Billeder af mit vægttab - Stor billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Frøken J.

Pia. skriver:

Luk ørerne for den slags kommentar - der kan jo kun sidde en bag det indlæg som er røv misundelig over dit vægt tab og langt fra tilfreds med sig selv... så vidt jeg ved ønsker hun vist også at tabe sig en del...

Tak skal du have Jeg synes bare det er underligt, at det er legalt at kritisere folks krop og vægt, når de er slanke, imens folk flejner, hvis man kommenterer overvægtige.. Synes det er ekstremt dobbeltmoralsk! Jeg synes hverken man skal kritisere tykke eller slanke. Måske kan man komme med en støttende kommentar, hvis nogen er farligt over eller undervægtige, men de kommentarer jeg har fået med på vejen her synes jeg klart går over grænsen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Frøken J.

Pia. skriver:

Du er så sej og så smuk... Du var også en rigtig køn pige før men nu er du jo wauuu.... Det er så godt gået ....

Jeg har selv tabt mig en del kilo og mangler ikke så meget - nu er jeg helt ked af jeg ikke havde et før nøgen billede... vil gerne smide 10 kilo mere - det er lidt mere end først planlagt, men der tror jeg at jeg vil have det rart...

Tak for kigget.. og et kærligt skub til at smide det sidste for mig... lever dog sundt og stadig efter ddv - men tror lige jeg vil stramme godt op en 2-3 måneder...

Knus Pia.

Tuuusind tak skal du have Det er rigtig rart og motiverende at have førbilleder! Og angående at ændre sit mål,  så tror jeg det er meget normalt at ændre det undervejs, fordi man ser hvordan man ser ud efterhånden som man kommer ned. Jeg kunne jo heller ikke huske, hvad jeg vejede før jeg blev tyk, så jeg startede også bare med at sætte et ca. mål!

Men det lyder til du klarer det super flot, og det skal du sku bare blive ved med 

Anmeld

15. februar 2011

ZamanogDania

Wooouw du er bare så smuk godt gået.
Du har lige motiveret mig til at melde mig ind i madlog. Nu har jeg lige købt en uges logind. Nu må vi se om det kommer til at gå ligeså godt som dig. Jeg træner så 1 time 5 gang om ugen. Jeg har indtil videre tabt mig 3,1 kg på 20 dage, ikke meget men det går.

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

ZamanogDania skriver:

Wooouw du er bare så smuk godt gået.
Du har lige motiveret mig til at melde mig ind i madlog. Nu har jeg lige købt en uges logind. Nu må vi se om det kommer til at gå ligeså godt som dig. Jeg træner så 1 time 5 gang om ugen. Jeg har indtil videre tabt mig 3,1 kg på 20 dage, ikke meget men det går.

Tusind tak! Og 3,1 kg på 20 dage er da rigeligt! 1 kilo om ugen er da mega flot. Det skal jo heller ikke gå så hurtigt, at du ikke kan følge med

Anmeld

15. februar 2011

ZamanogDania

Secrets skriver:

Tusind tak! Og 3,1 kg på 20 dage er da rigeligt! 1 kilo om ugen er da mega flot. Det skal jo heller ikke gå så hurtigt, at du ikke kan følge med

jo tak Jeg er os tilfreds, men du kender det sikkert godt man vil bare se resulteten hurtig
Jeg ansøger lige om venskab, håber det ok hvis jeg spørger om noget nogle gange

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

ZamanogDania skriver:

jo tak Jeg er os tilfreds, men du kender det sikkert godt man vil bare se resulteten hurtig
Jeg ansøger lige om venskab, håber det ok hvis jeg spørger om noget nogle gange

Man skal huske på, at man ikke blev overvægtig på en uge, og derfor vil det også tage tid at smide vægten igen Men jeg forstår dig godt, jeg ville også bare se resultater NU i starten! Men du vil få et meget bedre vægttab hvis du ikke stresser dig selv! Og jeg godkender lige, du spørger bare løs

Anmeld

15. februar 2011

CmarianN

Secrets skriver:

Så synes jeg også i skulle se før/efter af mig, da jeg har nævnt mit vægttab flere gange. Har smidt en 25 kilo rundt regnet

Tillykke med vægttabet  Det er sku sejt gået 

Beundringsværdigt 

Anmeld

15. februar 2011

ZamanogDania

Secrets skriver:

Man skal huske på, at man ikke blev overvægtig på en uge, og derfor vil det også tage tid at smide vægten igen Men jeg forstår dig godt, jeg ville også bare se resultater NU i starten! Men du vil få et meget bedre vægttab hvis du ikke stresser dig selv! Og jeg godkender lige, du spørger bare løs

Tak skal du have. må tage nogle førbilled ligesom dig.

Anmeld

15. februar 2011

Ni-ko-li-ne

lovely!!!!!! rigtig godt gået

Anmeld

15. februar 2011

Kloster

Stort tillykke med det vægttab. Det er virkelig bare så flot...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.