Kan der gemme sig 2 i maven? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Maalene

Oliver&Troia <3 skriver:

min søns scannings billede fra uge 5 så ligeså dan ud og varpå det tidspunkt tvilling... han tog desværre alt nærringen fra den anden så den ene gik til men det er en tro kopi at mit billede

Hooold da helt op

Haha... Nu bliver jeg da først nysgerrig

Kunne de se der var 2 til den første scanning, eller fandt i først ud af det senere?

Ked af at høre, at det ikke gik godt med dem begge to, men dejligt I har en dejlig søn og nu har fået en dejlig datter også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Maalene

Babyklar skriver:

Det kan jeg i den grad godt forstå.- tænk hvis i har fået dobbel gave altså . og så selvf for at få tanken væk fra tvillinger hvis der kun et et vidunder .. hvor stor er chancen for at de sad tætte sammen fosterne så man ikk ku se at der var 2?

Ja, det ville jo være fantastisk

Men 1 er selvfølgelig også helt fantastisk

Ved det faktisk ikke, men "oliverogtroia" har lige skrevet ovenover dig, at det er en tro kopi af hendes scanning, da hun ventede tvillinger, så nu er jeg først virkelig spændt

Anmeld

17. februar 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Ja, det ville jo være fantastisk

Men 1 er selvfølgelig også helt fantastisk

Ved det faktisk ikke, men "oliverogtroia" har lige skrevet ovenover dig, at det er en tro kopi af hendes scanning, da hun ventede tvillinger, så nu er jeg først virkelig spændt

Det kan jeg viiirkelig godt forstå - så det først man gerne vil til scanning hurtigs muligt hihi..

Anmeld

17. februar 2011

Maalene

Babyklar skriver:

Det kan jeg viiirkelig godt forstå - så det først man gerne vil til scanning hurtigs muligt hihi..

Ja, hvis hendes scanningsbillede så sådan ud, da hun ventede tvillinger, ja så er chancen for der er 2 jo der

Ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv søde

Anmeld

17. februar 2011

ChatH

umiddelbart tror jeg altså ikke man er i tvivl vi var ikke i hvert fald og her anden gang jeg var gravid med en enkelt kunne man tydelig se forskel, men det kan jo være.

Anmeld

17. februar 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Ja, hvis hendes scanningsbillede så sådan ud, da hun ventede tvillinger, ja så er chancen for der er 2 jo der

Ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv søde

sidder helt på nåle hihi.. ville vide om der er tooo :p ..

min mor så heller ikk i første hug at vi var 2 :p

Anmeld

17. februar 2011

quar20

Maalene skriver:

Hej piger

Ja, det kan godt være det bare er mig som er heeeelt tosset, men kan ikke lade være med at tænke over hvad min læge sagde i går...

Skulle have lavet VJ og hun lavede en gynækologisk undersøgelse og med det samme udbrød hun bare:

"Hold da op, din livmoder er godt nok vokset. Hvis I ikke var blevet scannet, ville jeg være sikker på, at du ventede tvillinger"

Man skulle jo synes hun har mærket på mange gravide kvinder igennem tiden, så tankerne kører jo rundt

Her er et billede fra tryghedsscanningen i uge 6+0, og har prøvet at markere, hvor der måske kunne være 2?

For hvis de nu har lagt op af hinanden, har vi jo bare set det som 1 hjerte, han scannede også kun i 20 sek. tror jeg...

Synes nemlig "den" er utrolig lang og rund i forhold til de andre billeder jeg har set af scanninger fra samme tidspunkt, men nu må I lige hjælpe mig piger...

KAN der være 2, eller har min læge bare fået kørt mig helt rundt på gulvet uden grund?

Min mor ventede tvillinger men det fandt de først ud af da hun var 8 måneder henne -idet deres hjertelyd slog intakt med hinanden og de lå præcis ens derinde

Anmeld

17. februar 2011

Maalene

Chatarina skriver:

umiddelbart tror jeg altså ikke man er i tvivl vi var ikke i hvert fald og her anden gang jeg var gravid med en enkelt kunne man tydelig se forskel, men det kan jo være.

Det var også min første tanke, men blev bare lidt rundt på gulvet efter min læges kommentar i går... Haha... Man skulle jo mene, at hun har mærket på mange livmodere igennem hendes tid som læge

Anmeld

17. februar 2011

Pipsle2012

Jeg var til NF-scanning igår, og der snakkede vi også om sandsynlighed for tvillinger osv, og der fortalte jeg hende der scannede mig at jeg var blevet scannet da jeg var 6+0 og 7+0, og at der kun var en der, og der sagde hun til mig, at så tidligt i graviditeten kan det være svært at se om der er en eller flere...´

Så måske kan der godt være 2

Anmeld

17. februar 2011

Maalene

Babyklar skriver:

sidder helt på nåle hihi.. ville vide om der er tooo :p ..

min mor så heller ikk i første hug at vi var 2 :p

Så er vi tooooooo Haha...

Åhh, hvor vildt... Er I enæggede?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.