omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

MaliksMor

anetteb skriver:

jeg er lidt neutral på det punkt, men vil mene at hvis der er noget galt dernede med forhuden fx. hvor en omskæring vil hjælpe, så ville jeg sige det er "iorden". - syntes nemlig tit man har hørt om forhuds problemer, hvor drengen/manden har fået bassemanden under kniven. :-)

Det er også rigtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

MaliksMor

ønskebarn74 skriver:

jeg ved det.. jøder gør det også... og en del amerikanere .... jeg kunne havde skrevet flag og alt muligt andet også... men orkede ikke et 3 siders indlæg... og jeg havde ikke set det var en gammel tråd...

nej. nej. men så er der jo ingen grund til lige at nævne muslimer ?

- nårh okay, smiler.

Anmeld

10. juni 2011

Anette&Sophia

MaliksMor skriver:

Det er også rigtig

og hvis jeg nu skulle se det fra din situation, hvor jeg ved at din kæreste er fra en anden tro, så ville jeg nok vente, og selv lade drengen tage beslutningen når han bliver teenager :-)
- måske det er noget han vil være ked af det når han bliver ældre, og det går op for ham hvad man bruger bassemanden til osv. :-)

Anmeld

10. juni 2011

MaliksMor

anetteb skriver:

og hvis jeg nu skulle se det fra din situation, hvor jeg ved at din kæreste er fra en anden tro, så ville jeg nok vente, og selv lade drengen tage beslutningen når han bliver teenager :-)
- måske det er noget han vil være ked af det når han bliver ældre, og det går op for ham hvad man bruger bassemanden til osv. :-)

nu forstår jeg godt du ikke gider læse alle svarene igennem

Men, hvis du havde - ville du kunne læse dig frem til at  min søn skal også førest omskærres når han bliver ældre - altså, så vi kan forklare ham det hele og han kan fortælle os hvad han tænker. Hvis du forstår

Anmeld

10. juni 2011

Anette&Sophia

MaliksMor skriver:

nu forstår jeg godt du ikke gider læse alle svarene igennem

Men, hvis du havde - ville du kunne læse dig frem til at  min søn skal også førest omskærres når han bliver ældre - altså, så vi kan forklare ham det hele og han kan fortælle os hvad han tænker. Hvis du forstår

det har du helt 100 % ret i haha. 36 sider. puha
- men kunne godt fornemme det lidt på et af de svar du kom med til en af de andre for lidt siden. - men så har jeg ikke sagt noget forkert. hehe

men kan 100% godt forstå din holdning/ dit valg

Anmeld

10. juni 2011

ønskebørn74

MaliksMor skriver:

nej. nej. men så er der jo ingen grund til lige at nævne muslimer ?

- nårh okay, smiler.

i DK er det mest muslimer der gør det... jeg nævner at min ex var det ikke under selve meningen... da skriver jeg bare hvad kristne ikke kan... og nu ved jeg at du er trådstarter og er det...

jeg er ligeglad hvorfor man gør det... så længe et barn ikke fejler noget har ingen ret til at fjerne noget ud fra en preferance... kun hvis et barn har medicinske problemer på det punkt er det og i min verden... jeg kan bare ikke snuppe det...

ligesom mange muslimer, jøder, jehovasvidner (det er mine forældre) ikke kan snuppe at jeg levede med min mand i mange år uden at være gift og havde masser af sex.... og at jeg bestemt også har haft andre...

Anmeld

10. juni 2011

MaliksMor

ønskebarn74 skriver:

i DK er det mest muslimer der gør det... jeg nævner at min ex var det ikke under selve meningen... da skriver jeg bare hvad kristne ikke kan... og nu ved jeg at du er trådstarter og er det...

jeg er ligeglad hvorfor man gør det... så længe et barn ikke fejler noget har ingen ret til at fjerne noget ud fra en preferance... kun hvis et barn har medicinske problemer på det punkt er det og i min verden... jeg kan bare ikke snuppe det...

ligesom mange muslimer, jøder, jehovasvidner (det er mine forældre) ikke kan snuppe at jeg levede med min mand i mange år uden at være gift og havde masser af sex.... og at jeg bestemt også har haft andre...

det er også fint du har den holdning

Anmeld

10. juni 2011

xalo mit et & alt

Jaaa her fra

Anmeld

10. juni 2011

Multebær

Stjernestøv skriver:

Undskyld mig, Rosa.
Plejer normalt godt at kunne lide din indlæg.
Men synes godt nok du går over stregen i dem her tråd, og især når du er moderator, og skal være et godt forbillede for andre herinde.

Så enig med dig her stjernestøv.

Anmeld

10. juni 2011

Multebær

Rosa skriver:

Ja nu er denne tråd og mit indlæg ret gammelt, så den diskussion er taget  Jeg erkender at min holdning bliver udtrykt ganske rabiat i denne tråd, hvilket jeg beklager - jeg skulle have udtrykt mig pænere. Men nu er vi moderatorer jo hverken perfekte eller uden holdninger, så der sker en ups'er af og til. Sådan er det  

sådan Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.