Aprilmor11 skriver:
Ja jeg er selv blevet afvist efter jeg har smidt tøjet og var klar, men computeren var vigtigere :s
Så kan godt følge dig, men man er nød til at prøve sig frem, for er sikker på at det ikke har noget med dig at gøre .. Hvorfor skulle han ellers være sammen med dig hvis han ikke kunne tænde på dig ?
Er det, det samme når i har sex ? Altså sker det altid på samme måde ? Eller er i gode til at variere fra gang til gang ?
Nej det er rigtigt.
Nu er jeg heller ikke så glad ved min egen krop, så min genert spiller også lidt ind 
Men du har ret, noget skal der gøres.
Ja det er godt nr vi har sex, selvfølgelig er det forskelligt fra gang til gang hvor godt det er. Ekstra godt når han tager initiativ.
Det er meget de samme stillinger vi bruger, men vi bruger ikke kun en, der er flere varianter 
Ved han i starten af vores forhold var meget genert, det første halve år vi var sammen, havde vi ikke sex i ædru tilstand. Men nu gør vi det så til gengæld kun i ædru tilstand. ( Han bliver altid for fuld)
Han snakker heller ikke positivt om hans pik, han siger f.eks aldrig at den er stor ligesom mange andre fyre.
Jeg omtaler "den" altid som stor, han skal ikke tro jeg er utilfreds, hvilket jeg bestemt heller ikke er.
Og siger altid efter sex, at det var dejligt.
Anmeld