Ung gravid søger ting!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. februar 2011

Ann.

KarinaIda skriver:

Ikke for og lyde negativ eller noget, men synes godt nok det virker mærkeligt du skriver i en tråd du kun mangler et puslebord til den lille da du har alt på plads, men så pludselig mangler du alt til den lille... Og selvom man er "nybegynder" osv, så glemmer man altså ikke bare lige sådan en vigtig ting som en barnevogn!!

Og noget der så også undre mig, hvorfor er det ikke samme tlf-nummer du har skrevet i begge dine tråde??? virker for mig mystisk....

Håber ikke du tager det negativt til dig, for det er ikke sådan ment... Jeg undre mig bare utrolig meget!!!

Den med telefonnummeret studsede jeg også over 

Synes faktisk det er lidt usmagligt - når man har penge, men bare ikke vil bruge dem? 

Der er da nok andre der har mere brug for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Williams'Mor

Har jeg ikke skrevet samme telefonnummer????

Anmeld

28. februar 2011

KarinaIda

TrineLærke skriver:

Den med telefonnummeret studsede jeg også over 

Synes faktisk det er lidt usmagligt - når man har penge, men bare ikke vil bruge dem? 

Der er da nok andre der har mere brug for det.

Jeg studsede også MEGET over nummeret..

For mig virker det hele ret mystisk, med disse to tråde som der er skrevet!!!

Anmeld

28. februar 2011

KarinaIda

Liseoervad93 skriver:

Har jeg ikke skrevet samme telefonnummer????

Nope... det ene starter med noget i 20'erne og det andet i 50'erne

Anmeld

28. februar 2011

Chr-Hei

Liseoervad93 skriver:

- Hejsa!!

Jeg er en 17 årig pige, som skal til at være mor for første gang!:-))
Da jeg har enden fuld af penge, prøver jeg at spare så meget jeg nu kan!!

- Ikke for at lyde grådig, men jeg søger simpelthen ALT til en lille nyfødt. Jeg skal have en lille sød William.  Når jeg siger alt så er det simpelthen fra tøj til møbler til bleer osv osv osv..

Det skal helst være her fra fyn af! SKriv gerne hvis i ligger inde med noget!

SEND MIG GERNE EN SMS DA JEG JEG SYNTES DE HER DEBATINDLÆG-HALLØJ ER LIDT RODET!! 52394115

Knus Lise!!

Kan se du har oprettet denne for noget tid siden og vil lige fortælle dig du på babysams hjemmeside kan gå ind og bestille en startpakke fra dem hvor der blandt andet er en gratis blespand.. Du ska bare tilmelde dig og printe mailen ud også ned i butikken hente den (:

Anmeld

28. februar 2011

morethanperfect

EJ PLEASE !

Hvis i ikke vil hjælpe hende så lad dog være med at gå ind på denne tråd søde piger .. Der er såå mange gode mennesker herinde , og jeg syns det er alt for galt at i skal sidde og tror hun snyder osv. Jeg syns det er tarveligt .. 

Måske har hun ikke tænkt det hele igennem , men hun spørg ærligt om der er nogle der har nogle ting de ikke bruger .. Så i stedet for og sende det til genbrug , at de så kunne forære det til hende . Jeg syns bestemt ikke det er tiggeri , og at hun gerne vil bruge penge på noget andet i stedet for porto er da klart ! Der er da ingen der gider betale porto .. Så come on , lad vær med at svar hvis du ikke kan hjælpe . Syns jeg ikke i kan være bekendt :/

Anmeld

28. februar 2011

Williams'Mor

KarinaIda skriver:

Nope... det ene starter med noget i 20'erne og det andet i 50'erne

Så er det rettet. Hold da kæft folk er på nakken af en hele tiden herinde fordi man kommer til at kludre i tingene herinde.

Man burde være ligesom de andre var. Sådan nogle som ikke kludre i det og bare er perfekte hele vejen igennem. Hip hip hurra for dem da.

Anmeld

28. februar 2011

ChatH

morethanperfect skriver:

EJ PLEASE !

Hvis i ikke vil hjælpe hende så lad dog være med at gå ind på denne tråd søde piger .. Der er såå mange gode mennesker herinde , og jeg syns det er alt for galt at i skal sidde og tror hun snyder osv. Jeg syns det er tarveligt .. 

Måske har hun ikke tænkt det hele igennem , men hun spørg ærligt om der er nogle der har nogle ting de ikke bruger .. Så i stedet for og sende det til genbrug , at de så kunne forære det til hende . Jeg syns bestemt ikke det er tiggeri , og at hun gerne vil bruge penge på noget andet i stedet for porto er da klart ! Der er da ingen der gider betale porto .. Så come on , lad vær med at svar hvis du ikke kan hjælpe . Syns jeg ikke i kan være bekendt :/

Anmeld

28. februar 2011

pussepige

Synes det er dejligt at se såå mange vil hjælpe.. Nu bor jeg over i vestjylland så jeg kan desværre ikke hjælpe med nogle ting men er sikker på at du nok skal få en lille stak ting så dig og babyen skal få en rigtig god start..

Anmeld

28. februar 2011

oo

hvis det ikke er for at lyde negativt og kritisere hvorfor er det så?! hvis man synes trådstarter virker mærkelig, så synes jeg da bestemt man skal undlade at sende ting til hende!! men at nogle af os gør det, kommer vel i virkeligheden slet ikke jer andre ved!

det er ret tydeligt at se fejlen med tlf numrene, det ene er et mobilnummer og det andet er et fastnetnummer (så vidt jeg lige kan regne den ud). en fejl enhver kunne lave!

nu skulle jeg selv sende noget til trådstarter imorges og da hun ikke var online dgs'ede jeg hendes mobilnummer og da efternavnet er det samme på mobilnummerets ejer som på trådstarter, gik jeg stærkt ud fra, at hun var "rigtig nok".

tænk at man skal høvles ned på den måde blot fordi man beder om lidt hjælp. og tænk at os der har lyst til at hjælpe skal fremstilles som dumme. Det er en 17-årig pige der skal være mor for første gang! jesus kristus!!! jeg var 29 da jeg skulle vær emor for første gang (for 4 måneder siden) og jeg klumrede da RIGTIG meget rundt i det hele tiden og kunne ikke helt forstå hvad jeg reelt havde brug for og hvad jeg sagtens kunne leve uden!! det ændrede sig en del gange i løbet af graviditeten, hvad jeg mente jeg skulle have/ikke have.

jeg synes ærlig talt det er rigtig nederen at der skal være sådan en snerpestemning omkring denne her tråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.