Ung gravid søger ting!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. februar 2011

Bellinda89

- Hejsa!!

Jeg er en 17 årig pige, som skal til at være mor for første gang!:-))
Da jeg har enden fuld af penge, prøver jeg at spare så meget jeg nu kan!!

- Ikke for at lyde grådig, men jeg søger simpelthen ALT til en lille nyfødt. Jeg skal have en lille sød William.  Når jeg siger alt så er det simpelthen fra tøj til møbler til bleer osv osv osv..

Det skal helst være her fra fyn af! SKriv gerne hvis i ligger inde med noget!

Knus Lise!!

Hej

Bliver simpelthen lige nødt til at spørge , og håber ikke du tager det negativt... 

Men når du ikke engang har råd til at betale porto , hvordan har du så råd til et barn?

Jeg undre mig bare lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Williams'Mor

Bryndis skriver:

Jeg har et hoved-/halefad og en ligge ting til badekar du må få

Hej Med dig!!
Århhhh hvor ville jeg dog gerne ha' det!!
Men du bor desværre bare rigtig langt væk og jeg har simpelthen ikke råd til at betale porto, med alt det jeg skal købe :-(((!

Anmeld

27. februar 2011

Williams'Mor

CelinasMoarh skriver:

Hej

Bliver simpelthen lige nødt til at spørge , og håber ikke du tager det negativt... 

Men når du ikke engang har råd til at betale porto , hvordan har du så råd et et barn?

Jeg undre mig bare lidt

Hej med dig!!
Jeg har selvfølgelig råd til at betale porto. Det jo ikke fordi jeg ingen penge har, men fordi jeg har en masse andet at bruge penge på. )

Anmeld

27. februar 2011

Kofoed.

Liseoervad93 skriver:

Gør man??? Uhj, det vidste jeg godt nok ikke!! ö

Jeps, du kan også for en pakke fra matas med masser af forskellige ting i, så tilmeld dig også der

Anmeld

27. februar 2011

stelllasmand

DU KAN GÅ IND PŨGULOGGRATIS DER ER MANGE DER GIVER DET HELE VÆK GRATIS

Anmeld

27. februar 2011

celkt

CelinasMoarh skriver:

Hej

Men når du ikke engang har råd til at betale porto , hvordan har du så råd et et barn?

Jeg undre mig bare lidt

jeg må altså kommentere her, uden at det skal udarte til en diskussion i den her tråd...

ansvarlighed kan være mange ting. Man kan sige at det er uansvarligt at sætte et barn i verden, hvis man ikke har råd til det, ja, men i vores samfund går tingene såmænd nok endda, når bare man er fornuftigt.

jeg syntes det er mere bevis på ansvarlighed, når en teenager tager sit ansvar på sig, og gennemfører en graviditet i stedet for at få en abort, sålænge hun selv mener hun kan klare det. Og det at hun går herind og søger hjælp, er jo netop fordi hun vil have bedre råd til de andre ting som hun ikke kan få billigt/gratis....

altså, efter min mening

Anmeld

27. februar 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Synes da godt nok det er vildt du ikke har råd til noget som helst :/ Sikke en situation at stå i.

Er i to om det ? Har du familie som kan hjælpe ? Det er forhåbentligt ikke noget i har planlagt så, med så lidt midler, eller rettere ingen midler. Håber det ser bedre ud når barnet kommer til verden : //

Måske vi har noget, hvornår var terminen ?

Anmeld

27. februar 2011

celkt

Liseoervad93 skriver:

- Hejsa!!

Jeg er en 17 årig pige, som skal til at være mor for første gang!:-))
Da jeg har enden fuld af penge, prøver jeg at spare så meget jeg nu kan!!

- Ikke for at lyde grådig, men jeg søger simpelthen ALT til en lille nyfødt. Jeg skal have en lille sød William.  Når jeg siger alt så er det simpelthen fra tøj til møbler til bleer osv osv osv..

Det skal helst være her fra fyn af! SKriv gerne hvis i ligger inde med noget!

Knus Lise!!

jeg har sendt dig en privatbesked...

Anmeld

27. februar 2011

Williams'Mor

Kofoed33 skriver:

Jeps, du kan også for en pakke fra matas med masser af forskellige ting i, så tilmeld dig også der

Uhhh Lækkert. Tak for tippet. Hehe. Jeg vil prøve det da!:b

Anmeld

27. februar 2011

Williams'Mor

stelllasmand skriver:

DU KAN GÅ IND PŨGULOGGRATIS DER ER MANGE DER GIVER DET HELE VÆK GRATIS

Det har jeg prøvet, men syntes ikke rigtig jeg kan finde noget til børn??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.