Liseoervad93 skriver:
Hej Sophie & Silas!
Der var du heldig sophie, Min søster havde også en MASSE ting...... Til piger ...... Så det hjalp ikke rigtig mig så meget, Så jeg skal starte fra bunden af. Hehe:-))
- Jamen det er jo hvad man må tage med, jeg har selv kokset lidt i det. Jeg er nybegynder i alt det her med at være mor så jeg troede jeg kunne nøjes med det mest nødvendige, men det kan man så ikke. Hehe:-))
- Det helt iorden. Det tanken der tæller. Det er suuuper sødt af dig. Det dejligt at der er nogle mennesker med et godt hjerte på denne jord. Og det er endnu dejliger at vide at man er en af dem. Så det skal du da vide du er :-)
jamen sødeste ven...
hvis du står og mangler alt og ikke har ret mange penge så skid da hul i om det er til piger 
Jeg lover dig! Sønnebassen er sgu ligeglad om stofbleerne er lyserøde og strømpebukserne har blomster på 
Tak da endelig ja til så meget som overhovedet muligt - også selvom det er til piger! Så kan du langsomt spare lidt op og købe dit eget senere? 
Jeg kan desværre ikke hjælpe da vi bor i Nordsjælland, men var jeg i din situation ville jeg altså ikke spekulere så meget over pige/drenge-ting! Jeg kan godt forstå det er træls hvis han skal være klædt i lyserødt hver dag, men så kan du jo f.eks. finde en drenge tøjpakke herinde, på gul&gratis eller hos mødrehjælpen som ikke behøver koste ret meget og så har du en masse 
knus og god jagt! Der er masser af røverkøb i genbrugsbutikkerme!!!! 
Anmeld