Billeder af mit vægttab - Stor billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

flot....

TAk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

MissGeoh

Secrets skriver:

Tusind tak!

Har brugt www.madlog.dk til at kontrollere mit kalorieindtag Så har jeg bare spist alm. sundt og varieret med plads til usunde ting, så længe jeg har holdt kaloriebudgettet. Tabte de første 20 kilo på 5 måneder, men de sidste 5 tog noget længere tid, fordi jeg mødte min kæreste og begyndte at have det ok med min krop og derfor ikke gik så meget op i det mere

Okay, det er virkelig flot.

Hvor meget gik du fra at veje, og hvad er du på nu? Hvis du vil dele self.. DU behøver ikke hvis du ikke vil.

Jeg skal selv starte på at tabe mig, da jeg har taget rigtig meget på det sidste ½ år..

Havde ellers tabt mig 12 kg, men fandt så min kæreste og så var jeg ligeglad og tog det hele på igen. :/ + lidt mere og det er faktisk kun på det ½ år jeg har taget det på..

Anmeld

15. februar 2011

Anaglad

Godt gået!! Var de 25kg efter en graviditet eller bare almindelig? Det er i hvert fald flot du har tabt dig så meget! Du ser rigtig godt ud. Tillykke!

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

MissGeoh skriver:

Okay, det er virkelig flot.

Hvor meget gik du fra at veje, og hvad er du på nu? Hvis du vil dele self.. DU behøver ikke hvis du ikke vil.

Jeg skal selv starte på at tabe mig, da jeg har taget rigtig meget på det sidste ½ år..

Havde ellers tabt mig 12 kg, men fandt så min kæreste og så var jeg ligeglad og tog det hele på igen. :/ + lidt mere og det er faktisk kun på det ½ år jeg har taget det på..

Fra ca. 93 til at svinge mellem 68-70

Det er bare med at give den gas! Følelsen af at man kan, er bare HELT fantastisk! Og self. kan du. Men kender godt det med kærester, det er virkelig fælden for mange!

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

Anaglad skriver:

Godt gået!! Var de 25kg efter en graviditet eller bare almindelig? Det er i hvert fald flot du har tabt dig så meget! Du ser rigtig godt ud. Tillykke!

Det er bare helt almindeligt, eller hvad man siger Er førstegangsgravid lige nu Og mange tak!

Anmeld

15. februar 2011

Dot D

Hold da op du er en flot pige, i begge udgaver en dejlig udstråling... Rigtigt flot klaret

Anmeld

15. februar 2011

Vial

Så flot!

Havde du været overvægtig længe - eller var det noget, som kom på, og du så smed det igen?

Gad godt at lave samme tråd - gerne om 14 dage, men det er nok ikke realistisk... hehe.

Anmeld

15. februar 2011

Mor1012

Woow!!!! hvor er jeg MISUNDELIG

kan du hjælpe en snegl som mig, jeg mangler 10kg

hvad har du gjort... du jo lækker

Anmeld

15. februar 2011

MinNoah

WAUW!!!! Super flot.. man kan næsten ikke se det er en og samme person på før og efter billederne ;-)

Godt gået!

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

Dot D skriver:

Hold da op du er en flot pige, i begge udgaver en dejlig udstråling... Rigtigt flot klaret

Mange mange tak skal du have!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.