Jeg kan godt forstå jeres mange holdninger om mit valg, men jeg synes det er lidt sjovt at det der bliver nævnt mest er; hvad så med at gå i byen?? Jeg har været sådan i byen 5 gange på 3 - 4 år, og det har aldrig sagt mig noget, jo en gang imellem er det da hyggeligt at drikke med vennerne, hjemme hos dem, i et par timer..Er glad for jeres mange svar med gode holdninger, men nogen af dem er også meget hårde. Når man tænker på at i ikke kender mig og mit liv..Men alligevel tak 
Uhhhh, jeg tror, at der er noget, du har helt misforstået - så jeg skriver det gerne lidt tydeligere.....det er ikke bare det at gå i byen og drikke sig i hegnet....du går fra at have hele din frihed og være et selvstændigt menneske, der bare griber mobilen og pungen og er ude af døren.....til at være fuldstændig prisgivet et andet menneskes krav om, hvornår du skal gå på toilet, hvornår (eller om) du skal spise og om du får 5 minutters søvn eller 10 timers søvn på 1 døgn.
Prøv at forestille dig at få en ny chef, som overvåger dig 24 timer i døgnet, som prøver at gøre alt for at skabe splid mellem dig og din partner, og som dikterer, hvornår du skal klø dig i et vist sted og samtidigt være "på" hele tiden. Denne chef giver dig med jævne mellemrum en lille belønning, men i bund og grund har du ikke noget at skulle have sagt - og du får ikke lov til at gå nogen steder uden at forberede dig minimum 1 time inden.....din kæreste kan på den anden side bare skride, når det passer ham, og det vil han benytte sig af, og det er også grundlag for splid - dine venner siger alle, at de glæder sig over, at du har fået ny chef, men virkeligheden er en anden, med tiden forsvinder alle veninderne, og du står alene - de er nemlig et andet sted i livet - de har ingen chef, de er ved at få sig en uddannelse.
Som 19-årig havde jeg et liv med venner og uddannelse i gang og masser af oplevelser, der ventede - og jeg valgte at få alle grundstenene på plads og høster i dag frugten af det sammen med min fantastiske mand og vores 2 børn - så jeg har truffet den helt rigtige beslutning og bliver mindet om det hver dag, når jeg kan give mine børn alt det, som en uden livserfaring eller midler i øvrigt ikke kan.
Anmeld