Billeder af mit vægttab - Stor billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Anaglad

Ja det er meget godt gået.

Og tillykke med graviditeten! Dejligt at du tabte dig før graviditeten, det tror jeg du bliver glad for.

Jeg var meget aktiv med løb (12-15km et par gange om ugen) og en del spinning i tiden op til jeg smed pillerne.. så tabte faktisk 6kg lige før jeg blev gravid og hold op,  hvor er jeg glad for, at jeg gjorde det.. for man tager jo også lidt på i graviditeten.. jeg er 32 uger og har taget 10kg på. Der er stadig 8 uger til terminen og jeg håber at holde mig tæt på de 10kg..

Tillykke igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

vingummibamse

Secrets skriver:

Har været og er rigtig glad for det. Det er super effektivt Bruger det nu til at kontrollere mine kalorier under graviditeten, så vægten ikke eksploderer, da jeg har tendens til overspisning

det er nemlig også mit problem altså overspisning...

har siddet lidet med demoen et par gange.. men tror jeg blir nød til at få det afprøvet

Anmeld

15. februar 2011

vingummibamse

Secrets skriver:

Har været og er rigtig glad for det. Det er super effektivt Bruger det nu til at kontrollere mine kalorier under graviditeten, så vægten ikke eksploderer, da jeg har tendens til overspisning

det er nemlig også mit problem altså overspisning...

har siddet lidet med demoen et par gange.. men tror jeg blir nød til at få det afprøvet

Anmeld

15. februar 2011

Shibby

De færreste tynde piger ser andet end ranglede ud,men syntes det er godt kæmpet når det nu var det du ville  

Håber ikk du vil tabe dig mere!

Anmeld

15. februar 2011

Pia.

Du er så sej og så smuk... Du var også en rigtig køn pige før men nu er du jo wauuu.... Det er så godt gået ....

Jeg har selv tabt mig en del kilo og mangler ikke så meget - nu er jeg helt ked af jeg ikke havde et før nøgen billede... vil gerne smide 10 kilo mere - det er lidt mere end først planlagt, men der tror jeg at jeg vil have det rart...

Tak for kigget.. og et kærligt skub til at smide det sidste for mig... lever dog sundt og stadig efter ddv - men tror lige jeg vil stramme godt op en 2-3 måneder...

Knus Pia.

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

Shibby skriver:

De færreste tynde piger ser andet end ranglede ud,men syntes det er godt kæmpet når det nu var det du ville  

Håber ikk du vil tabe dig mere!

Det synes jeg faktisk ikke du kan være bekendt at sige! For det første er jeg ikke TYND. Jeg er i det allerhøjeste område af normalt-BMI og få kilo fra at være let overvægtig. Undskyld mig, men at du siger at jeg var pænere før, og at jeg ser ranglet og tynd ud, svarer jo lidt til at jeg sagde til dig, at du ser mega fed ud, og det kunne jeg aldrig finde på!!

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Secrets skriver:

Så synes jeg også i skulle se før/efter af mig, da jeg har nævnt mit vægttab flere gange. Har smidt en 25 kilo rundt regnet

Vildt flot...men du var nu også ret lækker som tyk, synes jeg...jeg lignede en hval da jeg var 30+

Anmeld

15. februar 2011

Pia.

Secrets skriver:

Det synes jeg faktisk ikke du kan være bekendt at sige! For det første er jeg ikke TYND. Jeg er i det allerhøjeste område af normalt-BMI og få kilo fra at være let overvægtig. Undskyld mig, men at du siger at jeg var pænere før, og at jeg ser ranglet og tynd ud, svarer jo lidt til at jeg sagde til dig, at du ser mega fed ud, og det kunne jeg aldrig finde på!!

Luk ørerne for den slags kommentar - der kan jo kun sidde en bag det indlæg som er røv misundelig over dit vægt tab og langt fra tilfreds med sig selv... så vidt jeg ved ønsker hun vist også at tabe sig en del...

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Vildt flot...men du var nu også ret lækker som tyk, synes jeg...jeg lignede en hval da jeg var 30+

Tak! jeg tror jeg var heldig, at vægten var jævnt fordelt over hele kroppen, så der er heller ikke mange der tror, at jeg har vejet 93

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Secrets skriver:

Tak! jeg tror jeg var heldig, at vægten var jævnt fordelt over hele kroppen, så der er heller ikke mange der tror, at jeg har vejet 93

Det var mit godt nok også....meeeen, det var sgu ikke så klædeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.