Kan der gemme sig 2 i maven? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Pipsle2012

Maalene skriver:

Ej, hvor viiildt

Så kan det jo godt være, der ligger 2 og putter sig derinde... Hehe...

Det er også svært at se hvad der er op og ned på billedet, så måske scanningsdamen har ret

Bliver ihvertfald spændende... Hehe...

Ser frem til at læse en update fra dig når du ved om der er 1 eller 2 små spunker i mavsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Maalene

quar20 skriver:

Ja er de..

Men ja tak spørg lige om min far fik stress. Han havde netop lige samlet ( som han siger ) forbendet skide vugge ( den er mega træls at samle og drillede ham mega ) - Også sku de ud og ha endnu en.. Ha ny barnevogn, ha ekstra af alt..

Haha - det tror jeg på, han har dælme også haft travlt, når de først fandt ud af det så sent

Manden her får nærmest stress nu, bare over tanken om, der måske kan være 2, så tager virkelig hatten af for din far

Anmeld

17. februar 2011

Maalene

Babyklar skriver:

det skam ikke meningen :p - det er bare sådan som det var hihi :p

Haha - bliver ihvertfald yderst spændende at finde ud af

Anmeld

17. februar 2011

Maalene

KaMa skriver:

Med mindre de er enæggede og deler både indre og ydre fosterhinder, så er der kun én - ser det ud til.

Førstnævnte er yderst yderst sjældent. Så tror kun der er én baby til jer.

Da jeg blevet scannet i 7. uge, så lignede billedet dit - der var bare to sorte huler med babyer i.

Okay, har jo ikke en klap forstand på det med fosterhuler og det, blev bare utrolig forvirret over det min læge sagde, da man jo skulle synes, at hun har mærket på mange livmodere

Men tusind tak for svar - er jo lidt rundt på gulvet efter sådan en udmelding

Anmeld

17. februar 2011

twinboys

Spændende... to små mus måske... Jeg kan huske at jeg allerede i uge 7 ikke kunne passe mine bukser mere... så allerede der sagde gemalen jeg tror sørme vi skal have tvillinger og ja han fik jo ret...

Majbritt

Anmeld

17. februar 2011

Maalene

Baagøe skriver:

Jeg vil umiddelbart sige nej

Du har sikkert ret, men kan jo ikke undgå at blive helt rundt på gulvet, når hun kommer med sådan en udmelding

Anmeld

17. februar 2011

Maalene

Pipsle2012 skriver:

Ser frem til at læse en update fra dig når du ved om der er 1 eller 2 små spunker i mavsen

Det LOVER jeg at komme med, men der er godt nok laaaang tid til nakkefoldsscanning lige nu

Anmeld

17. februar 2011

Pia.

Maalene skriver:

Nørj, hvor vildt... Er ked af at høre, at de ikke begge to klarede den, men skønt at I har jeres fantastiske Mille

Det bliver godt nok mere og mere spændende, min læges kommentar overraskede mig bare helt vildt, eftersom hun jo har mærket på rigtig mange kvinder og deres livmoder igennem tiden

På det tidspunkt var jeg bare glad for Mille var der der troede jeg jo at jeg havde mistet et barn så da jeg pludselig fandt ud af der stadig var et barn var jeg jo bare lykkelig...

er så spændt på dine vegne - der kan nemt gemme sig en der inde bag ved... jeg syntes du skal købe dig til en scanning - ellers får du jo slet ikke ro søde Maalene....

Knus fra Pia.

Anmeld

17. februar 2011

Maalene

twinboys skriver:

Spændende... to små mus måske... Jeg kan huske at jeg allerede i uge 7 ikke kunne passe mine bukser mere... så allerede der sagde gemalen jeg tror sørme vi skal have tvillinger og ja han fik jo ret...

Majbritt

Haha - hvor fedt... Det var dælme godt gættet må man sige

Ja, har nøjagtig samme problem, bukserne bliver ihvertfald ikke lukket, de står på vid gab, så her hedder det leggins eller "store" bluser ud over cowboybukserne... Haha... Men ikke så mærkeligt, hvis min livmoder er vokset så meget, så er det bare med om det er pga. 2 små mus, eller om der bare gemmer sig en kæmpemus derinde

Anmeld

17. februar 2011

Maalene

Pia. skriver:

På det tidspunkt var jeg bare glad for Mille var der der troede jeg jo at jeg havde mistet et barn så da jeg pludselig fandt ud af der stadig var et barn var jeg jo bare lykkelig...

er så spændt på dine vegne - der kan nemt gemme sig en der inde bag ved... jeg syntes du skal købe dig til en scanning - ellers får du jo slet ikke ro søde Maalene....

Knus fra Pia.

Det kan jeg virkelig godt forstå... Det må også være lidt vildt, at tro man har 1 derinde, og så var der 2... Hun må siges at være et lille fighter-mirakel

Ja, tror jeg må igang med at google scanningsklinikker i området, så jeg kan få det afklaret - haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.