIGTIG meget rundt i det hele tiden og kunne ikke helt forstå hvad jeg reelt havde brug for og hvad jeg sagtens kunne leve uden!! det ændrede sig en del gange i løbet af graviditeten, hvad jeg mente jeg skulle have/ikke have.
jeg synes ærlig talt det er rigtig nederen at der skal være sådan en snerpestemning omkring denne her tråd 
Anmeld