Kan der gemme sig 2 i maven? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Hej piger

Ja, det kan godt være det bare er mig som er heeeelt tosset, men kan ikke lade være med at tænke over hvad min læge sagde i går...

Skulle have lavet VJ og hun lavede en gynækologisk undersøgelse og med det samme udbrød hun bare:

"Hold da op, din livmoder er godt nok vokset. Hvis I ikke var blevet scannet, ville jeg være sikker på, at du ventede tvillinger"

Man skulle jo synes hun har mærket på mange gravide kvinder igennem tiden, så tankerne kører jo rundt

Her er et billede fra tryghedsscanningen i uge 6+0, og har prøvet at markere, hvor der måske kunne være 2?

For hvis de nu har lagt op af hinanden, har vi jo bare set det som 1 hjerte, han scannede også kun i 20 sek. tror jeg...

Synes nemlig "den" er utrolig lang og rund i forhold til de andre billeder jeg har set af scanninger fra samme tidspunkt, men nu må I lige hjælpe mig piger...

KAN der være 2, eller har min læge bare fået kørt mig helt rundt på gulvet uden grund?

Jeg kender INTET til sådan noget og kan ikke tyde noget ud fra scanningen  men vil ønske dig -lig tillykke med graviditeten om det er med 1 eller 2 

Bliver spændende, at høre når du skal til NF scanningen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Forresten søde - hvornår opdagede de der var 2? Og hvornår blev hun scannet første gang, hvor de ikke så det? .

uuh det sagde hun ikk lige , . kan lige høre hende

Anmeld

18. februar 2011

Maalene

quar20 skriver:

hihih griner Ja jeg kan ikke vente så lang tid så afsted  hahahaha

Haha - det er lige under stærk overvejelse, det billigste i området er 700 kr. og så skal vi køre en time for at komme derhen, så synes det er lidt mange penge... Hehe... Men nu må vi se, kan jo være, at jeg bare er NØDT til at få stillet min nysgerrighed

Anmeld

18. februar 2011

Maalene

lykkeas skriver:

Da jeg blev scannet i uge 6 var der også en af babyerne der så sådan ud. havde 2 poser hvor den ene var større end den anden. Det viste sig at jeg ventede trillinger. den ene faldt dog fra i uge 10 og det var den enægget. har dog et sæt tvillinger som er tveægget. Så ja jeg tror godt der kan være 2 der

Hold da op, hele 3 styks

Er ked af at høre, at de ikke klarede det allesammen, men virkelig fantastisk, at I trods alt har 2 små dejlige guldklumper

Spændende om der virkelig er 2

Anmeld

18. februar 2011

Maalene

Heidi-ra skriver:

HEhe ja de blev ogs lidt overrasket ... Men ville også bare fortælle at den lille kan gemme sig bag den anden .. Så længe de ikke er større ehhe

Forstår jeg godt der er .. Især nu du er SÅ meget i tvivl ....

JA det er da en del penge især når du ikk kan se så vildt meget endnu... MEN vil nok ogs være rart få det bekræftet/afkræftet ... (:

Ja, det kan jeg virkelig godt forstå

Ja, og det er jo et eller andet sted helt åndsvagt, at man pludselig begynder at tro, at der er 2, når vi i realiteten kun så 1 til scanningen, men ihh... Haha - det er jo noget af en udmelding at komme med fra en læge af

Anmeld

18. februar 2011

Maalene

CmarianN skriver:

Jeg kender INTET til sådan noget og kan ikke tyde noget ud fra scanningen  men vil ønske dig -lig tillykke med graviditeten om det er med 1 eller 2 

Bliver spændende, at høre når du skal til NF scanningen 

Århh, tusind tak - hvor er du sød

Håber virkelig snart det bliver jeres tur - det har I ihvertfald fortjent

Anmeld

18. februar 2011

Maalene

Babyklar skriver:

uuh det sagde hun ikk lige , . kan lige høre hende

Det må du rigtig gerne søde - er jo nysgerrig

Tusind tak

Anmeld

18. februar 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Århh, tusind tak - hvor er du sød

Håber virkelig snart det bliver jeres tur - det har I ihvertfald fortjent

Tak søde Maalene - vi kæmper for sagen 

Jeg skal for første gang begynde på Pergotime i morgen, så FORHÅBENTLIG er der snart bid 

Anmeld

18. februar 2011

Maalene

CmarianN skriver:

Tak søde Maalene - vi kæmper for sagen 

Jeg skal for første gang begynde på Pergotime i morgen, så FORHÅBENTLIG er der snart bid 

Uhh, hvor spændende...

Det må ihvertfald give jer fornyet håb, chancerne bliver ihvertfald helt sikkert bedre, så glæder mig til, du i marts måned står med 2 streger Jeg vil ihvertfald heppe og krydse aaaaalt hvad jeg kan for jer

Anmeld

18. februar 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Uhh, hvor spændende...

Det må ihvertfald give jer fornyet håb, chancerne bliver ihvertfald helt sikkert bedre, så glæder mig til, du i marts måned står med 2 streger Jeg vil ihvertfald heppe og krydse aaaaalt hvad jeg kan for jer

Haha ELSKER de små cheerleaders 

Og tak det håber vi virkelig også  Jeg er super spændt på om Pergotimen virker på mig...

Og du har helt ret, det giver fornyet håb! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.