Vægt uge 28

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

camillakrath

JustMe skriver:

I mine øjne, er du meget tættere på den blå

Kan altså slet ikke finde ud af at aflæse den der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

tingimor

camillakrath skriver:

Ej hvor flot. Men du ser nu også super smuk ud

mange tak ilm 

Anmeld

25. februar 2011

Moar2011

camillakrath skriver:

Ej hvor flot. Gid det var mig. Jeg har en stor appetit!

jeg er i uge 27, og har taget 8kg på  jeg har os stor appetit, men har det også sådan at jeg spiser det jeg har lyst til. og ikke prøver at tænke på vægten før evt lægen siger at det er for meget ..

Anmeld

25. februar 2011

JustMe

camillakrath skriver:

Kan altså slet ikke finde ud af at aflæse den der

Tabellen i mit link eller den kurve, du har vist? For kurven er også ekstremt svær at tyde for mig pga de små tal

Anmeld

25. februar 2011

camillakrath

JustMe skriver:

Tabellen i mit link eller den kurve, du har vist? For kurven er også ekstremt svær at tyde for mig pga de små tal

Nåhh, NU fandt jeg ud af aflæse det skema fra det link du gav mig. Det er da rigtig smart

Anmeld

25. februar 2011

camillakrath

Babyklar skriver:

jeg er i uge 27, og har taget 8kg på  jeg har os stor appetit, men har det også sådan at jeg spiser det jeg har lyst til. og ikke prøver at tænke på vægten før evt lægen siger at det er for meget ..

Jeg tror altså også det er en sund indstilling. Måske skal vi lægge alle de tanker lidt på hylden og nyde vores graviditet Jeg burde ihvertfald prøve at flytte fokus! Men ja, det er svært når man er lænket til sofa/seng!

Anmeld

26. februar 2011

Moar2011

camillakrath skriver:

Jeg tror altså også det er en sund indstilling. Måske skal vi lægge alle de tanker lidt på hylden og nyde vores graviditet Jeg burde ihvertfald prøve at flytte fokus! Men ja, det er svært når man er lænket til sofa/seng!

JA, tror også det er en god ide hvis du flytter fokus og så bare nyder at din bebs trives. og igen, din læge eller JDM ska nok sige til hvis du tager for meget på, tro mig,, så længe de ikk siger noget, er det jo perfekt det du har taget på.

Anmeld

26. februar 2011

KarinaIda

Jeg er idag 27+4, og har taget 4½ kg på i graviditeten indtil videre.. Min lægen synes det er en fin vægtstigning jeg har mig!!

I min første graviditet tog jeg ca 7 kg på i det hele... Så jeg er ikke en af dem der tager helt vildt meget på, selvom jeg synes jeg spiser hele tiden.. Hehe.... Men det er så også en masse gulerødder, vindruer, åbler osv der ryger ned, så det er jo heldigvis det sunde der kommer ned..
Jeg kan heller ikke så meget ligesom i andre, da jeg også har problemer med bækkenet... Dog i værre grad nogen dagen end andre, men det er jo svært og holde sig helt i ro, når man har en lille på 2½ som man også skal være sammen med. Og så jeg heldig, det sidder kun på maven det jeg tager på!!

Anmeld

26. februar 2011

Muhmi

camillakrath skriver:

Hej tøser,

På fredag går jeg ind i uge 29. Har taget 9 kg på. Jeg synes det lyder af ret meget. Er 158 høj og vejede 47 inden graviditet.

Hvad vejer/vejede i på ca samme tidspunkt?

Knus

Er i uge 34 imorgen og har taget 2½ kilo på... Har ikke passet på med hvad jeg har spist... Men har været kvalmeplaget, det meste af min graviditet... Men det er jo forskelligt for alle

Anmeld

26. februar 2011

camillakrath

Babyklar skriver:

JA, tror også det er en god ide hvis du flytter fokus og så bare nyder at din bebs trives. og igen, din læge eller JDM ska nok sige til hvis du tager for meget på, tro mig,, så længe de ikk siger noget, er det jo perfekt det du har taget på.

Du har helt ret

Før var jeg bare sådan en rigtig feminim pigepige. Korte røde kjoler, altid stilletter osv. Måske er det derfor lidt svært at acceptere at man blir så stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.