metski83 skriver:
Har tit tænkt på at ligge dette emne ind, og har allligevel ladet værre. Nok fordi jeg er bange for, at der ikke er ret mange der kan sætte sig ind i det.
Men problemmet er, at min kæreste ikke har den store sex lyst og aldrig har haft det.
Jeg har været ude i mange spekulationer, og nærmest kryds forhørt ham.
Er der noget galt med mig ? Tænder du ikke på ? Er jeg dårlig i sengen ? Er jeg for tyk osv.
Nogle gange har jeg sagt til ham, man skulle tro du havde en anden, og har bagefter følt mig rigtig led, fordi det ved jeg han ikke har. Jeg ved at der kun er mig for ham, og det er jo rigtig skønt.
Men så bliver man bare så frustreret over, at han ikke gider sex. Eller dvs. ikke har lyst. Han siger sdan har han altid haft det, men han kan ikke forklare hvorfor.
Når vi så har sex, er det tit for min skyld, men når vi så er igang så nyder han det også og kommer og alt det, dog uden en masse sæd.
Og nu har vi jo gang i projekt baby, så jeg bliver nærmest nød til at diktere sex, og det er jo ikke ligefrem det sjoveste, hverken for ham eller jeg.
Tja ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre og tænke.
Nogen der har prøvet noget lignende ???
Hej Metski.
Jeg kan kun sige, at jeg er i præcis samme båd som dig og dermed kender dine frustrationer ud og ind. Min kæreste, gennem 3 år, er simpelthen verdens dejligeste og kærligeste menneske, men har på ingen måder det samme sex-drive som mig. Hvis det stod til mig, kunne vi godt have sex hver 2. dag, men der går desværre alt for lang tid i mellem.
Hos os hjælper det at snakke om det. Jeg siger bart ud, at jeg føler mig ulækker når min egen kæreste ikke engang har lyst til mig. Som oftest er hans svar, at han ikke kan se nogen mening i at have sex, når alt rundt om os flyder - det være sig, små økonomiske problemer, vasketøj, hans studie osv. Så prøver jeg at rette op på nogen af tingene - hvis han f.eks kan se, at jeg virkelig har været i gang med sæberne, virker det som om, at hans lyst stiger - hvilket også er et problem, fordi så går jeg og laver alle mulige ting for hans skyld, hvilket føles lidt som tvang og aldrig er sjovt.
''Har han en anden?'' - ''Er jeg for grim?'' - ''Er jeg for fed?'' er bare en brøkdel af alle de upassende tanker der flyver igennem en kvindes hovede, når hendes mand ikke viser lyst for hende. Er det ikke rigtigt? puff