Manden har ikke lyst til sex, hmmm !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.405 visninger
99 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

metski83

Har tit tænkt på at ligge dette emne ind, og har allligevel ladet værre. Nok fordi jeg er bange for, at der ikke er ret mange der kan sætte sig ind i det.

Men problemmet er, at min kæreste ikke har den store sex lyst og aldrig har haft det.

Jeg har været ude i mange spekulationer, og nærmest kryds forhørt ham.

Er der noget galt med mig ? Tænder du ikke på ? Er jeg dårlig i sengen ? Er jeg for tyk osv.

Nogle gange har jeg sagt til ham, man skulle tro du havde en anden, og har bagefter følt mig rigtig led, fordi det ved jeg han ikke har. Jeg ved at der kun er mig for ham, og det er jo rigtig skønt.

Men så bliver man bare så frustreret over, at han ikke gider sex. Eller dvs. ikke har lyst. Han siger sdan har han altid haft det, men han kan ikke forklare hvorfor.

Når vi så har sex, er det tit for min skyld, men når vi så er igang så nyder han det også og kommer og alt det, dog uden en masse sæd.

Og nu har vi jo gang i projekt baby, så jeg bliver nærmest nød til at diktere sex, og det er jo ikke ligefrem det sjoveste, hverken for ham eller jeg.

Tja ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre og tænke.

Nogen der har prøvet noget lignende ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Hasselnødden

metski83 skriver:

Har tit tænkt på at ligge dette emne ind, og har allligevel ladet værre. Nok fordi jeg er bange for, at der ikke er ret mange der kan sætte sig ind i det.

Men problemmet er, at min kæreste ikke har den store sex lyst og aldrig har haft det.

Er der noget galt med mig ? Tænder du ikke på ? Er jeg dårlig i sengen ? Er jeg for tyk osv.

Nogle gange har jeg sagt til ham, man skulle tro du havde en anden, og har bagefter følt mig rigtig led, fordi det ved jeg han ikke har. Jeg ved at der kun er mig for ham, og det er jo rigtig skønt.

Men så bliver man bare så frustreret over, at han ikke gider sex. Eller dvs. ikke har lyst. Han siger sdan har han altid haft det, men han kan ikke forklare hvorfor.

Når vi så har sex, er det tit for min skyld, men når vi så er igang så nyder han det også og kommer og alt det, dog uden en masse sæd.

Og nu har vi jo gang i projekt baby, så jeg bliver nærmest nød til at diktere sex, og det er jo ikke ligefrem det sjoveste, hverken for ham eller jeg.

Ikke personligt nej, så gode råd har jeg ikke lige på ærmet. Men min veninde har det på præcis samme måde som du i hendes forhold (de har været sammen i 8-9 år og har en pige på 5 år. hvor hun næsten har været nødsaget til at tigge og bede om at sexe - denne veninde har jeg kendt siden jeg var 11. Manden har ganske simpelt ikke lyst eller behov i den retning. Det sker, men meget sjældent. Men jeg tænker at der jo også er kvinder, der har det på den måde, så hvorfor skulle nogen mænd ikke også have det på samme måde..

Anmeld

22. februar 2011

ønskeprinsesse2011

jeg har faktisk prøvet noget lignende.. min kæreste havde også en periode hvor han ikke havde lyst til sex, da vi var igang med projekt baby som nu er lykedes.. jeg prøvede faktisk at undgå at han skulli tilfredsstille mig, så det kun var ham der var i centrum i en periode.. hvor han bare kun skulle nyde og ik yde noget. og wupti så kom lysten igen... find det der tænder din kæreste mest, og så gør det rigtig dejligt for ham..

held og lykke

Anmeld

22. februar 2011

Sitrani

Personlig har jeg ikke samme erfaring.... men der har lige været en "tørke-periode" i mit forhold, som vi så er kommet over igen Hvilket også er ret normalt under en graviditet.....

Jeg tror der er forskel på hvor meget eller hvor lidt man har lyst til sex generalt - om man er kvinde eller mand..... tror ikke kønnet har nogen betydning... det er åbenbart bare meget forskelligt.... Jeg har ikke selv den store sex-lyst, og kan gå meget længe uden at tænke på det overhovedet, men derfor vil jeg rigtig gerne dyrke sex med min kæreste alligevel, selvom jeg ikke render rundt og er stang-liderlig... haha...

Måske du skulle tage en snak med ham, om der er noget bestemt han tænder meget på, hvis nu han bare ikke lige er til "det normale" inden for sex - her tænker jeg altså ikke på noget som urin-sex eller andet ud over det ekstraordinære.. hehe... men måske er han bare til noget ud over missionær-stillingen.... nu ved jeg jo ikke lige hvad I laver i dobbeltsengen, men måske han bare gerne vil lave noget andet..?? Ved det ikke.... det er da en mulighed - eller har du prøvet at gøre noget ekstra for ham, andet end at lægge op til sex?

Jeg har god erfaring med massageolie, f.eks. eller frækt undertøj.....?

Anmeld

22. februar 2011

metski83

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Ikke personligt nej, så gode råd har jeg ikke lige på ærmet. Men min veninde har det på præcis samme måde som du i hendes forhold (de har været sammen i 8-9 år og har en pige på 5 år. hvor hun næsten har været nødsaget til at tigge og bede om at sexe - denne veninde har jeg kendt siden jeg var 11. Manden har ganske simpelt ikke lyst eller behov i den retning. Det sker, men meget sjældent. Men jeg tænker at der jo også er kvinder, der har det på den måde, så hvorfor skulle nogen mænd ikke også have det på samme måde..

Dejligt der var en som svarede. Og rigtig rart at høre, at jeg ikke er den eneste med det problem.

Jeg syntes det kan være lidt svært at snakke om, da man aldrig rigtigt hører om mænd med det problem. Men som du også selv nævner, at mange kvinder har et sådan, så hvorfor skulle nogle mænd ikke også have det.

Ud ad til skal det bare altid lyde som om, at mænd har kæme lyst.

Har din veninde det okay med det er sådan ?

Anmeld

22. februar 2011

Ellim

Jeg har mere lyst til sex end min kæreste - hvilke jeg også til tider syntes er svært at forstå da jeg med mine eks kærester kun har prøvet det modsatte...

Men nogle har el bare større sexlyst end andre..

Anmeld

22. februar 2011

metski83

pjuskemor84 skriver:

jeg har faktisk prøvet noget lignende.. min kæreste havde også en periode hvor han ikke havde lyst til sex, da vi var igang med projekt baby som nu er lykedes.. jeg prøvede faktisk at undgå at han skulli tilfredsstille mig, så det kun var ham der var i centrum i en periode.. hvor han bare kun skulle nyde og ik yde noget. og wupti så kom lysten igen... find det der tænder din kæreste mest, og så gør det rigtig dejligt for ham..

held og lykke

Ja gid det var så enkelt, det er det desværre bare ikke.

Det er ikke pga. rojekt baby han ikke har lyst, sådan var det også inden vi gik igang.

Jeg har spurgt ham om han havde nogle specielle ønsker, lyster eller noget. Men har han ikke

Jeg ville f.eks ikke kunne tage sexet undertøj på, og så var han klar.

Hans lyst er ganske enkelt ikke særlig stor.

Anmeld

22. februar 2011

132319

Min, nu ex, kæreste var på præcis samme måde.

Han kunne ikke sætte en finger på hvorfor han ikke havde lyst men det havde han bare ikke.

Efter 1 år uden nogle former for sex, valgte jeg at sige stop  Jeg kan og vil ikke leve med en mand der ikke har lyst til mig, uanset hvor højt jeg elsker ham. 

Han har kørt mig helt ned, mit selvværd har aldrig været dårligere  

Anmeld

22. februar 2011

Lillefe

Jeg har haft mange kærester.. og det er altså ikke alle mænd som har lyst hele tiden... jeg ved godt at der står alle steder at mænd har lyst hele tiden.. men det er altså ikke sandt..Så der er ikke noget galt med dig, eller din kæreste.  

Anmeld

22. februar 2011

Fam. Madsen

metski83 skriver:

hej du må gerne skriver til mig privat mig og min mand har det på samme måde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.