barsel, hvor længe har du valgt at gå hjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Zafir

Jeg kommer til at være hjemme med Frigg indtil de 19. september, hvor jeg starter igen.
Men jeg regner med at starte hende op i vs fra den 1. eller 2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Muffinmor

Hvor skriver jeg der er et problem?

Jeg forstår bare på dig at du rigtig gerne vil blive hjemme med sønnen og gerne indtil børnehave alderen, og så skriver jeg bare at det har du da også mulighed for. Det er bare uden nogle former for tilskud.

Du kan få tilskud for at passe dit egen barn til barnet er 3 år, så noget tilskud kan du få

Jeg har taget halvt barsel hvis man kan sige det. har barsel i 1 år fra mit arb, men jeg studerer stadigt, jeg ville helt sikker blive psykisk syg af at gå hjemme og ikke komme ud og snakke med andre om andet end baby. Når jeg er i skole (2 gange om ugen i 2 timer) så passer far det er en super løsning syntes jeg, så er jeg fuld af overskud når jeg kommer hjem fra skole og har savnet min søn

Da han var nyfødt havde jeg ham med, han sov jo alligevel bare hele tiden. og hvis han var vågen sad han hos mig under forelæsningerne. Jeg var også i skole dagen før jeg skulle sættes igang, jeg havde en ret let graviditet.

Anmeld

21. februar 2011

mybaby-girl

CamillaRH skriver:

det også bare skønt at få så mange timer med sit barn..

Jaa, det er jeg enige i Håber også at jeg finder job på den anden side af 2012

Anmeld

21. februar 2011

132319

Med mit første barn: 8 måneder. Det var mere end rigeligt for både ham og jeg. Han havde brug for at komme ud blandt andre børn og jeg var ved at blive sindsyg af at gå hjemme.