metski83 skriver:
Har tit tænkt på at ligge dette emne ind, og har allligevel ladet værre. Nok fordi jeg er bange for, at der ikke er ret mange der kan sætte sig ind i det.
Men problemmet er, at min kæreste ikke har den store sex lyst og aldrig har haft det.
Jeg har været ude i mange spekulationer, og nærmest kryds forhørt ham.
Er der noget galt med mig ? Tænder du ikke på ? Er jeg dårlig i sengen ? Er jeg for tyk osv.
Nogle gange har jeg sagt til ham, man skulle tro du havde en anden, og har bagefter følt mig rigtig led, fordi det ved jeg han ikke har. Jeg ved at der kun er mig for ham, og det er jo rigtig skønt.
Men så bliver man bare så frustreret over, at han ikke gider sex. Eller dvs. ikke har lyst. Han siger sdan har han altid haft det, men han kan ikke forklare hvorfor.
Når vi så har sex, er det tit for min skyld, men når vi så er igang så nyder han det også og kommer og alt det, dog uden en masse sæd.
Og nu har vi jo gang i projekt baby, så jeg bliver nærmest nød til at diktere sex, og det er jo ikke ligefrem det sjoveste, hverken for ham eller jeg.
Tja ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre og tænke.
Nogen der har prøvet noget lignende ???
kender det alt for godt 
Min kæreste har heller aldrig haft den store lyst til sex, ikke engang i starten.. Jeg var til sidst led og ked af mig selv, og kunne overhovedet ikke forstå, hvorfor jeg blev afvist hver gang, for det er jeg aldrig blevet før
Faktisk stoppede jeg helt med at lægge op til noget, og håbede heller ikke på noget.. Da havde jeg efterhånden prøvet ALT.. Overrasket ham med stearinlys, sexet undertøj, ALT, og ingenting skete der, blev bare afvist endnu en gang 
For et års tid siden, var jeg klar til at pakke sydfrugterne. Vi havde lige haft sex om aftenen, og jeg var tudefærdig hele dagen efter, fordi jeg vidste der ville være mindst en måned til næste gang.. Jeg ville under ingen omstændigheder sige farvel til et godt sexliv som 25-årig!
Vi snakkede om det IGEN, og før jeg fik set mig om, var jeg gravid Cajsa, også var det pludselig mig der ikke havde lyst 
Efter fødslen er vi kommet igang igen, men det er igen med 1 måneds mellemrum, eller mere