Billeder af mit vægttab - Stor billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

missengkaer

Hold da op hvor er det flot !!

hvis bare man selv kunne det..!!

ha motivationen til det..

men hold da op hvor er du altså blevet smuk !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Laulund87

Ihh du er simpelthen smuk!!

Anmeld

15. februar 2011

Chellen

Secrets skriver:

Så synes jeg også i skulle se før/efter af mig, da jeg har nævnt mit vægttab flere gange. Har smidt en 25 kilo rundt regnet

SMADDERGODT GÅET !
Meget stor respekt herfra, synes det er vildt sejt !
Tillykke

Anmeld

15. februar 2011

Sof

Hvor er det godt gået  

Anmeld

15. februar 2011

NinaNymannMadsen

hoooooold da op en forskeld og hold da op hvor ser du godt ud

Anmeld

15. februar 2011

Lolli

Holy cow!! Hvor er det flot. Er du vimmer du er en lækkermås.  Godt gået.

Anmeld

15. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg må sige du er flot nu!! Men jeg synes eddermame også at du så sød og charmerende ud med 25 kg mere på dig!! vis vi alle kunne se så godt ud uanset hvad vægt vi har... SÅ var der ikk så mange der behøvede at bekymre sig om de slankekure!!

Aaj hvor er du charmerende i dit ansigt... så meget at din krop slet ikk har nogen betydning!!

Anmeld

12. juni 2011

Sofia

Jeg ved godt det er en gammel tråd - men måtte lige kommentere på dit flotte vægttab! Jeg kæmper selv med at smide graviditetskiloene, men synes det er svæææært! Mangler stadig 6 kilo før jeg er nede hvor jeg var før jeg blev gravid, men optimalt ønsker jeg at tabe 8 kilo. Bruger madlog med orker ikke veje alt... nogle gange sjusser jeg mig bare frem, vejede du ALT? jeg må nok blive lidt mere standhaftig før jeg ser resultater..

Anmeld

12. juni 2011

Frøken J.

Sofia skriver:

Jeg ved godt det er en gammel tråd - men måtte lige kommentere på dit flotte vægttab! Jeg kæmper selv med at smide graviditetskiloene, men synes det er svæææært! Mangler stadig 6 kilo før jeg er nede hvor jeg var før jeg blev gravid, men optimalt ønsker jeg at tabe 8 kilo. Bruger madlog med orker ikke veje alt... nogle gange sjusser jeg mig bare frem, vejede du ALT? jeg må nok blive lidt mere standhaftig før jeg ser resultater..

Tusind tak

Jeg vejede mere eller mindre alt. De ting, som var meget kalorielette sjussede jeg mig gerne frem til af og til, men hovedsageligt set vejede jeg alt. Hvis du ikke gør, spænder du ben for dig selv mht. madlog, og det er jo ikke besværligt at veje maden, du skal bare stille tallerknen på vægten i stedet for bordet, når du finder mad frem

Anmeld

12. juni 2011

Frøken J.

Og tak til alle i andre for de gamle kommentarer, havde ikke set dem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.