Billeder af mit vægttab - Stor billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Anne85

Sikke en fantastisk forandring   Hvor er du smuk  Jeg er selv meget aktiv madlog bruger... love it

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

MissGeoh

Secrets skriver:

Fra ca. 93 til at svinge mellem 68-70

Det er bare med at give den gas! Følelsen af at man kan, er bare HELT fantastisk! Og self. kan du. Men kender godt det med kærester, det er virkelig fælden for mange!

Det er virkelig flot.. Jeg kom ned på ca 78 kg og manglede kun 8 for at komme ned på min drømme vægt..

Jeg er virkelig bare en slikmund.

Jeg synes bare det er træls at det gik i vasken pga en kæreste.. øv øv..

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

KaMa skriver:

Så flot!

Havde du været overvægtig længe - eller var det noget, som kom på, og du så smed det igen?

Gad godt at lave samme tråd - gerne om 14 dage, men det er nok ikke realistisk... hehe.

Jamen det kom snigende i gymnasiet, og da jeg blev student i 2009 vejede jeg nok en 15 kilo for meget. Så flyttede jeg hjemmefra, og der skete en masse elendige ting i mit liv der gjorde, at jeg trøstespiste helt vildt, og da jeg så en dag skulle købe en forårsjakke i H&M og ikke kunne passe den største, så skulle det være nok! Jeg skal gladeligt indrømme, at jeg ikke har den største selvtillid, og der hvor jeg har kunne finde glæden, var ved at det modsatte køn bemærkede mig. Men som overvægtig var der ikke én der kiggede efter mig, i hvert fald ikke på en positiv måde. Det var også en motivator, selvom det måske kan virke dumt...

Nu har jeg så mødt mandEN som elsker mig uanset hvad, men skal self. aldrig være tyk igen Det var især hårdt, fordi det var første gang jeg var fed. Har aldrig været sådan en "op og ned i vægt"-pige

Anmeld

15. februar 2011

tinasmor

wow hvor FLOT. Så sidder man jo her og bliver flov hver gang jeg bare (forgæves) prøver at tabe 5 kilo

sejt at du hold ud, det kan ikke have været nemt.

Klap dig selv på skulderen!

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

Emilie2010 skriver:

Woow!!!! hvor er jeg MISUNDELIG

kan du hjælpe en snegl som mig, jeg mangler 10kg

hvad har du gjort... du jo lækker

Hehe, tusind tak

Kan kun anbefale madlog.dk Du indtaster alder, køn, aktivitetsniveau, vægt og ønskevægt + hvor hurtigt du vil tabe dig (fx et kilo om ugen, et halvt kilo om ugen eller et kilo om måneden) og så udregner den hvor mange kalorier du skal spise om dagen for at nå dit mål. Så handler det simpelthen bare om at taste ind hvad du spiser og overholde dine kalorier. Det smarter er jo, at du principielt kan spise hvad du vil og stadig tabe dig, så længe du overholder dit kalorietal. Man finder dog hurtig ud af, at man ikke kan få ret meget mad, hvis man kun spiser kalorieholdige varer  

Jeg har tabt mig helt uden motion, så det er ikke et must, omend det self. er det mest optimale at dyrke motion imens

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

MinNoah skriver:

WAUW!!!! Super flot.. man kan næsten ikke se det er en og samme person på før og efter billederne ;-)

Godt gået!

Tusind tak skal du have!

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

Anne85 skriver:

Sikke en fantastisk forandring   Hvor er du smuk  Jeg er selv meget aktiv madlog bruger... love it

Mange tak! Madlog er nemlig bare HELT fantastisk!

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

MissGeoh skriver:

Det er virkelig flot.. Jeg kom ned på ca 78 kg og manglede kun 8 for at komme ned på min drømme vægt..

Jeg er virkelig bare en slikmund.

Jeg synes bare det er træls at det gik i vasken pga en kæreste.. øv øv..

Har du overvejet at prøve madlog? Man må jo godt spise slik, bare man overholde kalorierne. Og der er mange alternativer. Eksempelvis laver Isis flere søde sager på få kalorier. Og så er der Vitalis Choko-light müslibarer med chokolade, som smager virkelig lækkert!

Anmeld

15. februar 2011

Shibby

Syntes du var kønnere før,men hey..Jeg har en svaghed overfor kvinder med lækre former!

Syntes det er flot klaret af dig

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

tinasmor skriver:

wow hvor FLOT. Så sidder man jo her og bliver flov hver gang jeg bare (forgæves) prøver at tabe 5 kilo

sejt at du hold ud, det kan ikke have været nemt.

Klap dig selv på skulderen!

Hvis det er nogen trøst er det altså også sværere at tabe sig, når man ikke skal af med så meget! Jeg nåede heller aldrig helt i mål, inden jeg blev gravid Jeg endte på ca. 70, og ville have været nede på 62-65, men de sidste 5-8 kilo sidder dælme godt fast Og tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.