Kongmulle skriver:
Er simpelthen nødt til at svare dig, og ikke for at skabe splid men, jeg tænkte nøjagtig det samme som dig. Syntes også det lyder underligt man kommer i tanke om så vigtige ting så sent og jeg syntes det er strengt at skrive man har masser af penge, men hellere vil bruge dem på noget andet. ja det vil vi vel allesammen?? det virker bare ikke som om Ts virkelig har brug for de ting og så syntes jeg de skulle gå til dem der virkelig mangler dem...bare min mening.
Enig.... 
Kan heller ikke forstå at man kan "glemme" en ting som barnevogn?
Desuden synes jeg det er lidt frækt at sige at man ikke kan/vil betale porto for noget som folk er så venlige og godhjertede at FORÆRE én.
Synes i det hele taget ts skriver det sådan rigtig "jeg har desværre ikke råd til at betale porto, men jeg ville bare SÅ gerne have det"-agtig måde, hvor personerne det er henvendt til næsten ikke kan lade vær at sige at de nok selv skal betale portoen, hvis de ikke vil sættes i en ærgelig situation. Det er sådan tigge agtigt; "vil du ikke nok OGSÅ betale portoen for at sende alle de lækre ting du i forvejen vil forære mig gratis?".
Undskyld, men det kan jeg slet ikke have. Og ud fra hvordan trådstarter skriver at hun HAR råd, men hellere vil spare pengene til andre ting, så tror jeg bestemt der er personer som har langt mere BRUG for de ting, og det er sq ærgeligt det ikke går til dem så!
Anmeld