Billeder af mit vægttab - Stor billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

twinboys

Frøken J. skriver:

Så synes jeg også i skulle se før/efter af mig, da jeg har nævnt mit vægttab flere gange. Har smidt en 25 kilo rundt regnet

hot hot hot ja du er

hvor er det flot....

hvordan har du gjort...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Frøken J.

twinboys skriver:

hot hot hot ja du er

hvor er det flot....

hvordan har du gjort...

Majbritt

Tusind tak Jeg brugte madlog.dk til at tælle kalorier  

Anmeld

12. juni 2011

Sofia

Frøken J. skriver:

Tusind tak

Jeg vejede mere eller mindre alt. De ting, som var meget kalorielette sjussede jeg mig gerne frem til af og til, men hovedsageligt set vejede jeg alt. Hvis du ikke gør, spænder du ben for dig selv mht. madlog, og det er jo ikke besværligt at veje maden, du skal bare stille tallerknen på vægten i stedet for bordet, når du finder mad frem

Ja jeg skal nok bare gøre det til en vane at veje alt.. har bare ikke en digital vægt, og meget lette ting synes jeg er besværlige at veje på en gammeldags vægt.. hmm måske skal jeg købe en ny vægt! Havde du også dage hvor du fx spiste en rittersport, og så bare sørgede for at spise noget med få kj i resten af dagen? Eller spiste du sundt altid,uden slik, kage og chokolade? Og hvordan med alkohol, lagde du det helt på hylden?

Anmeld

12. juni 2011

lukasmor

Frøken J. skriver:

Så synes jeg også i skulle se før/efter af mig, da jeg har nævnt mit vægttab flere gange. Har smidt en 25 kilo rundt regnet

Hvor er det vildt gået! Virkelig flot!!

Anmeld

12. juni 2011

SSL

Hej smukKE!

Jeg synes ikke at have set denne tråd før! Men vil bare endnu en gang give dig et kæmpe skulder klap - det fortjener du!!!

Du besidder bare sådan en dejlig udstråling i sig selv, men jeg synes det er tydeligt at vægttabet gør dig markant anderledes i ustrålingen også  - altså, det har forbedret det!  Du er meget smuk!  

Så vil jeg sige, at du bare skal være stolt, du er idag sund og rask og spiser dig ikke ind i en risikogruppe  Og så gør du det bedste dig din lille familie og dig selv, lever sundt! - det er nogle gode kvaliteter og ressourcer at give videre!

Stort knus til dig, du er SÅ sej, og jeg beundrer dig for din viljestyrke til det, det ved jeg der er mange der misunder dig!

Anmeld

12. juni 2011

Frøken J.

Sofia skriver:

Ja jeg skal nok bare gøre det til en vane at veje alt.. har bare ikke en digital vægt, og meget lette ting synes jeg er besværlige at veje på en gammeldags vægt.. hmm måske skal jeg købe en ny vægt! Havde du også dage hvor du fx spiste en rittersport, og så bare sørgede for at spise noget med få kj i resten af dagen? Eller spiste du sundt altid,uden slik, kage og chokolade? Og hvordan med alkohol, lagde du det helt på hylden?

Køb en digital, det er uundværligt og de koster ikke en meter

Jeg spiste ikke sådan specielt sundt, spiste bare normalt, også med plads til slik. Og syndede en gang imellem Jeg drak ikke alkohol, men det siger mig generelt ikke noget

Du kan jo kigge min blog, den var en vægttabsblog i starten. Hvis du går tilbage i arkivet ude i venstre side og starter fra april 2010, kan du følge min kamp mod kiloene www.angelic.dk

Anmeld

12. juni 2011

Frøken J.

Lukasmor skriver:

Hvor er det vildt gået! Virkelig flot!!

Taaak!  

Anmeld

12. juni 2011

Frøken J.

SSL skriver:

Hej smukKE!

Jeg synes ikke at have set denne tråd før! Men vil bare endnu en gang give dig et kæmpe skulder klap - det fortjener du!!!

Du besidder bare sådan en dejlig udstråling i sig selv, men jeg synes det er tydeligt at vægttabet gør dig markant anderledes i ustrålingen også  - altså, det har forbedret det!  Du er meget smuk!  

Så vil jeg sige, at du bare skal være stolt, du er idag sund og rask og spiser dig ikke ind i en risikogruppe  Og så gør du det bedste dig din lille familie og dig selv, lever sundt! - det er nogle gode kvaliteter og ressourcer at give videre!

Stort knus til dig, du er SÅ sej, og jeg beundrer dig for din viljestyrke til det, det ved jeg der er mange der misunder dig!

Tråden har også en del måneder på bagen, så det er nok derfor du ikke har set den. Hehe Og hvor er du bare pisse sød! Tusind tak søde  Jeg rødmer jo helt! Det er virkelig dejligt med sådan et klap på skuldrene en gang imellem, for jeg må da indrømme det er svært at kroppen går den anden vej her under graviditeten. Men så længe jeg holder fast i de sunde vaner, går det nok.

Så TUSIND tak igen 

Anmeld

12. juni 2011

SSL

Frøken J. skriver:

Tråden har også en del måneder på bagen, så det er nok derfor du ikke har set den. Hehe Og hvor er du bare pisse sød! Tusind tak søde  Jeg rødmer jo helt! Det er virkelig dejligt med sådan et klap på skuldrene en gang imellem, for jeg må da indrømme det er svært at kroppen går den anden vej her under graviditeten. Men så længe jeg holder fast i de sunde vaner, går det nok.

Så TUSIND tak igen 

Dét forstår jeg bare rigtig godt! Men jeg tror også du skal tænke på at du 'har det i dig', hvis man kan sige det sådan?! Hehe.. Altså, du ved hvordan du taber dig, du ved hvordan du lever sundt, du ved hvad der er bedst, osv osv osv.. Jeg har givet op med at leve sundt, sundt - under min graviditet.. Er selv konstant dårlig, kan ikke spise tilberedt mad.. Er bare til rugbrød, morgenmadsprodukter og ostehapser, ha ha Ej, men jeg mener - jeg er ikke så nervøs, fordi jeg ved det ligger dybt i mig at spise sundt og leve ordentlig, og dét ved du af alle i hvert fald også!  Du er jo sej! Så du skal nok komme af med det overflødige fra din graviditet, men jeg forstår helt klart godt din tankegang, for det ér skræmmende når det sætter sig lidt her og der

Men du har helt styr på det, og jeg er ikke i tvivl om at du har vægten under kontrol efter du har født  Du ER sej! Synes bare du er så dygtig altså!

Anmeld

12. juni 2011

Nessie

Hvor er dit vægttab flot, og du ser rigtig godt ud, men det gjorde du nu også på før-billederne

Må indrømme at jeg er blevet lidt inspireret, specielt da jeg så at du skrev at du ikke havde dyrket motion. Det kan jeg nemlig ikke, men det har været et must, i alle de kure jeg har kigget på.

Så jeg vil bare sige, tak for inspirationen, og godt gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.