Frøken J. skriver:
Tråden har også en del måneder på bagen, så det er nok derfor du ikke har set den. Hehe
Og hvor er du bare pisse sød! Tusind tak søde
Jeg rødmer jo helt! Det er virkelig dejligt med sådan et klap på skuldrene en gang imellem, for jeg må da indrømme det er svært at kroppen går den anden vej her under graviditeten. Men så længe jeg holder fast i de sunde vaner, går det nok.
Så TUSIND tak igen 
Dét forstår jeg bare rigtig godt! Men jeg tror også du skal tænke på at du 'har det i dig', hvis man kan sige det sådan?! Hehe.. Altså, du ved hvordan du taber dig, du ved hvordan du lever sundt, du ved hvad der er bedst, osv osv osv.. Jeg har givet op med at leve sundt, sundt - under min graviditet.. Er selv konstant dårlig, kan ikke spise tilberedt mad.. Er bare til rugbrød, morgenmadsprodukter og ostehapser, ha ha
Ej, men jeg mener - jeg er ikke så nervøs, fordi jeg ved det ligger dybt i mig at spise sundt og leve ordentlig, og dét ved du af alle i hvert fald også!
Du er jo sej! Så du skal nok komme af med det overflødige fra din graviditet, men jeg forstår helt klart godt din tankegang, for det ér skræmmende når det sætter sig lidt her og der 
Men du har helt styr på det, og jeg er ikke i tvivl om at du har vægten under kontrol efter du har født
Du ER sej! Synes bare du er så dygtig altså! 
Anmeld