Billeder af mit vægttab - Stor billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Frøken J.

Syntes du var kønnere før,men hey..Jeg har en svaghed overfor kvinder med lækre former!

Syntes det er flot klaret af dig

Av? 

Men tak da..

I øvrigt skulle jeg da stadig mene, at jeg har en flot kvindelig krop... Billede følger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

MissGeoh

Secrets skriver:

Har du overvejet at prøve madlog? Man må jo godt spise slik, bare man overholde kalorierne. Og der er mange alternativer. Eksempelvis laver Isis flere søde sager på få kalorier. Og så er der Vitalis Choko-light müslibarer med chokolade, som smager virkelig lækkert!

Jeg har lige snakket med kæresten om det, men vi har ungerne her nu, så han ville lige vente med at snakke om det til de blev hentet.

Men jeg overvejer at købe sådan et 10 ugers program på madlog..

Men jeg synes det er enormt flot at du har tabt dig så meget.

Anmeld

15. februar 2011

Anne85

MissGeoh skriver:

Jeg har lige snakket med kæresten om det, men vi har ungerne her nu, så han ville lige vente med at snakke om det til de blev hentet.

Du kan jo starte med at købe en uge - bare for at prøve det. men tro mig... det virker

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

MissGeoh skriver:

Tak skal du have Men man kan også sige, at en 10'er om ugen er en billig investering for en ny livsstil. Der er vidst også en gratis udgave af madlog, men kan ikke huske hvad den hedder, og den fungerer noget dårligere

Anmeld

15. februar 2011

Lisbeth1985

Godt gået!!

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

Lisbeth1985 skriver:

Godt gået!!

Takker!

Anmeld

15. februar 2011

vingummibamse

Secrets skriver:

Tak skal du have Men man kan også sige, at en 10'er om ugen er en billig investering for en ny livsstil. Der er vidst også en gratis udgave af madlog, men kan ikke huske hvad den hedder, og den fungerer noget dårligere

hold da op...

har du været glad for madlog..?

har nemlig over vejet det...

Anmeld

15. februar 2011

MissGeoh

Secrets skriver:

Ja det er okay billigt må man sige.. Og så når man jo og komme ind i det, og kan gemme opskrifter osv..

Mange tak for tippet, og tak for motivationen til at gøre noget ved vægten.

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

vingummibamse skriver:

hold da op...

har du været glad for madlog..?

har nemlig over vejet det...

Har været og er rigtig glad for det. Det er super effektivt Bruger det nu til at kontrollere mine kalorier under graviditeten, så vægten ikke eksploderer, da jeg har tendens til overspisning

Anmeld

15. februar 2011

MissGeoh

Anne85 skriver:

Du kan jo starte med at købe en uge - bare for at prøve det. men tro mig... det virker

Ja jeg overvejede det faktisk også..

Og så kan jeg jo gemme en masse opskrifter osv.

Uha, jeg er bare vild for at komme igang nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.