Kan der gemme sig 2 i maven? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Maalene

quar20 skriver:

Min mor ventede tvillinger men det fandt de først ud af da hun var 8 måneder henne -idet deres hjertelyd slog intakt med hinanden og de lå præcis ens derinde

Hold da op, det var da vildt

Så var det vel enæggede, for det må det her være, hvis der altså er 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Så er vi tooooooo Haha...

Åhh, hvor vildt... Er I enæggede?

Ja, det er vi heh

Anmeld

17. februar 2011

Pia.

jeg har ventet tvillinger og det så man IKKE ved første scanning - dette var en kontrol scanning da jeg havde smerter - jeg abortere 3½ uge efter MEN - der var sørme stadig et levende barn der inde - så Mille's søster/bror gik til tidligt... Man var heller ikke i tvivl da man så størrelsen på moderkagen efter fødslen ...

Men til sagens kerne - der var ingen der så det til Milles scanning ...

Anmeld

17. februar 2011

Maalene

Pipsle2012 skriver:

Jeg var til NF-scanning igår, og der snakkede vi også om sandsynlighed for tvillinger osv, og der fortalte jeg hende der scannede mig at jeg var blevet scannet da jeg var 6+0 og 7+0, og at der kun var en der, og der sagde hun til mig, at så tidligt i graviditeten kan det være svært at se om der er en eller flere...´

Så måske kan der godt være 2

Ej, hvor viiildt

Så kan det jo godt være, der ligger 2 og putter sig derinde... Hehe...

Det er også svært at se hvad der er op og ned på billedet, så måske scanningsdamen har ret

Bliver ihvertfald spændende... Hehe...

Anmeld

17. februar 2011

quar20

Maalene skriver:

Hold da op, det var da vildt

Så var det vel enæggede, for det må det her være, hvis der altså er 2

Ja er de..

Men ja tak spørg lige om min far fik stress. Han havde netop lige samlet ( som han siger ) forbendet skide vugge ( den er mega træls at samle og drillede ham mega ) - Også sku de ud og ha endnu en.. Ha ny barnevogn, ha ekstra af alt..

Anmeld

17. februar 2011

Maalene

Babyklar skriver:

Ja, det er vi heh

Ej søde, nu gør du mig endnu mere rundforvirret

Anmeld

17. februar 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Ej søde, nu gør du mig endnu mere rundforvirret

det skam ikke meningen :p - det er bare sådan som det var hihi :p

Anmeld

17. februar 2011

Vial

Med mindre de er enæggede og deler både indre og ydre fosterhinder, så er der kun én - ser det ud til.

Førstnævnte er yderst yderst sjældent. Så tror kun der er én baby til jer.

Da jeg blevet scannet i 7. uge, så lignede billedet dit - der var bare to sorte huler med babyer i.

Anmeld

17. februar 2011

Maalene

Pia. skriver:

jeg har ventet tvillinger og det så man IKKE ved første scanning - dette var en kontrol scanning da jeg havde smerter - jeg abortere 3½ uge efter MEN - der var sørme stadig et levende barn der inde - så Mille's søster/bror gik til tidligt... Man var heller ikke i tvivl da man så størrelsen på moderkagen efter fødslen ...

Men til sagens kerne - der var ingen der så det til Milles scanning ...

Nørj, hvor vildt... Er ked af at høre, at de ikke begge to klarede den, men skønt at I har jeres fantastiske Mille

Det bliver godt nok mere og mere spændende, min læges kommentar overraskede mig bare helt vildt, eftersom hun jo har mærket på rigtig mange kvinder og deres livmoder igennem tiden

Anmeld

17. februar 2011

Pige2009

Jeg vil umiddelbart sige nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.