MaybeBaby skriver:
Jamen jamen jamen! Uha, har du fået at vide, hvornår du skal til NF? Synes det er svært at se på sådanne billeder, om hva der er hvad, når du ikke har været længere henne, men hvad nu hvis? Hvad ville I så gøre? Gå i panik og derefter være vildt begejstret måske? 
Kan jo også være pga din tidligere graviditet, at den er vokset. Det er jo hørt før. Håber du snart får ro på ved den der NF, selvom der jo snildt kan gå 3-4 uger endnu! Men jeg
for at det bliver lige præcis hvad I har overskud til 
/Mette
Jeg vil uden tvivl blive jublende lykkelig, hvis der er 2

Tror manden vil være noget mere bekymret, men er sikker på, at han hurtigt vil blive glad for det også... Er ikke det mindste i tvivl om, at vi sagtens kan klare 2 små krudtugler, selvom det selvfølgelig også bliver hårdt

Spurgte også, om det kunne være fordi jeg havde været gravid før, men det sagde hun, at det ikke kunne, da den allerede var gået til i uge 6 der, og livmoderen på det tidspunkt ikke rigtig var begyndt at vokse... Hun var sikker på der var 2, hvis det ikke var fordi vi var blevet scannet

Har ikke fået brev ang. NF endnu, men vil tro det kommer i næste uge, så bliver bare spændende... Hehe...
Anmeld