Kan der gemme sig 2 i maven? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

quar20

Maalene skriver:

Jaaa... Hehe... Så skal mor her da til at passe på hvad hun spiser, hvis det er en babymus som fylder for 2 allerede

hihihi ja for pokker da

Ej nu sidder jeg helt og sitre bare for at vide om der er en eller to

Håber lidt på to  ja altså på jeres vejne 2 DEJLIGE skønne børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Maalene

quar20 skriver:

hihihi ja for pokker da

Ej nu sidder jeg helt og sitre bare for at vide om der er en eller to

Håber lidt på to  ja altså på jeres vejne 2 DEJLIGE skønne børn

Hihi - hvor er du sød

Ja, håber også lidt på 2, nu når vi blev "snydt" første gang, kunne det jo være helt fantastisk med 2 denne gang

Men det vigtigste er jo de(n) har det godt derinde, om der så er 1,2 eller 3 er underordnet...

Men det kunne være helt fantastisk

Anmeld

17. februar 2011

quar20

Maalene skriver:

Hihi - hvor er du sød

Ja, håber også lidt på 2, nu når vi blev "snydt" første gang, kunne det jo være helt fantastisk med 2 denne gang

Men det vigtigste er jo de(n) har det godt derinde, om der så er 1,2 eller 3 er underordnet...

Men det kunne være helt fantastisk

Ja det var også lige det jeg tænkte med første gang...

Det kunne nu være fantastisk - men ja om der er 1 eller 5 det er fuldstændig ligegyldigt.. Så længe man får en/flere levende babyer som har det godt så er det det vigtigste

Anmeld

17. februar 2011

Maalene

quar20 skriver:

Ja det var også lige det jeg tænkte med første gang...

Det kunne nu være fantastisk - men ja om der er 1 eller 5 det er fuldstændig ligegyldigt.. Så længe man får en/flere levende babyer som har det godt så er det det vigtigste

Ja, lige præcis

Men lover at komme med en update, når vi har været til NF - hvis vi (JEG) kan vente så lang tid

Anmeld

18. februar 2011

Maalene

Babyklar skriver:

sååådan

Forresten søde - hvornår opdagede de der var 2? Og hvornår blev hun scannet første gang, hvor de ikke så det? .

Anmeld

18. februar 2011

Chr-Hei

Maalene skriver:

Hej piger

Ja, det kan godt være det bare er mig som er heeeelt tosset, men kan ikke lade være med at tænke over hvad min læge sagde i går...

Skulle have lavet VJ og hun lavede en gynækologisk undersøgelse og med det samme udbrød hun bare:

"Hold da op, din livmoder er godt nok vokset. Hvis I ikke var blevet scannet, ville jeg være sikker på, at du ventede tvillinger"

Man skulle jo synes hun har mærket på mange gravide kvinder igennem tiden, så tankerne kører jo rundt

Her er et billede fra tryghedsscanningen i uge 6+0, og har prøvet at markere, hvor der måske kunne være 2?

For hvis de nu har lagt op af hinanden, har vi jo bare set det som 1 hjerte, han scannede også kun i 20 sek. tror jeg...

Synes nemlig "den" er utrolig lang og rund i forhold til de andre billeder jeg har set af scanninger fra samme tidspunkt, men nu må I lige hjælpe mig piger...

KAN der være 2, eller har min læge bare fået kørt mig helt rundt på gulvet uden grund?

Magter ik lige læse alle indlæg.. Men VED det kan lade sig gøre at man "overser" en ...

Min moster og onkel var til scanning tidligt også hvor de fik at vide de ventede tvillinger... En del uger efter var de afsted igen .. Og sørme om der ikke var tre... Så der kan altså gemme sig en ..

Men er da lidt spændende om der mon er to =? Så kan næste scanning næsten kun være for langt væk nu (:

Anmeld

18. februar 2011

Maalene

Heidi-ra skriver:

Magter ik lige læse alle indlæg.. Men VED det kan lade sig gøre at man "overser" en ...

Min moster og onkel var til scanning tidligt også hvor de fik at vide de ventede tvillinger... En del uger efter var de afsted igen .. Og sørme om der ikke var tre... Så der kan altså gemme sig en ..

Men er da lidt spændende om der mon er to =? Så kan næste scanning næsten kun være for langt væk nu (:

Hoooold da op - 3 styks, det var da helt vildt

Men sikke fantastisk

Haha, ja der er godt nok laaaaang tid til NF nu her, men synes godt nok også 800 kr. for en scanning er dyrt

Anmeld

18. februar 2011

quar20

Maalene skriver:

Ja, lige præcis

Men lover at komme med en update, når vi har været til NF - hvis vi (JEG) kan vente så lang tid

hihih griner Ja jeg kan ikke vente så lang tid så afsted  hahahaha

Anmeld

18. februar 2011

lykkeas

Da jeg blev scannet i uge 6 var der også en af babyerne der så sådan ud. havde 2 poser hvor den ene var større end den anden. Det viste sig at jeg ventede trillinger. den ene faldt dog fra i uge 10 og det var den enægget. har dog et sæt tvillinger som er tveægget. Så ja jeg tror godt der kan være 2 der

Anmeld

18. februar 2011

Chr-Hei

Maalene skriver:

Hoooold da op - 3 styks, det var da helt vildt

Men sikke fantastisk

Haha, ja der er godt nok laaaaang tid til NF nu her, men synes godt nok også 800 kr. for en scanning er dyrt

HEhe ja de blev ogs lidt overrasket ... Men ville også bare fortælle at den lille kan gemme sig bag den anden .. Så længe de ikke er større ehhe

Forstår jeg godt der er .. Især nu du er SÅ meget i tvivl ....

JA det er da en del penge især når du ikk kan se så vildt meget endnu... MEN vil nok ogs være rart få det bekræftet/afkræftet ... (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.