Manden har ikke lyst til sex, hmmm !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Lillefe

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Herhjemme sexer vi heller ikke meget, vi har været igang to gange siden Elias blev født i januar 2010. Det er ikke meget, men vi har ikke skænket det mangen en tanke. MEN...  de to gamle her skal til KBH i weekenden på wellness hotel og se "We will rock you" musical og jeg regner stærkt med at vi vil rocke noget udover Forum  Vi er nået dertil hvor vi rigtig gerne vil hinanden igen, så glæder mig

Nå ja men altså stadigvæk sex et helt år er f.. lang tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Lillefe

metski83 skriver:

Hvor er du sød, det er dejligt at høre  Nej man føler bare der er noget galt, for har aldrig rigtig hørt om andre med dette problem. Det er på en måde lidt pinligt.

Jeg tror det er fordi nogen mennesker snakker ikke om det da det er tabu emne...

Anmeld

22. februar 2011

metski83

Perl skriver:

Jeg tror det er fordi nogen mennesker snakker ikke om det da det er tabu emne...

Ja lige præcis.. jeg var også meget i tvivl om jeg skulle lige det ind, af samme årsag.

Anmeld

22. februar 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Nej håber ikke lysten bliver endnu mindre da

Kunne være rart hvis jeg bare præcis vidste havd det var.

Jaa ka godt forstå det er frustrerende - også at gå og tænke over det hele tiden og ikke kunne finde ud af hvad man skal gøre og om der er noget du kan gøre...

Håber du kan få åbnet lidt op for ham så I kan finde en fælles vej 

Anmeld

22. februar 2011

metski83

Giraffen skriver:

Jaa ka godt forstå det er frustrerende - også at gå og tænke over det hele tiden og ikke kunne finde ud af hvad man skal gøre og om der er noget du kan gøre...

Håber du kan få åbnet lidt op for ham så I kan finde en fælles vej 

Tak skal du have

Anmeld

22. februar 2011

Zeus

metski83 skriver:

Har tit tænkt på at ligge dette emne ind, og har allligevel ladet værre. Nok fordi jeg er bange for, at der ikke er ret mange der kan sætte sig ind i det.

Men problemmet er, at min kæreste ikke har den store sex lyst og aldrig har haft det.

Jeg har været ude i mange spekulationer, og nærmest kryds forhørt ham.

Er der noget galt med mig ? Tænder du ikke på ? Er jeg dårlig i sengen ? Er jeg for tyk osv.

Nogle gange har jeg sagt til ham, man skulle tro du havde en anden, og har bagefter følt mig rigtig led, fordi det ved jeg han ikke har. Jeg ved at der kun er mig for ham, og det er jo rigtig skønt.

Men så bliver man bare så frustreret over, at han ikke gider sex. Eller dvs. ikke har lyst. Han siger sdan har han altid haft det, men han kan ikke forklare hvorfor.

Når vi så har sex, er det tit for min skyld, men når vi så er igang så nyder han det også og kommer og alt det, dog uden en masse sæd.

Og nu har vi jo gang i projekt baby, så jeg bliver nærmest nød til at diktere sex, og det er jo ikke ligefrem det sjoveste, hverken for ham eller jeg.

Tja ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre og tænke.

Nogen der har prøvet noget lignende ???

kender det alt for godt

Min kæreste har heller aldrig haft den store lyst til sex, ikke engang i starten.. Jeg var til sidst led og ked af mig selv, og kunne overhovedet ikke forstå, hvorfor jeg blev afvist hver gang, for det er jeg aldrig blevet før  Faktisk stoppede jeg helt med at lægge op til noget, og håbede heller ikke på noget.. Da havde jeg efterhånden prøvet ALT.. Overrasket ham med stearinlys, sexet undertøj, ALT, og ingenting skete der, blev bare afvist endnu en gang

For et års tid siden, var jeg klar til at pakke sydfrugterne. Vi havde lige haft sex om aftenen, og jeg var tudefærdig hele dagen efter, fordi jeg vidste der ville være mindst en måned til næste gang.. Jeg ville under ingen omstændigheder sige farvel til et godt sexliv som 25-årig!

Vi snakkede om det IGEN, og før jeg fik set mig om, var jeg gravid Cajsa, også var det pludselig mig der ikke havde lyst

Efter fødslen er vi kommet igang igen, men det er igen med 1 måneds mellemrum, eller mere

Anmeld

22. februar 2011

Muffinmus

Jamen det er MIG du beskriver der:-)

Har aldrig haft det store behov for at få sex, det siger mig som sådan ikke ret meget. Ikke at jeg ikke synes det er fint når vi er i gang og får da det jeg skal have ud af det:-)

Men for mig er det bare meget vigtigere at kysse og kramme i stedet for at penis skal ind i huken hver gang for at vise man elsker hinanden.

ELSKER min mand men sex siger mig nu altså stadig bare ikke ret meget og det har intet med ham at øre,imne fysiske behov er bare ikke de samme som hans...eller dine:-)

DEt er vel også okay at VI ikke synes sex er helt så nødvendigt og noget vi bare SKAL have hele tiden, lige så vel som at i gerne vil??? sådan er vi jo så forskellige med forskellige behov.

Anmeld

22. februar 2011

Chellen

jeg har ikke prøvet det selv..
men "perioder" med manglende sexlyst er nu helt normalt..
dog kan jeg jo forstå at det ikke er tilfældet .
Har du snakket med ham om, om der er noget der ligger til grund for hvorfor han ikke har lyst?

Anmeld

22. februar 2011

metski83

Zeus skriver:

kender det alt for godt

Min kæreste har heller aldrig haft den store lyst til sex, ikke engang i starten.. Jeg var til sidst led og ked af mig selv, og kunne overhovedet ikke forstå, hvorfor jeg blev afvist hver gang, for det er jeg aldrig blevet før  Faktisk stoppede jeg helt med at lægge op til noget, og håbede heller ikke på noget.. Da havde jeg efterhånden prøvet ALT.. Overrasket ham med stearinlys, sexet undertøj, ALT, og ingenting skete der, blev bare afvist endnu en gang

For et års tid siden, var jeg klar til at pakke sydfrugterne. Vi havde lige haft sex om aftenen, og jeg var tudefærdig hele dagen efter, fordi jeg vidste der ville være mindst en måned til næste gang.. Jeg ville under ingen omstændigheder sige farvel til et godt sexliv som 25-årig!

Vi snakkede om det IGEN, og før jeg fik set mig om, var jeg gravid Cajsa, også var det pludselig mig der ikke havde lyst

Efter fødslen er vi kommet igang igen, men det er igen med 1 måneds mellemrum, eller mere

Hvor er det rart at høre at det ikke bare er mig, selvom det selvfølgelig er en træs ting.

Og præcis som du siger, man har prøvet alt og er blevet afvist, så til sidst gider man ikke mere. Ikke flere afvisninger.

Men tankerne ryger rundt i hovedet, hvad er der galt.

Og nu når vi vil have barn, er det kun dikteret sex, det er bestemt heller ikke spændende.

Anmeld

22. februar 2011

metski83

MariaE skriver:

Jamen det er MIG du beskriver der:-)

Har aldrig haft det store behov for at få sex, det siger mig som sådan ikke ret meget. Ikke at jeg ikke synes det er fint når vi er i gang og får da det jeg skal have ud af det:-)

Men for mig er det bare meget vigtigere at kysse og kramme i stedet for at penis skal ind i huken hver gang for at vise man elsker hinanden.

ELSKER min mand men sex siger mig nu altså stadig bare ikke ret meget og det har intet med ham at øre,imne fysiske behov er bare ikke de samme som hans...eller dine:-)

DEt er vel også okay at VI ikke synes sex er helt så nødvendigt og noget vi bare SKAL have hele tiden, lige så vel som at i gerne vil??? sådan er vi jo så forskellige med forskellige behov.

Ja det er helt okay at lysten til sex ikke er stor. Tror i bund og grund heller ikke min lyst er så stor når det kommer til stykket. Det er mere det, at jeg ikke kan få, så vil jeg gerne have. Tror hvis han ville tit, så var de knap så interessant.

Og så er det lidt afvisningen man føler man får. Og tankerne, er der noget galt med mig siden han ikke vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.