Ung gravid søger ting!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. februar 2011

Williams'Mor

SeptemberBaby skriver:

Kære William-mor 

Hvis du mangler tøj, har jeg:

Mørk grønstribet velour-heldragt fra Katvig, str. 68

Lyst grønstribet undertøjssæt fra Katvig, str. 62

Body m. langeærmer u. ben fra H J O R T H Copenhagen, motiv af hjort, str. 50-62 cm

Gamacher plus langærmet T-shirt i gult fra Katvig, str. 68

Sort body med lange ærmer plus ben fra Ida T. - har motiver af glade baby-ansigter, str. 62.

Har også en lille sød baby-putte-klude-dukke i super blød kvalitet. Lyseblå og aldrig brugt eller pakket ud.

Tøjet har været vasket og har ligget pakket væk i tør kælder. Det er ikke brugt eller kun brugt et par gange. 

Skal jeg sende dig det? For så skal jeg bruge din adresse... 

Hej med dig!:-))

Som sagt, jeg har desværre ikke mulighed for at betale portoeen så jeg må desværre sige nej tak((
Jeg er meget interesseret, men mine penge skal gå til en masse babyudstyr (det som jeg nu ikke lige selv kan skaffe nogle steder)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Williams'Mor

Noahmor skriver:

Jeg har noget baby drengetøj i str. 50 og 56, som jeg ville have givet til mødrehjælpen. Men du kan jo ligeså godt få det, hvis du vil have det. 

Har også noget ventetøj i str. 36 og 38, hvis du mangler noget til de sidste uger.

Jeg bor i Odense. 

Endnu et tip i forhold til gratis ting. Hvis du kender nogen, der er medlem af COOP, så kan man bestille en gratis babypakke på nettorvet.dk. Indeholder en hel pakke newborn bleer plus andre små prøver. Her skal der ikke skrives terminsdato, så alle medlemmer kan gøre det. 

Hej med dig!! Jeg vil meget meget gerne have det hvis det er!!
Er meget interesseret i tøjet i str. 38 & babytøjet!! Det kunne være rigtig lækkert!
- Hmm. kender ikke lige nogle der er medlemmer:-(( Men må lige finde ud af det jo :b

Anmeld

28. februar 2011

Williams'Mor

Tjuhl skriver:

så har jeg pakket pakken der et tøj, billedrande, sutter, suttekæde, natusan produkter, badeble og sengetøj. du må lige holde øje med, at det kommer frem

rigtig meget held og lykke med din nye rolle som mor!

Det lyder fantastisk! Nu tror jeg godt nok også jeg har fået hendvendelser med tøj nok. Hehe!!

TAK TIL ALLE JER SOM HAR SKREVET TIL MIG.
JEG HAR EN MASSE AFTALER MED EN MASSE DEJLIGE MENNESKER. De sender mig en masse tøj, hovede/halefad, sådan en til at sætte i barekaret så barnet kan sidde selv, og en masse små ting. :-))

Anmeld

28. februar 2011

Frk. Himmelblå

Liseoervad93 skriver:

Hej med dig!:-))

Som sagt, jeg har desværre ikke mulighed for at betale portoeen så jeg må desværre sige nej tak((
Jeg er meget interesseret, men mine penge skal gå til en masse babyudstyr (det som jeg nu ikke lige selv kan skaffe nogle steder)

Jamen søde ven! Jeg spurgte ikke, om du ville betale portoen!

Jeg spurgte, om jeg skulle sende dig det!  

Anmeld

28. februar 2011

malenecl

Ville ønske at jeg kunne hjælpe, men er selv gravid og venter ovenikøbet en pige .. Men det er virkelig fantastisk at se at folk er så godhjertet!

Anmeld

28. februar 2011

Kongmulle

MissGeoh skriver:

Okay. Du må virkelig ikke tage det negativt, men der er SÅ mange der snyder sådanne steder her..

Jeg synes bare det lyder utroligt mærkeligt.. Du troede du havde alt, men så fandt du ud af du mangler barnevogn osv?

Det er sku ikke for at skabe splid med dig eller nogen andre.. Det undrer mig virkelig bare meget at man finder ud af at man mangler sådan en vigtig ting så sent i ens graviditet.. :/

Er simpelthen nødt til at svare dig, og ikke for at skabe splid men, jeg tænkte nøjagtig det samme som dig. Syntes også det lyder underligt man kommer i tanke om så vigtige ting så sent og  jeg syntes det er strengt at skrive man har masser af penge, men hellere vil bruge dem på noget andet. ja det vil vi vel allesammen?? det virker bare ikke som om Ts virkelig har brug for de ting og så syntes jeg de skulle gå til dem der virkelig mangler dem...bare min mening.

Anmeld

28. februar 2011

FrkT

Kongmulle skriver:

Er simpelthen nødt til at svare dig, og ikke for at skabe splid men, jeg tænkte nøjagtig det samme som dig. Syntes også det lyder underligt man kommer i tanke om så vigtige ting så sent og  jeg syntes det er strengt at skrive man har masser af penge, men hellere vil bruge dem på noget andet. ja det vil vi vel allesammen?? det virker bare ikke som om Ts virkelig har brug for de ting og så syntes jeg de skulle gå til dem der virkelig mangler dem...bare min mening.

Enig.... 

Kan heller ikke forstå at man kan "glemme" en ting som barnevogn?

Desuden synes jeg det er lidt frækt at sige at man ikke kan/vil betale porto for noget som folk er så venlige og godhjertede at FORÆRE én.

Synes i det hele taget ts skriver det sådan rigtig "jeg har desværre ikke råd til at betale porto, men jeg ville bare SÅ gerne have det"-agtig måde, hvor personerne det er henvendt til næsten ikke kan lade vær at sige at de nok selv skal betale portoen, hvis de ikke vil sættes i en ærgelig situation. Det er sådan tigge agtigt; "vil du ikke nok OGSÅ betale portoen for at sende alle de lækre ting du i forvejen vil forære mig gratis?".

Undskyld, men det kan jeg slet ikke have. Og ud fra hvordan trådstarter skriver at hun HAR råd, men hellere vil spare pengene til andre ting, så tror jeg bestemt der er personer som har langt mere BRUG for de ting, og det er sq ærgeligt det ikke går til dem så!

Anmeld

28. februar 2011

Williams'Mor

Ved i hvad. Jeg gider ikke sidde og forklare mig selv mere.
Jeg er ikke ude på at snyde eller noget som helst.

Jeg vil bare gerne spare på pengene og bruge dem til nogle fornuftige ting istedet for portoer for det løber jo også hurtigt op. Det er også det jeg har skrevet til de fleste. Jeg har mulighed for at hente tingene hvis det er tæt på mig. I kerteminde/Odense??
Men jeg har simpelthen ikke penge nok til at køre langt væk og skulle hente det. Det jo også mange penge til benzin.

- Syntes folk skal holde op nu. Jeg har forklaret mig 3-4 gange nu.
det her bliver sidste gang :-)

Anmeld

28. februar 2011

charlottemor3

hej

hvis det er kan du søger om økonomisk hjælp til babyen

hos

Foreningen til Støtte for Mødre og Børn,

Svendborggade 1. 3. lejl. 44,

2100 København Ø

dem har jeg fået hjælp af og kender nogle stykker som også har

håber det hjælper lidt

Charlotte

Anmeld

28. februar 2011

KarinaIda

Liseoervad93 skriver:

- Hejsa!!

Jeg er en 17 årig pige, som skal til at være mor for første gang!:-))
Da jeg har enden fuld af penge, prøver jeg at spare så meget jeg nu kan!!

- Ikke for at lyde grådig, men jeg søger simpelthen ALT til en lille nyfødt. Jeg skal have en lille sød William.  Når jeg siger alt så er det simpelthen fra tøj til møbler til bleer osv osv osv..

Det skal helst være her fra fyn af! SKriv gerne hvis i ligger inde med noget!

SEND MIG GERNE EN SMS DA JEG JEG SYNTES DE HER DEBATINDLÆG-HALLØJ ER LIDT RODET!! 52394115

Knus Lise!!

Ikke for og lyde negativ eller noget, men synes godt nok det virker mærkeligt du skriver i en tråd du kun mangler et puslebord til den lille da du har alt på plads, men så pludselig mangler du alt til den lille... Og selvom man er "nybegynder" osv, så glemmer man altså ikke bare lige sådan en vigtig ting som en barnevogn!!

Og noget der så også undre mig, hvorfor er det ikke samme tlf-nummer du har skrevet i begge dine tråde??? virker for mig mystisk....

Håber ikke du tager det negativt til dig, for det er ikke sådan ment... Jeg undre mig bare utrolig meget!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.