Vægt uge 28

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

skomat

camillakrath skriver:

Hej tøser,

På fredag går jeg ind i uge 29. Har taget 9 kg på. Jeg synes det lyder af ret meget. Er 158 høj og vejede 47 inden graviditet.

Hvad vejer/vejede i på ca samme tidspunkt?

Knus

hejsa

jeg er 16 uger henne og har taget 10 kg på

og er 157 og 55 kg før jeg blev gravid så jeg vil slet ikke tænke på hvordan det kommer til at gå

men så må jeg jo bare på kur når jeg har født

så jeg syntes du er heldig, og held og lykke fremover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Stéphanie

Hej piger...

Først og fremmest har jeg altid syntes at en gravid kvinde er gudesmuk, uanset hvor stor hun er

Samtidig sidder jeg og bliver halvflov over mig selv... Jeg er i dag 24+4 og har altså taget 18kg på

Men kæresten synes stadig jeg er lige dejlig og smuk, så egentlig er røre det mig ikke så meget igen.. Med lidt arbejde efter fødslen skal det nok ryge igen

til alle jer smukke kvinder

Anmeld

3. marts 2011

Sitrani

Synes bestemt ikke dit lyder særlig slemt...

Jeg er 168 cm høj og vejede 78 ingen jeg blev gravid - ja, jeg var ikke en sylfide, men heller ikke trumletyk... sådan til små-buttet hist og her, men mest på lårene...

Nu har jeg taget 6 kg på, og tabte mig endda i starten.. og jeg er 22+5 i dag, så går snart ind i 24. uge... Tror da godt jeg kunne komme op på +8kg lige som sig, når jeg rammer uge 29-30 stykker..

Har læst, at det normalt at tage 10-13 kg på i løbet af en graviditet.. Så hvis jeg bare tager det samme på, som jeg har gjort indtil videre, så passer det mig helt fint....

Anmeld

30. april 2014

Mor til F

Ved godt, det er en gammel tråd, men jeg er 27+5 og har taget 9 kg på hvordan skal det dog ende. 

Var ret tynd, før jeg blev gravid,  så synes min krop ser helt deform ud nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.