Vægt uge 28

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

camillakrath

malenecl skriver:

Jeg er i uge 30 og har taget 10 kg på. Jeg stoppede så også med at ryge der jeg fandt ud af at jeg var gravid og jeg er på medicin. Så det kan godt have lidt med det at gøre ..

Det lyder jo til at jeg ender på nogenlunde det samme som dig i uge 30

Flot at du kunne skippe smøgerne  Kender en del der ikke har formået det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

camillakrath

Mus84 skriver:

Hej. Sikke sjovt så tæt vi er på hinandens vægt og højde, jeg er 158cm høj og vejede før min gravitet 48kg. Jeg er nu oppe på 61kg så har altså taget 13kg, og er i uge 31+0 idag ;D

Så det er meget normalt du har taget 9 kg på, det er meget forskelligt hvordan vi kvinder tager på, det sætter sig meget forskelligt, man kan sikkert ikke se du har taget det på, kun på maven Det siger de i hvert fald til mig, hvor sidder de 13kg henne kun på mavsen..

knus

Det lyder da til at vi ender på nogenlunde samme vægt så

Men jo - altså man kan godt se det andre steder Det er nok mest ansigt og lår. Har ikke taget et gram på om nummeren fx! Men til gengæld synes jeg at mit ansigt ser meget "hævet" ud.

Og ja - jeg har bare en svaghed for søde sager. Og så har jeg bare en tendens til at forkæle mig selv hehe. Synes generelt vi får sund kost. Men det er nok mere det der ryger ned imellem måltiderne!

Super surt at jeg ikke kan dyrke motion mere. Øv øv

Anmeld

24. februar 2011

malenecl

camillakrath skriver:

Det lyder jo til at jeg ender på nogenlunde det samme som dig i uge 30

Flot at du kunne skippe smøgerne  Kender en del der ikke har formået det

Tak .

Jeg syntes faktisk heller ikke det er SÅ slemt at jeg har taget 10 kg på under hele graviditeten, min mor tog 30 kg på første gang hun var gravid!

Anmeld

24. februar 2011

camillakrath

malenecl skriver:

Tak .

Jeg syntes faktisk heller ikke det er SÅ slemt at jeg har taget 10 kg på under hele graviditeten, min mor tog 30 kg på første gang hun var gravid!

Hold da op! Det må virkelig have været en belastning for kroppen.

Vi skal til scanning imorgen, så er rigtig spændt på hvor meget bettemanden har taget på.

Skal se du også skal føde på nord. Har i været til rundvisning og sådan?

Anmeld

24. februar 2011

malenecl

camillakrath skriver:

Hold da op! Det må virkelig have været en belastning for kroppen.

Vi skal til scanning imorgen, så er rigtig spændt på hvor meget bettemanden har taget på.

Skal se du også skal føde på nord. Har i været til rundvisning og sådan?

Nej ikke endnu, men min jordemoder har lovet mig at det skal vi snart ..

Anmeld

24. februar 2011

camillakrath

malenecl skriver:

Nej ikke endnu, men min jordemoder har lovet mig at det skal vi snart ..

Vi skal afsted her først i marts. Det blir lidt spændende at se hvor det hele skal foregå

Anmeld

24. februar 2011

malenecl

camillakrath skriver:

Vi skal afsted her først i marts. Det blir lidt spændende at se hvor det hele skal foregå

Ja, jeg syntes det bliver lidt mere realistisk når man ser det hele .

Anmeld

24. februar 2011

camillakrath

malenecl skriver:

Ja, jeg syntes det bliver lidt mere realistisk når man ser det hele .

Ja sådan har jeg det også. Indtil videre har jeg nok bare "skubbet det lidt væk", fordi jeg følte der var så lang tid til. Men nu kommer det lidt tættere på

Anmeld

24. februar 2011

malenecl

camillakrath skriver:

Ja sådan har jeg det også. Indtil videre har jeg nok bare "skubbet det lidt væk", fordi jeg følte der var så lang tid til. Men nu kommer det lidt tættere på

Ja nemlig. Jeg vil bare gerne have de her 10 uger flyver afsted, så jeg kan få min prinsesse at se .. Gider ikke at være gravid mere, har ondt over det hele

Anmeld

24. februar 2011

puslepigen

Jeg er i uge 30+3 og jeg har tager ca. 9 kg på og jeg har det som jer andre der døjer med bækkenet og ikke kan så meget af gangen så det er derfor min vægt er steget, jeg er også overvægtig og ville heller ikke tage for meget på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.