Vægt uge 28

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

camillakrath

marloutti skriver:

Ja, præcis, så er det ikke så nemt at holde den nede, når man ikke rigtig kan få rørt sig... Vi må håbe på det bedste... Blir bare dejligt at få den lille til verden, så der kan blive travet nogle ture med barnevognen...

Ja. Og få ammet en masse Det hele skal nok ende i at man smider en del kg. Håber jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

marloutti

camillakrath skriver:

Ja. Og få ammet en masse Det hele skal nok ende i at man smider en del kg. Håber jeg

Det er også lige nøjagtig hvad jeg håber på!!!!

Anmeld

23. februar 2011

tingimor

er i 29+5 i dag og har taget 6 kg på er 1.70 og vejet 65 kg da jeg ikke var gravid.

jeg motioner ikke da jeg har bækken problemer men har gået meget pga mit arb. tror det meget forskelligt hvad man tager på. nogle tager meget på i starten og intet til slut og andre omvendt.

jeg personligt prøver i hvertfald at tænke mindst muligt over hvad jeg ender med at veje. så længe min mand fortæller mig han syns jeg er super smuk i hans øjen så jeg lykkelig. 

Anmeld

23. februar 2011

malenecl

Jeg er i uge 30 og har taget 10 kg på. Jeg stoppede så også med at ryge der jeg fandt ud af at jeg var gravid og jeg er på medicin. Så det kan godt have lidt med det at gøre ..

Anmeld

24. februar 2011

betiinsen

jeg er også i uge 28 og har taget 13 kg på. var også undervægtig inden så lægen sagde det var fint. Jeg er 170 cm og vejede 52 inden jeg blev gravid, nu er vejer jeg 65 kg.. men må heller ikke dyrke motion i min graviditet.. ( og har fået en del vand i kroppen)

Anmeld

24. februar 2011

Tinehh

Hejsa..

Jeg var ved jordemortjek, da jeg var 28 uger henne.. Og der havde jeg alt i alt taget 16 kg på.. Jeg var et lille nips da jeg blev gravid, så det er nok derfor..

Men er kun glad for at min krop har taget så meget på, så jeg har noget at stå imod med og det betyder jo bare at alt er som det skal være..

Er nu 35+1 og har taget alt i alt mere end 20 kg på. Men er også begyndt at få vand i kroppen, så det har også noget at sige..

- Tine

Anmeld

24. februar 2011

Mus84

camillakrath skriver:

Hej tøser,

På fredag går jeg ind i uge 29. Har taget 9 kg på. Jeg synes det lyder af ret meget. Er 158 høj og vejede 47 inden graviditet.

Hvad vejer/vejede i på ca samme tidspunkt?

Knus

Hej. Sikke sjovt så tæt vi er på hinandens vægt og højde, jeg er 158cm høj og vejede før min gravitet 48kg. Jeg er nu oppe på 61kg så har altså taget 13kg, og er i uge 31+0 idag ;D

Så det er meget normalt du har taget 9 kg på, det er meget forskelligt hvordan vi kvinder tager på, det sætter sig meget forskelligt, man kan sikkert ikke se du har taget det på, kun på maven Det siger de i hvert fald til mig, hvor sidder de 13kg henne kun på mavsen..

knus

Anmeld

24. februar 2011

camillakrath

tingimor skriver:

er i 29+5 i dag og har taget 6 kg på er 1.70 og vejet 65 kg da jeg ikke var gravid.

jeg motioner ikke da jeg har bækken problemer men har gået meget pga mit arb. tror det meget forskelligt hvad man tager på. nogle tager meget på i starten og intet til slut og andre omvendt.

jeg personligt prøver i hvertfald at tænke mindst muligt over hvad jeg ender med at veje. så længe min mand fortæller mig han syns jeg er super smuk i hans øjen så jeg lykkelig. 

Ej hvor flot. Men du ser nu også super smuk ud

Anmeld

24. februar 2011

camillakrath

Tinehh skriver:

Hejsa..

Jeg var ved jordemortjek, da jeg var 28 uger henne.. Og der havde jeg alt i alt taget 16 kg på.. Jeg var et lille nips da jeg blev gravid, så det er nok derfor..

Men er kun glad for at min krop har taget så meget på, så jeg har noget at stå imod med og det betyder jo bare at alt er som det skal være..

Er nu 35+1 og har taget alt i alt mere end 20 kg på. Men er også begyndt at få vand i kroppen, så det har også noget at sige..

- Tine

Jeg var nemlig også en lille "fjer" inden jeg blev gravid. Men pludselig gik det stærkt med vægten.

Men du har helt ret. Så er der jo også masser at give af.

Anmeld

24. februar 2011

camillakrath

betiinsen skriver:

jeg er også i uge 28 og har taget 13 kg på. var også undervægtig inden så lægen sagde det var fint. Jeg er 170 cm og vejede 52 inden jeg blev gravid, nu er vejer jeg 65 kg.. men må heller ikke dyrke motion i min graviditet.. ( og har fået en del vand i kroppen)

Kender det alt for godt, det med ikke at må dyrke motion. Men med din højde lyder det da også rigtig fint

Når jeg er inde og se på de der skemaer ser det jo også ud til at jo tyndere man var før, jo mere skal man tage på nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.