Vægt uge 28

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

JustMe

camillakrath skriver:

Hej tøser,

På fredag går jeg ind i uge 29. Har taget 9 kg på. Jeg synes det lyder af ret meget. Er 158 høj og vejede 47 inden graviditet.

Hvad vejer/vejede i på ca samme tidspunkt?

Knus

Det er da en superfin vægtøgning, taget i betragtning at du inden graviditeten var på grænsen til undervægt (i hvert fald BMI-mæssigt) og dermed gerne må tage 15-18 kg på.

Så det skal du slet ikke bekymre dig om

Selv runder jeg snart 28+0, har taget 12,5 kg på og var normalvægtig inden graviditeten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

JustMe

tingimor skriver:

er i 29+5 i dag og har taget 6 kg på er 1.70 og vejet 65 kg da jeg ikke var gravid.

jeg motioner ikke da jeg har bækken problemer men har gået meget pga mit arb. tror det meget forskelligt hvad man tager på. nogle tager meget på i starten og intet til slut og andre omvendt.

jeg personligt prøver i hvertfald at tænke mindst muligt over hvad jeg ender med at veje. så længe min mand fortæller mig han syns jeg er super smuk i hans øjen så jeg lykkelig. 

Samme her...

Anmeld

24. februar 2011

sandratobias

Nu har jeg ikk lige nogen vægt fra det tidspunkt, men uge 27+3 havde jeg taget næsten 8 kg på, og i uge 32+1 havde jeg taget 12 kg på... 

Da jeg fødte i uge 38+0 havde jeg taget 16 kg på.. 

Anmeld

24. februar 2011

anmaj

jeg hedder 28+0 imorgen... og har so far kun taget ½ kilo på i forhold til startvægt... men jeg døjede også med en mavevirus i en måned, hvor jeg jo så ikke kunne tage på..

jeg startede på 68 kilo og er 160 høj.. så havde lidt at tære på.

men grunden til du måske har taget sådan på er vel at du netop ikke har haft depoter at tære på... men bare rolig det er jo ikke sikkert du tager meget mere end 6 kilo yderligere på.. og så er du altså stadig i den lave ende af hvad folk tager på. (1 graviditet tog jeg 12 på i alt).

Anmeld

24. februar 2011

camillakrath

malenecl skriver:

Ja nemlig. Jeg vil bare gerne have de her 10 uger flyver afsted, så jeg kan få min prinsesse at se .. Gider ikke at være gravid mere, har ondt over det hele

Jeg kender det bare alt for godt.

Jeg blev hentet af ambulance igår og kom på fødeafdelingen. Mit bækken er fuldstændig ødelagt. Nu ønsker man bare at se den bette

Anmeld

24. februar 2011

camillakrath

puslepigen skriver:

Jeg er i uge 30+3 og jeg har tager ca. 9 kg på og jeg har det som jer andre der døjer med bækkenet og ikke kan så meget af gangen så det er derfor min vægt er steget, jeg er også overvægtig og ville heller ikke tage for meget på.

9 kg i uge 30 lyder da også super? Synes det er en flot vægtøgning

Anmeld

24. februar 2011

camillakrath

JustMe skriver:

Det er da en superfin vægtøgning, taget i betragtning at du inden graviditeten var på grænsen til undervægt (i hvert fald BMI-mæssigt) og dermed gerne må tage 15-18 kg på.

Så det skal du slet ikke bekymre dig om

Selv runder jeg snart 28+0, har taget 12,5 kg på og var normalvægtig inden graviditeten 

Jeg synes det lyder af meget nemlig Men det er måske fordi jeg har fundet sådan et dumt skema på nettet hvor der er sådan en kurve over vægtstigning i graviditet. Og der er jeg nemlig over! Tror jeg skal kaste den ad h..... til

Jeg ville også gerne ende på de ca. 12 kg. Men tror dog det blir til lidt mere

Anmeld

24. februar 2011

malenecl

camillakrath skriver:

Jeg kender det bare alt for godt.

Jeg blev hentet af ambulance igår og kom på fødeafdelingen. Mit bækken er fuldstændig ødelagt. Nu ønsker man bare at se den bette

Ej gud, du er vel okay?

Anmeld

24. februar 2011

camillakrath

malenecl skriver:

Ej gud, du er vel okay?

Ja det er jeg. Jeg fik beroligende og smertestillende imens de holdte øje med bettemanden. Han havde det heldigvis rigtig og var upåvirket og fuld af liv.

Men ja mit bækken er ødelagt, og det kan de jo intet gøre ved, men blot tjekke os. De var meget opmærksomme på at jeg ikke var ved at få veer, og det var rigtig betryggende. Men fra imorges har jeg ikke været på smertestillende, så det er super. Nu er jeg bare lænket til sengen!

Anmeld

24. februar 2011

malenecl

camillakrath skriver:

Ja det er jeg. Jeg fik beroligende og smertestillende imens de holdte øje med bettemanden. Han havde det heldigvis rigtig og var upåvirket og fuld af liv.

Men ja mit bækken er ødelagt, og det kan de jo intet gøre ved, men blot tjekke os. De var meget opmærksomme på at jeg ikke var ved at få veer, og det var rigtig betryggende. Men fra imorges har jeg ikke været på smertestillende, så det er super. Nu er jeg bare lænket til sengen!

Godt dig og bette manden er okay!

Men hold da op, hvor må det være rigtig træls!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.