Vægt uge 28

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.927 visninger
83 svar
2 synes godt om
23. februar 2011

camillakrath

Hej tøser,

På fredag går jeg ind i uge 29. Har taget 9 kg på. Jeg synes det lyder af ret meget. Er 158 høj og vejede 47 inden graviditet.

Hvad vejer/vejede i på ca samme tidspunkt?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

marloutti

Jeg går ind i uge 30 i morgen og har taget 5 kg på.... Men er overvægtig og skal passe på ikke at tage for meget på...

Anmeld

23. februar 2011

camillakrath

marloutti skriver:

Jeg går ind i uge 30 i morgen og har taget 5 kg på.... Men er overvægtig og skal passe på ikke at tage for meget på...

Ej hvor flot. Gid det var mig. Jeg har en stor appetit!

Anmeld

23. februar 2011

marloutti

camillakrath skriver:

Ej hvor flot. Gid det var mig. Jeg har en stor appetit!

Hi  hi hi.. Det har jeg sådan set også... Har måske bare været heldig... Der kan jo nå at komme en del på endnu, men skulle gerne holde det på et minimum...

Anmeld

23. februar 2011

camillakrath

marloutti skriver:

Hi  hi hi.. Det har jeg sådan set også... Har måske bare været heldig... Der kan jo nå at komme en del på endnu, men skulle gerne holde det på et minimum...

Har du dyrket meget motion eller?

Jeg var ret tynd inden jeg blev gravid, men skal da love for at det har ændret sig

Anmeld

23. februar 2011

marloutti

camillakrath skriver:

Har du dyrket meget motion eller?

Jeg var ret tynd inden jeg blev gravid, men skal da love for at det har ændret sig

Åh motion.... nej, det kan jeg ikke påstå... Har et hårdt fysisk arbejde, som nok har været en god ting. Men er nu sygemeldt pga bækkenet.... Så motion er ikke det, der fylder mest...

Anmeld

23. februar 2011

camillakrath

marloutti skriver:

Åh motion.... nej, det kan jeg ikke påstå... Har et hårdt fysisk arbejde, som nok har været en god ting. Men er nu sygemeldt pga bækkenet.... Så motion er ikke det, der fylder mest...

Jeg er også sygemeldt. Og kan ikke rigtigt gå mere pga bækkenet. Det gør altså også lidt ved vægten!

Anmeld

23. februar 2011

marloutti

camillakrath skriver:

Jeg er også sygemeldt. Og kan ikke rigtigt gå mere pga bækkenet. Det gør altså også lidt ved vægten!

Ja, præcis, så er det ikke så nemt at holde den nede, når man ikke rigtig kan få rørt sig... Vi må håbe på det bedste... Blir bare dejligt at få den lille til verden, så der kan blive travet nogle ture med barnevognen...

Anmeld

23. februar 2011

Lusi

Ja jeg har så taget 10 kg på og er 28 uger henne imorgen.. Synes så det hele sidder på maven, for ka ik rigtig se jeg er blevet større andre steder..

Anmeld

23. februar 2011

camillakrath

Lykke86 skriver:

Ja jeg har så taget 10 kg på og er 28 uger henne imorgen.. Synes så det hele sidder på maven, for ka ik rigtig se jeg er blevet større andre steder..

Jeg kan godt se at jeg har taget på andre steder. Men slet ikke sådan voldsomt. Men må prøve at tænke lidt på hvad jeg spiser og sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.