KaMa skriver:
Så flot!
Havde du været overvægtig længe - eller var det noget, som kom på, og du så smed det igen?
Gad godt at lave samme tråd - gerne om 14 dage, men det er nok ikke realistisk... hehe.
Jamen det kom snigende i gymnasiet, og da jeg blev student i 2009 vejede jeg nok en 15 kilo for meget. Så flyttede jeg hjemmefra, og der skete en masse elendige ting i mit liv der gjorde, at jeg trøstespiste helt vildt, og da jeg så en dag skulle købe en forårsjakke i H&M og ikke kunne passe den største, så skulle det være nok! Jeg skal gladeligt indrømme, at jeg ikke har den største selvtillid, og der hvor jeg har kunne finde glæden, var ved at det modsatte køn bemærkede mig. Men som overvægtig var der ikke én der kiggede efter mig, i hvert fald ikke på en positiv måde. Det var også en motivator, selvom det måske kan virke dumt...
Nu har jeg så mødt mandEN som elsker mig uanset hvad, men skal self. aldrig være tyk igen
Det var især hårdt, fordi det var første gang jeg var fed. Har aldrig været sådan en "op og ned i vægt"-pige 
Anmeld